Το κυκλοφοριακό της Παροικιάς αποτελεί μέγα και δυσεπίλυτο πρόβλημα. Μακροπρόθεσμα θα μπορούσε να μελετηθεί η ριζική λύση του προβλήματος, με την απαγόρευση της κυκλοφορίας των Ι.Χ. στον παραδοσιακό οικισμό της Παροικιάς, με την δημιουργία περιφερειακών πάρκιν και με οργάνωση πυκνής αστικής συγκοινωνίας, που θα παραλαμβάνει από τα πάρκιν τους επιβάτες και θα τους μεταφέρει στην πόλη.
Το μέτρο έχει λειτουργήσει σε πολλές τουριστικές πόλεις του εξωτερικού με θετικά αποτελέσματα. Θα μπορούσε επομένως να ανατεθεί σε συγκοινωνιολόγο η σύνταξη μελέτης προς αυτήν την κατεύθυνση, ώστε να έχουμε τις προτάσεις του και να πάρουμε τις σχετικές αποφάσεις.
Η πιο πάνω πρόταση και η μελέτη της αφορά το μέλλον, ενώ το θέμα αυτού του σχολίου αφορά το παρόν, σ΄αυτό που θα μπορούσε να συμβεί το καλοκαίρι του 2011, βελτιώνοντας την κατάσταση που υπάρχει.
Και για να γίνουμε συγκεκριμένοι, πρέπει να βρεθεί λύση στο κόμβο του Γκίκα που θα λειτουργήσει το προσεχές καλοκαίρι.
Εάν είναι αναγκαίο να χρησιμοποιηθεί μικρό τμήμα του αλσυλλίου για τη λύση του προβλήματος, το τμήμα αυτό πρέπει να διατεθεί.
Τα άρρωστα δέντρα που θα κοπούν, μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα και σε άλλο σημείο της Παροικιάς.
Εάν πρόκειται να τοποθετηθούν φανάρια να γίνει και αυτό.
Εάν είναι αναγκαία η αστυνόμευση για τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα στην περιοχή αυτή, να ληφθούν μέτρα.
Η απαράδεκτη κατάσταση του μποτιλιαρίσματος του περιφερειακού, που συμβαίνει το καλοκαίρι, κυρίως όταν αποβιβάζονται οχήματα από τα πλοία, πρέπει να αντιμετωπισθεί.
Μια άλλη πρόταση, συμπληρωματική της πρώτης, που έχει άμεση εφαρμογή είναι η διοχέτευση, μέσω του παραλιακού δρόμου της Παροικιάς, των Ι.Χ. που κατευθύνονται προς Αλυκή έως Μάρπησσα, ώστε να μην διέρχεται όλος ο όγκος των οχημάτων από την οδό Εκατονταπυλιανής. Το μέτρο μπορεί να έχει εφαρμογή στις ημερήσιες αφίξεις.
Σχετικά με τη στάθμευση των οχημάτων, απαιτείται συνεχής αστυνόμευση της οδού Εκατονταπυλιανής και της ελεγχόμενης στάθμευσης, όπου αυτή έχει επιβληθεί.
Τέλος σε εμφανή σημεία πρέπει να τοποθετηθούν μεγαλύτερες πινακίδες, που να προσανατολίζουν τους επισκέπτες μας στα δημοτικά πάρκιν.
Στα δύο πολυσύχναστα πάρκιν του περιφερειακού, θα χρειασθεί πλέον να υπάρχουν παρκαδόροι και ένα συμβολικό ποσόν εισόδου που θα καλύπτει τη μισθοδοσία τους. Με αυτόν τον τρόπο θα διπλασιασθεί ο αριθμός των οχημάτων που θα δέχονται.
Αν αυτά εφαρμοστούν στον πρώτο χρόνο της θητείας της νέας δημοτικής αρχής, μπορούμε να ελπίζουμε, ότι, το δεύτερο χρόνο, θα δρομολογηθούν άλλα σοβαρότερα, που θα αντιμετωπίζουν πιο αποτελεσματικά το οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου