Την Κυριακή 11 Νοεμβρίου και ώρα 7.00 το απόγευμα στην αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου Αγκαιριάς σας καλούμε σε συγκέντρωση-συζήτηση με θέμα:
«Την τραγική κατάσταση που βρίσκεται το Κέντρο Υγείας Πάρου».
Η παρουσία όλων των κατοίκων είναι αναγκαία όσο ποτέ.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου