Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023

Προβληματισμός για το παραλιακό μέτωπο της Παροικιάς

 





Συζητώντας με καλό φίλο για το παραλιακό μέτωπο της Παροικιάς, μου είπε, ότι ένα μέτρο που θα αναβάθμιζε την περιοχή, θα ήταν η απαγόρευση της κυκλοφορίας των τροχοφόρων όλο το 24ωρο, από το Μάιο μέχρι και τον Οκτώβριο, δηλαδή καθόλη την διάρκεια της τουριστικής περιόδου.

Σε ερώτησή μου, που θα σταθμεύουν τα αυτοκίνητα που καταλαμβάνουν όλο το μήκος της παραλίας, μου είπε, ότι θα παρκάρουν και εκεί που παρκάρουν, όταν η παραλία κλείνει την καλοκαιρινή περίοδο από τις απογευματινές ώρες.

Σε άλλη ερώτησή μου, ότι αυτό θα πλήξει την εμπορική δραστηριότητα της παραδοσιακής αγοράς, απάντησε ότι ήδη το σύνολο σχεδόν της εμπορικής δραστηριότητας έχει μεταφερθεί στον περιφερειακό και ότι τα τουριστικά καταστήματα δεν πλήττονται.

Σε παρατήρησή μου, ότι θα επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο η κυκλοφορία στον περιφερειακό, μου απάντησε, ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, γιατί τα αυτοκίνητα που εισέρχονται στον περιφερειακό από την παραλία δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα στον περιφερειακό. Υπογράμμισε επί πλέον ότι το μέτρο αυτό θα μπορούσε να συνδυαστεί με την καλύτερη οργάνωση των παρκινγκ του περιφερειακού.

Η δική μου γνώμη, του είπα, είναι ότι ένα τέτοιο σοβαρό μέτρο που θα αλλάξει πολλά, πρέπει να τεθεί σε διαβούλευση πριν αποφασιστεί η εφαρμογή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: