Κάποιοι φίλοι, μου
ζητούν επίμονα (και οι περισσότεροι είναι νέοι άνθρωποι και σε παραγωγική
ηλικία), να δώσω στη δημοσιότητα τα ονόματα των 26 που προσέφυγαν στο Συμβούλιο
της Επικρατείας για να ακυρώσουν το έργο του νέου αεροδρομίου.
Αν και οι ευθύνες τους είναι τεράστιες, γιατί το έργο με
υπαιτιότητά τους καθυστέρησε 15 ολόκληρα χρόνια (το 2001 είχε προγραμματιστεί η
ολοκλήρωσή και με διάδρομο 2.000 μέτρων) και επειδή είμαι κατά της "ανθρωποφαγίας", δεν πρόκειται να προχωρήσω στη δημοσιοποίηση.
Εκτιμώ άλλωστε ότι δεν πρόκειται κανένας παριανός( και οι
26) να αντιταχθεί στις προσπάθειες που θα γίνουν για την επιμήκυνση του
διαδρόμου, όπως αρχικά είχε σχεδιασθεί.
Όμως σε ένα πρόσφατο δημοσίευμα κάποιοι εκφράζουν
προβληματισμό και ανησυχία για τις αρνητικές
επιπτώσεις, που θα έχει ένα αεροδρόμιο με διάδρομο 2.000 μέτρων και ίσως να
προχωρήσουν και σε ενέργειες , προκειμένου να μας "διαφωτίσουν" για το τι μας περιμένει.
Οι φίλοι αυτοί, καλά θα κάνουν να σεβαστούν τις αποφάσεις των
θεσμικών οργάνων της Πάρου, (που έχουν διαχρονικό χαρακτήρα) και να είναι
σίγουροι ότι δεν πρόκειται να επιτρέψουμε την αλλοίωση του περιβάλλοντος του
νησιού που τόσο φοβούνται.
Πέρα από το δημοσίευμα αυτό, ένα mail με
ημερομηνία 23 Μαρτίου 2013 με έναν αποστολέα και δεκάδες αποδέκτες που στην πλειοψηφία τους δεν είναι παριανοί,
όταν ήδη το έργο είχε δημοπρατηθεί (τον Ιανουάριο του 2012) ξεκίνησαν ανεπιτυχείς
ενέργειες για να επιβραδύνουν ακόμη περισσότερο την εξέλιξη του έργου.
Δηλαδή τους ενόχλησε ακόμη και ο διάδρομος των 1.400 μέτρων, που εξαιτίας τους η πολιτεία υποχρεώθηκε να τον περιορίσει σ' αυτό το μήκος, για να αποφύγει νέα δικαστική εμπλοκή.
Επειδή όποιος έχει καεί φυσάει και το γιαούρτι, εάν
διαπιστωθεί ότι οι συγκεκριμένοι θα επιχειρήσουν και πάλι να εμποδίσουν
την εξέλιξη του έργου, ας γνωρίζουν από τώρα ότι αυτή τη φορά ο λαός της Πάρου
θα αντιδράσει με κάθε νόμιμο μέσον.
Το δημοσίευμα
Έφτασε στα χέρια των ΦτΠ αυτό το σχέδιο του νέου αεροδρομίου της Πάρου πάνω σε αεροφωτογραφία του νησιού. Μιά σύγκριση με το παληό αεροδρόμιο (πάνω δεξιά) δείχνει τις τεράστιες διαστάσεις του νέου αεροδρομίου. Αν ο νέος διάδρομος περιοριστεί στα 1.400 μέτρα (κόκκινο περίγραμμα) θα μπορούν να έρχονται μικρά αεριοθούμενα και ελικοφόρα μέχρι με 100 επιβάτες. Αυτό θα βελτιώσει τόσο την χωρητικότητα όσο και τη σταθερότητα της αεροπορικής σύνδεσης του νησιού κυρίως με την Αθήνα. Αν όμως ο διάδρομος επεκταθεί στα 2.000 μέτρα όπως φαίνεται στο μεγάλο περίγραμμα της φωτογραφίας θα έρχονται μεγάλα αεροσκάφη όπως αυτά των charters και θα ξεκινήσει μιά ραγδαία μεταμόρφωση του νησιού σε τόπο μαζικού τουρισμού.
Και το mail
Και το mail
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου