|
|
11 Νοεμβρίου 10:21 μ.μ.
|
Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Πάρου – Αντιπάρου
προσκαλεί όλα τα μέλη του στη χειμερινή αιμοδοσία,
που θα πραγματοποιηθεί από το συνεργεί αιμοληψίας
του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία».
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 9.00 – 1.00 μ.μ. και 5.00 – 8.30 μ.μ. στο αγροτικό Ιατρείο Νάουσας.
Σάββατο 17 Νοεμβρίου 8.30 – 1.00 μ.μ. και 5.00 – 8.30 μ.μ. στο Κέντρο Υγείας Πάρου.
Κυριακή 18 Νοεμβρίου 9.00 – 1.00 μ.μ. και 5.00 – 900 μ.μ. στο Κέντρο Υγείας Πάρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου