Μπορεί η Βουλή να ψήφισε το πολυνομοσχέδιο, αλλά από τις ως τώρα διαβουλεύσεις με την Τρόικα προκύπτει πως δεν έχει κλείσει πλήρως η αξιολόγηση από τα τεχνικά κλιμάκια. Οι ελεγκτές δεν θέλουν να την ξαναπατήσουν με ψηφισμένους νόμους που δεν εφαρμόζονται και αναμένουν πρώτα «να δουν έργα» για τις δράσεις που αποτελούν προαπαιτούμενο για τη δόση, πριν ανάψου και οι ίδιοι το «πράσινο φως».
Σε εκκρεμότητα βρίσκεται και το κεφάλαιο με την χρηματοδότηση του «δημοσιονομικού κενού» που θα προκληθεί από την επιμήκυνση κατά δύο χρόνια αλλά ΔΝΤ και Βερολίνο ερίζουν για το ποιος «θα πληρώσει το μάρμαρο».
Επιφυλάξεις εκφράζουν οι ελεγκτές και στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων καθώς θεωρούν πως στη μορφή που ψηφίστηκε το Μεσοπρόθεσμο, αφήνουν περιθώρια εμπλοκής των κομμάτων της Βουλής στις ιδιωτικοποιήσεις.
Ασαφής παραμένει και η μορφή της συμφωνίας για την «ρήτρα αιρεσιμότητος» που θα τεθεί σαν όρος στο Μεσοπρόθεσμο και σημαίνει την αυτόματη λήψη διορθωτικών μέτρων αν αποτύχουν τα συμπεφωνημένα.
Τα θέματα αυτά θα τεθούν και στο euroworking group που συνεδριάζει σήμερα, ενώ σε ειδική σύσκεψη των διαχειριστών χρέους των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων χθες απασχόλησε και η πληρωμή των ομολόγων που λήγουν την άλλη Παρασκευή 16 Νοεμβρίου και τα οποία κατέχει η ΕΚΤ. Αυτά αναμένεται να καλυφθούν «εκ των έσω», με ειδική έκδοση εντόκων γραμματίων την Τρίτη 13 Νοεμβρίου που θα καλυφθεί κυρίως από ελληνικές τράπεζες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου