Την πρόθεσή του να ανεξαρτητοποιηθεί, ανακοίνωσε σήμερα ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μίμης Ανδρουλάκης, την επομένη της θετικής ψήφου που έδωσε στο «πακέτο» των νέων μέτρων, του πολυνομοσχεδίου.
Τη δήλωση αυτή έκανε σε ραδιοφωνική εκπομπή στην οποία μετέχει μια φορά την εβδομάδα.
Όπως είπε, το ΠΑΣΟΚ βιώνει κρίση και αποσυντίθεται και ότι ο ίδιος δεν αισθάνεται μέρος αυτής της κρίσης, επικρίνοντας κορυφαία στελέχη του Κινήματος τα οποία, όπως είπε, ενώ έκαναν 30 χρόνια υπουργοί, κρύβονται πίσω από τους νέους βουλευτές.
Ο ρόλος που επιλέγει για τον εαυτό του ο κ. Ανδρουλάκης είναι αυτός του καταλύτη, μεταξύ των ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ, προκειμένου να υπάρξει ανασύσταση του χώρου της ευρύτερης Αριστεράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου