Συγκέντρωση διαμαρτυρίας προγραμματίζουν οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση για το πρωί της Παρασκευής, στις 11:00, στα γραφεία της ΠΟΕ-ΟΤΑ στην πλατεία Καραϊσκάκη ενώ θα ακολουθήσει πορεία στη Βουλή. Ανάλογες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας ενάντια στα νέα μέτρα θα πραγματοποιηθούν σε όλες τις πρωτεύουσες των νομών.
Παράλληλα η εκτελεστική επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ έχει αποφασίσει αποχή από κάθε εργασία το Σάββατο 10 και την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012, ημέρα ψήφισης του Προϋπολογισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου