Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2023

Ανοικτή επιστολή προς τον δήμαρχο Μάρκο Κωβαίο

 


Αγαπητέ Δήμαρχε,

Μιας και ασχολήθηκες με το πρόσωπό μου, μέσω του δελτίου τύπου της παράταξής σου, θα περίμενα να καταδικάσεις τα όσα ψευδή, απαξιωτικά και συκοφαντικά γράφτηκαν ανώνυμα για το πρόσωπό μου, όπως ότι είμαι «ο μεγαλύτερος δολοπλόκος της Πάρου»  « ο άνθρωπος που κατέστησε το ψέμα και την προβοκάτσια τρόπο ζωής» «βρε ανθρωπάκι», ότι είμαι «σκοτεινό ανθρωπάκι»  και πολλά άλλα, που χαρακτηρίζουν τους ανώνυμους υβριστές μου και σηκώνουν προσφυγή στη δικαιοσύνη.

Αντ΄αυτού στο δελτίο της παράταξής σου υιοθετείς σχεδόν τα ίδια χωρίς τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς των ανωνύμων.

Το γεγονός με λυπεί, γιατί υιοθετείς ψεύδη, που δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση με την πραγματικότητα.

Είναι δυνατόν στην ηλικία που βρίσκομαι να έχω τέτοιες επιδιώξεις; «να καθίσω στο σβέρκο των παριανών», όπως ισχυρίζεσαι;

Αυτό που έχω τη δυνατότητα να πράξω και αυτό πράττω, είναι να εκφράζω γραπτώς τη γνώμη μου για τα δημοτικά δρώμενα.  Και μέχρι εκεί.

Άλλωστε είναι υποχρέωσή μου να έχω άποψη και να την διατυπώνω δημόσια για τα δημοτικά πράγματα της  Πάρου, αφού υπηρέτησα το δήμο μας για 8 δύσκολα χρόνια, που είχαν σχέση με την οργάνωσή του και με έργα υποδομής.

Σου θυμίζω την αγορά του Ξενία, την απόφαση για την αλλαγή θέσης του αεροδρομίου, την κατασκευή του βιολογικού καθαρισμού της Παροικιάς, την ίδρυση της ΔΕΥΑΠ, της ΚΔΕΠΑΠ, του Λιμενικού Ταμείου, της δημοτικής βιβλιοθήκης, την παραχώρηση του αγροκηπίου από το Υπουργείο Γεωργίας, την αφαλάτωση του νερού του ποταμού της Νάουσας, την οργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου και πολλά άλλα που δεν είναι του παρόντος.

Ξοδεύτηκαν χιλιάδες ώρες  για να γίνουν τα όσα αναφέρθηκαν  με τη στήριξη των τότε συνεργατών μου, που κάποιοι από αυτούς συνεχίζουν να προσφέρουν  και να υπηρετούν τον τόπο, συμμετέχοντας ή υποστηρίζοντας τη δική σου παράταξη, την παράταξη του Κώστα Ροκονίδα ή την παράταξη του Κώστα Μπιζά.

Αγαπητέ Δήμαρχε,

οσάκις έκρινα αναγκαίο επικοινωνούσα μαζί σου για κρίσιμα θέματα του νησιού. Το ίδιο συνέβαινε και με σένα. Σου θυμίζω την περίπτωση του αεροδρομίου.

Σου άσκησα όμως και σου ασκώ κριτική για όσα δεν έγιναν, ενώ μπορούσαν να γίνουν, αλλά  ουδέποτε μηδένισα το έργο σου.

Θα επαναλάβω για άλλη μια φορά, ότι ο Κώστας Μπιζάς έχει τη δική πολιτική οντότητα, όπως και ο Κώστας Ροκονίδας.

Κατά τα άλλα καλή τύχη στις εκλογές, γιατί τον τελευταίο λόγο τον έχει ο κυρίαρχος λαός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: