Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Τι μου είπε ένας φίλος νεοδημοκράτης

 


Χθες επισκέφθηκα φίλο νεοδημοκράτη, γνώριμό μου από τα παλιά. Ήθελα να έχω τη γνώμη του και τις εκτιμήσεις του για τις εκλογές της Κυριακής. Μου είπε επί λέξει: « Θα ψηφίσω Μπιζά. Μπορεί να μην έχει το δυναμισμό που θα ήθελα, έχει όμως ένα πολύ καλό ψηφοδέλτιο.  Δεν ξέρω, αν θα τα καταφέρει, σαν δήμαρχος, αλλά τον Κωβαίο τον βαρέθηκα.  Οι ψεύτικες υποσχέσεις που δίνει στον κόσμο και τα ρουσφέτια που κάνει  λίγες μέρες πριν από τις εκλογές, σαν νεοδημοκράτη, με προσβάλλουν. Δεν έμαθες τον διορισμό που έκανε στην ΔΕΥΑΠ προ ημερών; Δεν βλέπεις τα μπετά που ρίχνει αυτές τις μέρες;  Έχε υπόψη σου, ότι είμαστε πολλοί που θα ψηφίσουμε Μπιζά».

Ο συγκεκριμένος φίλος μου, ανήκει στην κατηγορία των νεοδημοκρατών της Πάρου που, όταν ενεργοποιείται, βγάζει τους δημάρχους του νησιού μας.

Δεν πειθαρχεί σε άνωθεν εντολές, έχει αυτόνομη σκέψη και δράση, εκτιμά την άλλη πλευρά, αξιολογεί καταστάσεις και στο τέλος καταλήγει σε αυτό που συμφέρει τον τόπο.

 Εάν αυτής της ποιότητας ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας έχουν μετακινηθεί προς τον Κώστα Μπιζά, τότε μάλλον μας περιμένουν εκπλήξεις το βράδυ των εκλογών. Ίσως να μην χρειαστεί και δεύτερος γύρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: