Σήμερα στις 10.00 το πρωί αναμένεται να πραγματοποιηθεί σύσκεψη στο υπ. Εργασίας, με τη συμμετοχή διοικητών των Ταμείων και ανώτερων υπηρεσιακών παραγόντων, προκειμένου να γίνει ο καλύτερος δυνατός συντονισμός όλων των κυβερνητικών ενεργειών καθώς και η υλοποίηση των δημοσιονομικών δεσμεύσεων που έχει αναλάβει το υπουργείο.
Στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), ο γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, καθώς και οι διοικητές όλων των Ασφαλιστικών Ταμείων.
Στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), ο γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, καθώς και οι διοικητές όλων των Ασφαλιστικών Ταμείων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου