Σημερινή φωτογραφία. Η ρύπανση συνεχίζεται.
Είχαμε αναφερθεί με ανάρτησή μας πριν από αρκετές μέρες στο ΣΑΜΙΝΑ και στη ρύπανση προκαλεί εδώ και μήνες (για όσους έχουν ασθενική μνήμη από τις 12 του περασμένου Ιουνίου).
Συγκεκριμένα ζητούσαμε επίσημη πληροφόρηση για το πότε θα ολοκληρωθεί η άντληση των υπόλοιπων καυσίμων από τις δεξαμενές του ναυαγίου.
Ο Δήμος αδιαφόρησε, το Υπουργείο ομοίως και το Λιμεναρχείο Πάρου, που γνωρίζει πολύ καλά τα συμβαίνοντα, δεν μπορεί να προχωρήσει σε ενημέρωση χωρίς άνωθεν εντολές.
Από πληροφορίες που συλλέξαμε από έγκυρη πηγή, έχουν αντληθεί από τις δεξαμενές του ναυαγίου πάνω από 12 τόνοι καύσιμα και προβλέπεται μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου(μπορεί και νωρίτερα) να έχει ολοκληρωθεί η άντληση.
Όσον αφορά τη δεύτερη και σπουδαιότερη φάση, που είναι η ανέλκυση, έχουμε καιρό.
Ο νόμος 2881/2001 προβλέπει χρονοβόρες διαδικασίες, που μέχρι τότε μπορεί να έχουν υπάρξει και αλλαγές στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας.
Ας μην ξεχνάμε ότι ζούμε στην Ελλάδα και όταν αλλάζει ο υπουργός και αναλαμβάνει ο νέος, συχνά ακυρώνει τις αποφάσεις του προηγούμενου.
Συγκεκριμένα ζητούσαμε επίσημη πληροφόρηση για το πότε θα ολοκληρωθεί η άντληση των υπόλοιπων καυσίμων από τις δεξαμενές του ναυαγίου.
Ο Δήμος αδιαφόρησε, το Υπουργείο ομοίως και το Λιμεναρχείο Πάρου, που γνωρίζει πολύ καλά τα συμβαίνοντα, δεν μπορεί να προχωρήσει σε ενημέρωση χωρίς άνωθεν εντολές.
Από πληροφορίες που συλλέξαμε από έγκυρη πηγή, έχουν αντληθεί από τις δεξαμενές του ναυαγίου πάνω από 12 τόνοι καύσιμα και προβλέπεται μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου(μπορεί και νωρίτερα) να έχει ολοκληρωθεί η άντληση.
Όσον αφορά τη δεύτερη και σπουδαιότερη φάση, που είναι η ανέλκυση, έχουμε καιρό.
Ο νόμος 2881/2001 προβλέπει χρονοβόρες διαδικασίες, που μέχρι τότε μπορεί να έχουν υπάρξει και αλλαγές στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας.
Ας μην ξεχνάμε ότι ζούμε στην Ελλάδα και όταν αλλάζει ο υπουργός και αναλαμβάνει ο νέος, συχνά ακυρώνει τις αποφάσεις του προηγούμενου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου