Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Σάββατο 17 Αυγούστου 2024

Παράπονα...


 


Χθες επισκέφτηκα το ΚΕΠ για μια υπόθεση και βγαίνοντας καλημέρισα δύο οδηγούς ΤΑΧΙ. Παράπονα έντονα, ιδιαίτερα από τον έναν. «Τα κάνανε χειρότερα. Πήραν μέτρα χωρίς μελέτη». Προφανώς εννοούσαν το κυκλοφοριακό.

Σε λίγο τηλέφωνο από ηλικιωμένη, από την Αθήνα. « Έχω πρόβλημα με τα πόδια μου και δεν μπορώ να επισκεφθώ το νησί μας. Πήρα τηλέφωνο το Ι. Προσκύνημα για να διαμαρτυρηθώ γιατί δεν έγινε αναμετάδοση της Θ. Λειτουργίας από την ΕΡΤ. Δεν μου έδωσαν καμιά εξήγηση και μου έκλεισαν το τηλέφωνο, γιατί είχαν δουλειές. Ο Δήμαρχος τι κάνει;»

Άλλο τηλέφωνο από την περιοχή της Εκατονταπυλιανής με διαμαρτυρόμενο κάτοικο για την κατάσταση που επικρατεί στον κεντρικό δρόμο που οδηγεί στον ιστορικό Ναό.

Άλλο τηλεφώνημα από συμπατριώτη μας που ισχυρίστηκε, ότι επιχειρηματίας ενοικίασης αυτοκινήτων, έχει ασυλία από τις αρχές.

Φωτογραφίες που μου εστάλησαν από συμπατριώτισσα, εμφανίζουν γύφτισσα που κλέβει νερό και κάνει την μπουγάδα της σε παρκινγκ.

Και για την έλλειψη καθαριότητας; Και εδώ πολλά τα παράπονα.

Και η μόνιμη επωδός: « Ο δήμος τι κάνει; Οι αντιδήμαρχοι που πλεονάζουν (έμμισθοι και άμισθοι τι κάνουν;»

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

Δεκαετία ασυδοσίας, ανομίας και «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» δεν είναι εύκολο να αντιμετωπιστούν σε ένα οκτάμηνο.

Θα δεχτώ ότι υπάρχει ατολμία, αδυναμία να προστατευθεί η υγιής επιχειρηματικότητα και έλλειψη εμπειρίας, από κάποιους που νόμιζαν ότι ο δήμος είναι παιδική χαρά και τώρα τα βρίσκουν μπαστούνια.

Γιατί άλλο είναι να είσαι στους απέξω και να κάνεις κριτική εκ του ασφαλούς και άλλο να βρίσκεσαι εντός του ΞΕΝΙΑ και να διαχειρίζεσαι υπεύθυνα σοβαρές υποθέσεις.

Όπως και να έχει όμως, το πολιτικό κεφάλαιο της δημοτικής αρχής αρχίζει να μειώνεται επικίνδυνα και σε πολύ σύντομο χρόνο. Και αυτό θα το πληρώσει, όχι μόνο η δημοτική αρχή, αλλά πρωτίστως η Πάρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: