Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Ναι, στο debate και από το Νίκο Σαρρή και σκληρή απάντηση για τη φόρτωση των αμμοχάλικων από το λιμάνι της Παροικιάς


“Λαγός τη φτέρη κούναγε, κακό του κεφαλιού του”.

Η παροιμία αυτή μας ήρθε αυτόματα  στο νου μόλις πληροφορηθήκαμε τις δύο προκλήσεις του κυρίου Βλαχογιάννη, προς όλες τις παρατάξεις, αφενός για την συμμετοχή μας σε ένα προεκλογικό debate και αφετέρου για να δεσμευτούμε, σχετικά με τους μήνες απαγόρευσης της φόρτωσης αδρανών υλικών στο λιμάνι της Παροικίας κατά την θερινή περίοδο.

Σε σχέση με το πρώτο θέμα, παρότι θεωρούμε την πρόταση ανόητο πιθηκισμό πρακτικών που δεν συνάδουν με τις λογικές της παριανής κοινωνίας και ως εκ τούτου στερείται στοιχειώδους αισθητικής, αποδεχόμαστε την πρόκληση.

Σχετικά με το δεύτερο ζήτημα, καταρχήν έχουμε να δηλώσουμε ότι τη δική μας ξεκάθαρη θέση για την διατήρηση της σχετικής κανονιστικής διάταξης την γνωρίζει καλά ο παριανός κόσμος. Αλλά τι να πει κανένας για το θράσος της πρόκλησης αυτής! Πώς είναι δυνατόν με αυτό τον “φτηνό” τρόπο να προσπαθεί ο κύριος Βλαχογιάννης,  την παροιμιώδη αδιαφορία, την δική του και του συγκυβερνήτη του Μάρκου Κωβαίου, για τα προβλήματα της Παροικίας,  να την παρουσιάσει ως ενδιαφέρον.

Ούτε λέξη για την κατασκευή εμπορικού λιμανιού που  αποτελεί την μόνη αποδεκτή λύση στο μεγάλο αυτό πρόβλημα, που υποβαθμίζει δραματικά την τουριστική εικόνα  του νησιού. Πού να τους ζητούσαμε να μας κάνουν και καμιά μαρίνα ή να μας απαλλάξουν από τα βράχια της παραλίας. Εκείνο πια το αλιευτικό καταφύγιο της Αλυκής έχει καταντήσει ανέκδοτο. Κι όλα αυτά χωρίς την παραμικρή δόση αυτοκριτικής για τα χρήματα που χρόνια τώρα λιμνάζουν στο πολύπαθο Λιμενικό Ταμείο.


Οι παρατάξεις των κ.κ. Βλαχογιάννη και Κωβαίου είναι οι δύο όψεις του ίδιου κίβδηλου νομίσματος. Στις εκλογές της 18ης  Μαΐου ο λαός της Πάρου θα δώσει τέλος στη μακρά περίοδο πολιτικής υποταγής και αναπτυξιακής αδράνειας για την αυτοδιοίκηση της Πάρου. Η νίκη της ΚΕΠ – ΟΣΑ με επικεφαλής τον Νίκο Σαρρή Θα σημάνει την δημιουργική ανατροπή με την αξιοποίηση όλων των δυνάμεων της Πάρου στην κατεύθυνση της παραγωγικής ανασυγκρότησης του νησιού. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: