Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Ήρθε η ώρα να κάνουμε τη Πάρο αυτό που αξίζει να είναι!


 
Κάποια πράγματα πρέπει να τα εξηγούμε και κάποια πρέπει να τα πράττουμε.

Παλιότερα όταν με ρώταγε κάποιος «γιατί δε «κατεβαίνεις» υποψήφιος;» το αντιμετώπιζα με χιούμορ, «έλα μωρέ, δεν είναι αυτά για μένα, ποσο θα με αντέξουν;, ποσο θα τους αντέξω;»
 
Με το ίδιο χιούμορ αντιμετώπισα και τις ανάλογες προτάσεις που μου είχαν γίνει στο παρελθόν.
Όμως αυτοί που «κατεβήκανε» και «ανεβήκανε» δεν με αντιμετώπισαν έτσι. Ούτε εμένα, ούτε τη ζωή μου, ούτε το μέλλον μου.

Με κάνανε καχύποπτο, με κάνανε να κοιτάω το διπλανό με δυσπιστία, με κάνανε να αναρωτιέμαι «τι κάνω εγώ εδώ;».

Ήρθε λοιπόν η ώρα να αλλάξει ο άνεμος και να γεμίσουν τα πνευμονία μας με αισιοδοξία ξανά.

Ήρθε η ώρα να κάνουμε τη Πάρο αυτό που αξίζει να είναι! Ένα νησί καθαρό, ένα νησί σύγχρονο και ασφαλές, ένα νησί ορόσημο.

Ένα νησί που θα αξίζει να ζεις.

Οι τοπικοί στόχοι πολλοί.

Υγεία, Παιδεία, Τουρισμός, Πολιτισμός, Καθημερινότητα.

Οι άνθρωποι υπάρχουν.
 
Με εμπειρία, με γνώση, με ορεξη.

Ήρθε η ώρα να λειτουργήσουμε με Ευθύνη και με Ενότητα για τη Πάρο.

Ο Costas Bizas ήρθε με τον αέρα της Ευθύνης και της Ενότητας και με τίμησε με τη πρόταση του!

Ζητάω και εγώ να τον τιμήσετε!

Ζητάω και εγώ να με τιμήσετε!

Ζητάω Ευθύνη και Ενότητα για τη Πάρο!
 
Φωκιανός Εμμανουήλ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Υποψήφιος Δημαρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια: