Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

Ή ο γιαλός είναι στραβός ή στραβά αρμενίζουμε, κύριε Υπουργέ.



Πλοιοκτήτες και υπουργείο Ναυτιλίας τα είχαν συμφωνήσει πριν από την έναρξη της τουριστικής περιόδου και λειτούργησαν ηθελημένα (;) σε βάρος των νησιών – τουριστικών προορισμών και των ναυτεργατών δυσφημίζοντας ταυτόχρονα διεθνώς τον Ελληνικό τουρισμό, αφού στην πράξη αποδείχτηκε πόσο σπάνιο είναι να βρει ο ταξιδιώτης εισιτήριο για να επισκεφτεί τα νησιά μας.

Η άρνηση των πλοιοκτητών να δρομολογήσουν περισσότερα πλοία, εξαιτίας της πανδημίας  και του περιορισμένου αριθμού επιβατών  που αυτή προκάλεσε και σε συνδυασμό με το μικρό αριθμό  επιβατών που προβλέπουν τα πρωτόκολλα, οδήγησαν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου ναυτιλίας σε ετεροβαρή διάλογο με τους πλοιοκτήτες, με αποτέλεσμα να υποχρεωθεί το κράτος να πληρώνει 30 χιλιάδες ευρώ για το κάθε δρομολόγιο.

Με τον τρόπο αυτό το Υπουργείο εξασφάλισε την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών με ελάχιστα πλοία, τα οποία όμως αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους, να μην υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια για τους επισκέπτες τους, να δυσφημίζεται στο εξωτερικό ο ελληνικός τουρισμός και χιλιάδες ναυτεργάτες να βιώνουν τον εφιάλτη της ανεργίας.

Αυτό τελικά είναι το αποτέλεσμα  που προκύπτει σε βάρος του κοινωνικού συνόλου και της εθνικής οικονομίας, όταν το εφοπλιστικό κεφάλαιο παραμένει ασύδοτο και τα θέλει όλα δικά του.  

Δεν είναι υπερβολή εάν πούμε ότι το υπουργείο αυτό ελέγχεται διαχρονικά από τους εφοπλιστές και στις μέρες μας από έναν που κυριολεκτικά αλωνίζει μέσα στο υπουργείο και κάνει ότι του γουστάρει.

Ή ο γιαλός είναι στραβός ή στραβά αρμενίζουμε, κύριε Υπουργέ.

Πάροικος

Δεν υπάρχουν σχόλια: