Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Ο Λοβέρδος πετάει το γάντι στον Βενιζέλο

 
Επιστολή-βόμβα με την οποία πετάει το γάντι στον Ευάγγελο Βενιζέλο έστειλε ο Ανδρέας Λοβέρδος στον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ.

Ζητώντας άμεσα τη σύγκληση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός ζητά την αποτίμηση της τετράμηνης παρουσίας του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση και «τη λήψη αποφάσεων για τις απαραίτητες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα».

Ειδικά αυτό το τελευταίο ερμηνεύεται ως πρόθεση να θέσει ο κ. Λοβέρδος θέμα ηγεσίας σε ένα ΠΑΣΟΚ που εδώ και καιρό βιώνει τη δική του κρίση και από χθες ουσιαστικά (με τη διαφοροποιήση από τη γραμμή του κόμματος 6 βουλευτών και τη διαγραφή τους που ακολούθησε) άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου για ριζικές αλλαγές στην Ιπποκράτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: