Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Ο Βλαχογιάννης πέταξε το γάντι και …προκαλεί τους συνυποψήφιούς του



Μιλώντας στα εγκαίνια του εκλογικού του κέντρου ο Χρήστος Βλαχογιάννης  πρότεινε debate προς όλους τους υποψήφιους δημάρχους.

Εν ολίγοις προκάλεσε τους πολιτικούς του αντιπάλους σε διάλογο και πολιτική αντιπαράθεση, προκειμένου να τους εκθέσει στα μάτια των ψηφοφόρων και να αποδείξει την ανεπάρκειά τους και προφανώς τη δική του επάρκεια.

Το ερώτημα είναι, αν στην πρόκληση Βλαχογιάννη, θα ανταποκριθούν οι επικεφαλής των άλλων συνδυασμών.

Αν δεν σηκώσουν το γάντι που πέταξε, τότε οι δημότες θα χάσουν μια σπουδαία ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα δημόσιο διάλογο, από τον οποίοι θα προκύψει και το έργο της απερχόμενης δημοτικής αρχής, αλλά και οι παραλείψεις, που, όπως είναι αυτονόητο, θα επισημάνουν οι πολιτικοί της αντίπαλοι.

Θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμος ένας πολιτικός διάλογος Βλαχογιάννη-Κωβαίου,  Βλαχογιάννη-Κωβαίου- Ροκονίδα, αλλά και του Νίκου Σαρρή με όλους, αφού ο Νίκος Σαρρής είναι το νέο πρόσωπο, που εκτίθεται σ΄αυτές τις εκλογές.
.

Η αίθουσα του Αρχίλοχου προσφέρεται, αλλά και ο συντονιστής είναι βέβαιο ότι θα βρεθεί, αρκεί να υπάρξει θετική απάντηση στην …πρόκληση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: