Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Κωνσταντίνος Θεοφίλης: Επιστολή προς νέους (και μη) ψηφοφόρους.



Αντιλαμβάνομαι ότι οι γονείς μας μεγάλωσαν και πολιτικοποιήθηκαν στις «καλές εποχές» όπου η ΝΔ θεωρούνταν πρωτοποριακή, το ΠΑΣΟΚ ριζοσπαστικό και η Ευρωπαϊκή Ένωση ως η μόνη σωτηρία. Τώρα όμως που η εποχή του «Τσοβόλα, δώστα όλα» μετατράπηκε σε «Στουρνάρα παρ’ τα πίσω» και φάνηκε ξεκάθαρα ποιος ξεπούλησε τη χώρα και ποιος την κρατάει υποταγμένη με δάνεια, δεν υπάρχει πια δικαιολογία. Η απεγνωσμένη προσπάθεια των υποψηφίων δημάρχων να κρύψουν την σχέση τους με τα κόμματα που τους στηρίζουν, φανερώνει την ξεκάθαρη ντροπή τους γι αυτά. Φαίνεται ότι το απολίτικο και ανεξάρτητο στυλ, πείθει πολλούς να ακολουθήσουν και ακόμα περισσότερους να τους ψηφίσουν.

Γι αυτό πριν ψηφίσεις τον ξάδερφο σου, τον γνωστό σου ή αυτόν που θα σου υποδείξει η οικογένεια σου, με όποια παράταξη και αν κατεβαίνει, θυμήσου ότι η ψήφος δεν είναι οικογενειακή υπόθεση, ούτε λόγος παρεξήγησης, είναι στάση που θα καθορίσει τα επόμενα 5 χρόνια στο νησί. Χρόνια που προβλέπονται πολύ δύσκολα και αναμένεται να αλλάξουν εντελώς την εικόνα που έχουμε σήμερα, αν περάσουν τα εγκληματικά σχέδια των κυβερνώντων.

Πριν ψηφίσεις οποιονδήποτε, αναλογίσου τι έχει κάνει μέχρι τώρα η παράταξη με την οποία κατεβαίνει, ή ρώτα τον, τι θα κάνει με τα μεγάλα προβλήματα της Πάρου;

Τι έχει να προτείνει για τον τουρισμό; Τον καλύπτει η σημερινή του μορφή που αργοπεθαίνει ή έχει εναλλακτική πρόταση;

Τι στάση θα κρατήσει όταν στις παραλίες του νησιού, μας ζητάνε να πληρώσουμε είσοδο γιατί πλέον ανήκουν σε ιδιώτη;

Όταν μας φέρουν τις τερατώδεις ανεμογεννήτριες που σχεδιάζουν, θα αντιδράσει;
Τι γνώμη έχει για την κατάντια του κέντρου υγείας;

Τι θα πει όταν έρθει έτοιμη κυβερνητική εντολή, για το που και πως θα ξοδευτούν τα κονδύλια του δήμου;
Έχει σκεφτεί τους συμπολίτες μας που πλέον δεν τα βγάζουν πέρα με τα δάνεια και τις τράπεζες;

Αυτές είναι μόνο κάποιες από τις βασικές ερωτήσεις, που πολλές φορές ούτε οι ίδιοι οι υποψήφιοι έχουν σκεφτεί να απαντήσουν, αλλά θα έρθουν βίαια στο προσκήνιο αφού τελειώσει η προεκλογική περίοδος και μας ξεχάσουν πάλι οι τοπικοί επαγγελματίες πολιτικοί.

Πιστεύω ακράδαντα ότι αν κάτι θα αλλάξει προς το καλύτερο, αυτό θα γίνει επειδή οι νέοι άνθρωποι δεν θα επαναλάβουν τα λάθη των παλαιότερων. Δεν θα πιστέψουν σε κανένα κόμμα σωτήρα και θα γυρίσουν την πλάτη στις πολιτικές που μας έφεραν εδώ.
Υ.Γ. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το παραπάνω άρθρο γράφεται με όλον το σεβασμό σε αυτούς που αναφέρεται, απαιτεί όμως και τον αντίστοιχο σεβασμό στην επόμενη γενιά που το μέλλον της χαντακώνεται από τις επιλογές τους.
Υ.Γ. (2) Το προηγούμενο μου άρθρο με τίτλο γιατί συμμετέχω στην ΚΕΠ-ΟΣΑ, αν και εστάλη σε όλα τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, κανένα δεν το δημοσίευσε, έτσι διάλεξα τη φωτογραφία μου με τον κ. Δήμαρχο, μήπως και αυτό έχει καλύτερη τύχη…
Κωνσταντίνος Θεοφίλης
Προγραμματιστής – Ιστιοπλόος
υποψήφιος με την ΚΕΠ-ΟΣΑ στην κοινότητα Νάουσας



--
Κων/νος Θεοφίλης
* Web - Designer / Developer *
redwebdesign.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: