Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Προς τους κατοίκους της Αγκαιριάς



Την Κυριακή 11 Νοεμβρίου και ώρα 7.00 το απόγευμα στην αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου Αγκαιριάς σας καλούμε σε συγκέντρωση-συζήτηση με θέμα:

«Την τραγική κατάσταση που βρίσκεται το Κέντρο Υγείας Πάρου».

Η παρουσία όλων των κατοίκων είναι αναγκαία όσο ποτέ.

ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: