Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024

Τελικά έχουμε καταλάβει, ότι όλα έχουν ένα όριο;

 


Ο covid-19  μου τη φύλαγε. Με ξετίναξε στην κυριολεξία. Πορεύομε με αντιικά φάρμακα και βλέπουμε.

Έτσι δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα συμβαίνοντα στην Κίνηση Πολιτών και τις αντιθέσεις που προέκυψαν σχετικά με ένα κείμενο που ψηφίστηκε 2 φορές σε διαφορετικές συνεδριάσεις και με διαφορετική σύνθεση κάθε φορά.

Το κείμενο - ψήφισμα έχει αναρτηθεί στη σελίδα της Κίνησης Πολιτών Πάρου και όποιος επιθυμεί να πληροφορηθεί το περιεχόμενό του και να το σχολιάσει ή να το υπογράψει, μπορεί άνετα να το πράξει εκεί.

Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η αναστάτωση που προκάλεσε ένα ψήφισμα, που ούτε ισχύ νόμου έχει, ούτε πρόκειται να ληφθεί σοβαρά υπόψη από το Δήμο ή την κυβέρνηση, παρά μόνο εάν το υπογράψει η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων  του νησιού, που το βλέπω χλωμό.

Προφανώς κάποιοι από εμάς ανησυχούν και φοβούνται, ότι δεν θα μπορούν να χτίσουν στο μέλλον και κάποιοι άλλοι ότι δεν θα μπορούν να πουλήσουν τη γη που κληρονόμησαν από τους γονείς τους. Και βέβαια υπάρχει και το πλήθος των επαγγελμάτων που ασχολείται με την οικοδομή που ανησυχεί και αυτό.

Τελικά έχουμε καταλάβει, ότι όλα έχουν ένα όριο;

Τα αποθέματα νερού τα εξαντλούμε επικίνδυνα, τα σκουπίδια δεν μπορούμε να τα διαχειριστούμε, γεμίσαμε το νησί μπετόν και εάν βρέξει, το νερό αντί να το ρουφήξει η γη, θα πηγαίνει κατευθείαν στη θάλασσα και όσες υποδομές και εάν φτιαχτούν δεν θα είναι αρκετές με την ταχύτητα που χτίζεται το νησί.

Το ψήφισμα είτε διαφωνούμε με το περιεχόμενό του, είτε όχι ή με μέρος αυτού, έθεσε επί τάπητος το τεράστιο πρόβλημα της υπερδόμησης.

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024

Κυκλοφορεί ψήφισμα διαμαρτυρίας κατά της υπερδόμησης με πρωτοβουλία της Κίνησης Πολιτών Πάρου.

 


Ένα ψήφισμα που αφορά το μέλλον της Πάρου εγκρίθηκε από την πλειοψηφία των μελών της Κίνησης Πολιτών Πάρου και ήδη διακινείται για τη συλλογή υπογραφών.

Αφορά την υπερδόμηση στο νησί μας και προτείνει συγκεκριμένα μέτρα για τον περιορισμό της καταστροφής που συντελείται.

Η ανταπόκριση που θα έχει το ψήφισμα, το οποίο απευθύνεται στο Δήμο Πάρου, στους βουλευτές του νομού και το Υπουργείο Περιβάλλοντος, θα δείξει κατά πόσον μπορούμε να κάνουμε την υπέρβασή μας και να συνταχτούμε με όλους εκείνους τους συμπολίτες μας που βγήκαν μπροστά για να υπερασπιστούν την Πάρο, που η φρενίτιδα της οικοδομικής δραστηριότητας καταστρέφει τη φυσική της ομορφιά και μαζί τον υδροφόρο ορίζοντα που σταδιακά και λόγω της υπερκατανάλωσης αντικαθίσταται με τις αφαλατώσεις.

Η τύχη του ψηφίσματος μου είναι άγνωστη. Όποια όμως και αν είναι, κανένας πλέον δεν θα έχει το άλλοθι, ότι δεν είδε, δεν άκουσε και δεν διάβασε.

Η κυβέρνηση είναι βέβαιο ότι θα συνεχίσει την ίδια καταστροφική πολιτική για τις Κυκλάδες, παγκόσμιο τουριστικό προορισμό.

Αντί να τις εντάξει σε πρόγραμμα προστασίας, αφήνει ελεύθερα μεγάλα και μικρά συμφέροντα να αλλοιώνουν το μοναδικό σε φυσική ομορφιά κυκλαδίτικο τοπίο με την ιδιαιτερότητα του κάθε νησιού.

Εμείς ως τοπική κοινωνία θα αντιδράσουμε ή θα παραμείνουμε απαθείς;

Το ψήφισμα είναι μια μορφή διαμαρτυρίας για όσα συμβαίνουν, που υπονομεύουν το μέλλον της Πάρου.  Όσο περισσότερες υπογραφές συγκεντρώσει το ψήφισμα τόσο πιο δυνατή θα είναι η φωνή της διαμαρτυρίας μας.

Εκτός από την Πάρο των προβλημάτων, υπάρχει και η Πάρος του πολιτισμού.

 


Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Πάρτε μέτρα τώρα για τον περιορισμό της κατανάλωσης του νερού.

 


Η πρώτη δυνατή καμπάνα χτύπησε και αφορά το νερό.

Ένα νησί με πλούσιο υδροφόρο ορίζοντα, με μεγάλες υπόγειες φυσικές δεξαμενές, τελικά  κατέφυγε στη λύση των αφαλατώσεων που και αυτές δεν θα επαρκέσουν με τον φρενήρη ρυθμό που σπαταλάμε την πηγή της ζωής, το νερό.

Έχετε αναρωτηθεί το έτοιμο μπετόν πόσο νερό ξοδεύει, όταν έχει γεμίσει με μπετά όλο το νησί;

Έχετε αναρωτηθεί οι πισίνες πόσο νερό καταναλώνουν από δημοτικές και ιδιωτικές γεωτρήσεις;

Έχετε αναρωτηθεί οι βίλλες των νεόπλουτων, που φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, τι σπατάλη νερού κάνουν;

Έχετε αναρωτηθεί εμείς οι ίδιοι πόσο νερό σπαταλάμε;

Πάρτε μέτρα, πριν γίνει η ζημιά!

Γιατί τουρισμός χωρίς νερό είναι σκέτη καταστροφή.

Και για να μην θεωρηθεί ότι υπερβάλλουμε ιδού κάποια στοιχεία.

Μέχρι και το Μάιο, σε σύγκριση με πέρυσι έχουμε αύξηση της κατανάλωσης πάνω από 25%.

1.200.000 κυβικά και πάνω είχαμε καταναλώσει το πρώτο 5μηνο του φετινού έτους, ενώ το αντίστοιχο του ‘23 είχαμε καταναλώσει περίπου 900.000 κυβικά.

Και τους μήνες που έρχονται και μάλιστα με την πρόβλεψη ότι θα είναι μήνες με καύσωνες αντιλαμβάνεται ο καθένα μας το ύψος των καταναλώσεων.

Και ενώ έτσι έχουν τα πράγματα, το κράτος των Αθηνών, περικόπτει από έργο συνεχιζόμενο που αφορά αφαλάτωση, χρηματοδοτούμενο από το ταμείο ανάκαμψης, ποσόν περίπου 2 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η ΔΕΥΑΠ να μην έχει τα χρήματα να το συνεχίσει, ο ανάδοχος του έργου να παραμένει απλήρωτος και η μόνη λύση που θα υπάρξει είναι να έχουμε αύξηση στα τιμολόγια ύδρευσης.

Αν κάνουμε κάπου λάθος να βγουν οι καθ΄ ύλην αρμόδιοι να μας διαψεύσουν. Αν όμως έτσι ή περίπου έτσι έχουν τα πράγματα, τότε θα πρέπει να αντιδράσουμε, αρχής γενομένης από τον περιορισμό της οικοδομικής δραστηριότητας. Και μέχρι να υπάρξει περιορισμός, που αυτό θα το αποφασίσει το κράτος των Αθηνών, για το φετινό καλοκαίρι η ΔΕΥΑΠ πρέπει να πάρει άμεσα μέτρα περιορισμού της κατανάλωσης. Ο Ιούλιος και ο Αύγουστος είναι πολύ κοντά  και πρέπει να έχουμε νερό για το πλήθος που αναμένεται να επισκεφθεί το νησί μας.

Τρίτη 11 Ιουνίου 2024

Παντού ηλεκτρικά ποδήλατα

 


Ηλεκτρικά ποδήλατα και στην οδό Εκατονταπυλιανής και στο βάθος δεξιά οι «γουρούνες».

Ευχαριστούμε τη φίλη για τη φωτογραφία που μας έστειλε.

Χρήσιμο είναι να σταλεί και στον υπεύθυνο αντιδήμαρχο.

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024

Το είδαμε και αυτό!!!


 

Κάποιος άγνωστος σε μας τοποθέτησε ηλεκτρικά ποδήλατα σε κοινόχρηστους χώρους της Παροικιάς, χωρίς να του έχει δοθεί η σχετική άδεια από τον Δήμο.

Πριν μας πάρουν είδηση και άλλοι, η Δημοτική Αρχή καλά θα κάνει να τα απομακρύνει αμέσως.

Ένα φορτηγό χρειάζεται για να μεταφερθούν στις αποθήκες του Δήμου.