ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΤΟ 1962 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ.
ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΟΥ ΤΟ 1979 ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΠ΄ΟΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑ ΤΟ 1983 ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.
ΑΠΟ ΤΑ ΕΤΗ 1983-2003
ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ. ΑΠΟ ΤΟ 2003 – 2007 ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ
ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΗΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ , ΣΤΑΔΙΑΚΑ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ,ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ,ΥΠΟΔ/ΝΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ.
ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ
ΚΑΙ ΕΧΩ 3 ΠΑΙΔΙΑ.
ΕΧΩ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ
ΕΝΕΡΓΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου