Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Αποστόλης Παντελαίος: Ας ψηφίσουμε ανθρώπους που έχουν δείξει έμπρακτα δείγματα προσφοράς στη κοινωνία μας.

 


Φίλες και φίλοι, συμπατριώτισσες και συμπατριώτες.

Είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, με την παράταξη  του Κώστα Μπιζά, και έρχομαι μπροστά σας σήμερα με ένα  όραμα για ένα καλύτερο, πιο βιώσιμο και ευημερούντα κοινό χώρο για όλους μας.

Η επίτευξη αυτού του στόχου απαιτεί τη συνεργασία όλων μας, και αναμένω με ανυπομονησία να συνεργαστούμε για το καλύτερο μέλλον του νησιού μας.

Αγαπώ την Πάρο και είμαι έτοιμος να αφοσιωθώ για την πρόοδο και την ευημερία της.

Μπορεί να ακουστεί κλισέ, καθώς η αγάπη στα λόγια είναι σαν να μην υπάρχει…, αλλά τώρα περισσότερο από ποτέ νιώθω έτοιμος να κάνω όλα όσα ονειρεύομαι για τον τόπο μας πραγματικότητα.

Το νησί μας, η Πάρος μας είναι πρώτα  από όλα οί άνθρωποί του, δηλαδή το έμψυχο υλικό και ακολουθούν όλα τα υπόλοιπα.

Αποδεικνύεις έμπρακτα ότι αγαπάς τον τόπο σου, άρα και τους πολίτες του, όταν συμμετέχεις ενεργά, όταν βρίσκεσαι δίπλα στον συνάνθρωπό σου και φροντίζεις για την καλύτερη διαβίωσή του.

Από το 1981 που ασχολούμαι με τα κοινά και με την συνεχή παρουσία μου στα δρώμενα όλου του νησιού γνωρίζω τα προβλήματα και θέλω από τη θεσμική θέση του Δημοτικού Συμβούλου να προσπαθήσω να δώσω λύσεις σε αυτά.

 Μοναδικός στόχος μια καλύτερη καθημερινότητα για εμάς και τα παιδιά μας.

Είναι η στιγμή που η Πάρος έχει περισσότερο από ποτέ την ανάγκη ανθρώπων με όρεξη και λαχτάρα να δουν τον τόπο τους να εξελίσσεται και να προοδεύει.

ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ:

- ας ψηφίσουμε ανθρώπους με όρεξη για δουλειά και όχι τον γείτονα, τον μπατζανάκη ή κάποιον που μας εντυπωσίασε η δυναμική του στα κοινωνικά δίκτυα.

- ας ψηφίσουμε ανθρώπους που έχουν δείξει έμπρακτα δείγματα προσφοράς στη κοινωνία μας. 

- ας ψηφίσουμε ανθρώπους με ενεργό παρελθόν, ζωντανό παρόν και μεγάλες προσδοκίες για ένα εξαιρετικό μέλλον.

Ζητώ την ψήφο σας με μεγάλο σεβασμό.

Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση των συνδημοτών μου, έτσι ώστε να συμβάλλω κι εγώ με όλες μου τις δυνάμεις στη βελτίωση κι αναβάθμιση του τόπου μας.

Με τιμή,

Αποστόλης Παντελαίος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: