Δεν είναι μόνο οι κάτοικοι μιας περιοχής που αντιδρούν προσφεύγοντας στο ΣτΕ για έργα μικρής ή μεγάλης εμβέλειας. Είναι και οι κατασκευαστικές εταιρείες.
Η Πάρος έχει υποστεί και αυτήν την εμπειρία.
Στα προηγούμενα χρόνια η κυριότερη αιτία που καθυστέρησε η κατασκευή της μονάδας αφαλάτωσης της Παροικιάς, ήταν η διαμάχη ανάμεσα στην εταιρεία που πήρε το έργο και στην εταιρεία που το έχασε. Χρειάστηκε να δώσει τη λύση το ΣτΕ.
Τώρα για τα βελτιωτικά έργα του αεροδρομίου, που το οικονομικό αντικείμενο είναι μεγάλο (46 εκατομμύρια ευρώ) συγκρούονται οι μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες της χώρας και τη λύση καλείται και εδώ να τη δώσει το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Πάλι στο ίδιο έργο θεατές. Ένα έργο της Πάρου, από τα σημαντικότερα, βρίσκεται μεταξύ Σκύλας και Χάρυβδης.
Εάν το ΣτΕ κάνει δεκτή την προσφυγή των 22 το έργο θα χαθεί. Εάν το ΣτΕ καθυστερήσει τη δίκη που προέκυψε από τον ανταγωνισμό των δύο εταιρειών, υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί η χρηματοδότηση, επειδή το έργο πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις 31-12-2023.
Εν ολίγοις τα συμφέροντα και στις δύο περιπτώσεις παίζουν στα ζάρια το πολύπαθο έργο του αεροδρομίου.
Ο Δήμος και όσοι άλλοι φορείς του νησιού ενδιαφέρονται για το σημαντικό αυτό έργο οφείλουν να παρακολουθούν με μεγάλη προσοχή τις εξελίξεις, με ισχυρή νομική εκπροσώπηση.
Το έργο δεν πρέπει να χαθεί σε καμία περίπτωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου