Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους
Με δελτίο τύπου ο αξιολογότατος κατά άλλα Έπαρχος Πάρου θριαμβολογεί για την ένταξη σε χρηματοδότηση της πράξης << Ανάπτυξη και Βελτίωση Υποδομών του νέου Αεροδρομίου Πάρου >> με συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Συνοχής και με συνολικό κόστος 46.365.267,99 ευρώ.
"Αδέκαστος" ως συνήθως αναφέρεται στην ιστορία κατασκευής του νέου αεροδρομίου και θυμάται το μακρινό 1990, ξεχνώντας (από αφηρημάδα ίσως) να αναφερθεί στην προσπάθεια της σημερινής Δημοτικής Αρχής και των υπηρεσιών του Δήμου, τον ειδικό σύμβουλο που έχει διορίσει ο Δήμαρχος και συντονίζει τη προσπάθεια αυτή, αλλά και τους ιδιώτες που χρηματοδότησαν όλες τις μελέτες προκειμένου να γίνουν γρήγορα οι διαδικασίες.
Προσπερνώντας όλα τα παραπάνω (από αφηρημάδα) μας αναγράφει ότι όλη διαδικασία προχώρησε χάρις στη δική του επιστολή σττις 14 Μαΐου 2020, με την οποία επισήμανε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την επιτακτική ανάγκη για τη χρηματοδότηση του έργου. Ενώ παράλληλα στη συνέχεια άρχισε να δέχεται περήφανος τα συγχαρητήρια του Παριανού Λαού για την επιτυχία του.
Μετά τα παραπάνω αναρωτιέται κανείς ποια είναι η αναγκαιότητα των μελετών, της εργασίας των τεχνικών υπηρεσιών, της ωρίμανσης των μελετών, της πρόσληψης ειδικού συμβούλου, της κατάθεσης αιτήσεων και της επικοινωνίας με τις αρμόδιες υπηρεσίες της κεντρικής διοίκησης ΥΠΑ κλπ από τον Δήμο, όταν αρκεί μία και μόνο επιστολή του Επάρχου Πάρου στο διάστημα 1990-2020, για να λυθεί το πρόβλημα της χρηματοδότησης της επέκτασης του Νέου Αεροδρομίου;
Τυχερή η Πάρος που έχει τέτοιους φωτισμένους ηγέτες. Συγχαρητήρια από καρδιάς στον Έπαρχο Πάρου κ. Κώστα Μπιζά για την τιτανοτεράστια επιτυχία του να στείλει την επιστολή σε άλλο υπουργείο, όταν αρμόδιο για τη χρηματοδότηση ήταν το Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου