Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ…


 

Για μια ακόμα φορά στο επίκεντρο της τοπικής επικαιρότητας οι σχέσεις της Δημοτικής Αρχής  με το προσωπικό  του Δήμου και οι συμπεριφορές απέναντι του.

Ποια είναι όμως η πραγματικότητα ;

Τα τελευταία 20 χρόνια λόγω της μεταβίβασης μιας σειράς αρμοδιοτήτων στους Δήμους από το κεντρικό Κράτος και στη περίπτωση του νησιού μας, της αύξησης του μόνιμου πληθυσμού και των παραθεριστών, οι ανάγκες σε προσωπικό αυξήθηκαν.

Αντίστροφα όμως με τις ανάγκες, το προσωπικό του Δήμου όχι μόνο δεν αυξήθηκε αλλά μειώθηκε σε πολλές περιπτώσεις, σαν αποτέλεσμα των μνημονιακών πολιτικών και όχι μόνο, που εφάρμοσαν διαχρονικά οι κυβερνήσεις εδώ και δέκα χρόνια. Η ίδια πολιτική ακολουθείται και σήμερα αφού οι Δήμοι δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους με το απαραίτητο μόνιμο προσωπικό. Το αποτέλεσμα είναι ότι το υπάρχον προσωπικό πρέπει να ανταποκριθεί σε πολλαπλάσιες υποχρεώσεις σε σχέση με την αριθμητική του δύναμη .

Ποια είναι η στάση της Δημοτικής Αρχής απέναντι σε αυτή την κατάσταση ;

Το Νοσοκομείο Παίδων η «Αγία Σοφία» ευχαριστεί του αιμοδότες της Πάρου




Προς: 

Σύλλογο εθελοντών αιμοδοτών 

Πάρου Αντίπαρου«Μαρία Ναυπλιώτη»

Όλοι εμείς, επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό, καθώς και οι μικροί μας ασθενείς και οι πάσχοντες με Μεσογειακή Αναιμία, του Νοσοκομείου Παίδων η «Αγία Σοφία», θεωρούμε τους εαυτούς μας ευλογημένους που έχουμε τη χαρά να συνεργαζόμαστε με το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Πάρου – Αντιπάρου «Μαρία Ναυπλιώτη» και κατά επέκταση με τους κατοίκους της Πάρου και της Αντιπάρου, τους Εθελοντές Αιμοδότες, δηλαδή.

Ανθρώπους θετικούς, ψύχραιμους και ευαισθητοποιημένους, που ενόψει πανδημίας δεν δίστασαν να προσέλθουν στη Χειμερινή Αιμοδοσία, γιατίδεν ξεχνούν ότι δίπλα μας βρίσκονται άνθρωποι που παλεύουν πολύ σκληρά για τη ζωή τους.

Στηρίζοντας το έργο του Συλλόγου τους, οι εθελοντές προσήλθαν με υπευθυνότητα, αλληλεγγύη και με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, μέσα στις δύσκολες συνθήκες λόγω της πανδημίας COVID-19, για να προσφέρουν το πιο πολύτιμο δώρο ζωής.

Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους Εθελοντές Αιμοδότες και το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Πάρου – Αντιπάρου «Μαρία Ναυπλιώτη» για την εξαιρετική στήριξη και βοήθεια τους, ειδικά αυτή τη δύσκολη περίοδο.

 

Δώσατε το μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο δώρο.

Δώσατε πνοή ζωής

Σοφία Ιωαννίδου

 ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ

 

 

                                                               

Διανομή τροφίμων στη Νάουσα

 




Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η 

Σε μια δύσκολη περίοδο για όλους μας, η Κοινότητα της Νάουσας και ο πρόεδρος Παντελής Μπαφίτης σε συνεργασία με την ΚΔΕΠΑΠ Δήμου Πάρου και τον πρόεδρό της Δημήτρη Αντιπαριώτη δίνουν έμπρακτα το παρόν στηρίζοντας τους συνανθρώπους μας που το έχουν περισσότερη ανάγκη. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, η Κοινότητα προχωρά σε προγραμματισμένη διανομή τροφίμων και προϊόντων πρώτης ανάγκης, ώστε να ανακουφιστούν εκείνοι που υποφέρουν περισσότερο.

Με αλληλεγγύη και φροντίδα για τον συνάνθρωπο, θα αντιμετωπίσουμε μαζί αυτή τη δύσκολη δοκιμασία και θα την ξεπεράσουμε.



Νάουσα 8–12-20

Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου
της Δημοτικής Κοινότητας Νάουσας

Περιφέρεια Νότιου Αιγαίου: Χοιρινό και κοτόπουλο στους ωφελούμενους του προγράμματος ΤΕΒΑ .

 

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

 

 

ΘΕΜΑ : Διανομή Ειδών Βασικής Υλικής Συνδρομής

 

Στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους ( ΤΕΒΑ ) με επικεφαλής εταίρο την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ και εταίρους τον ΔΗΜΟ ΠΑΡΟΥ και τον ΔΗΜΟ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ, ανακοινώνεται διανομή νωπών προϊόντων (χοιρινό και κοτόπουλο) στους ωφελούμενους του προγράμματος ΤΕΒΑ .

  

Η διανομή θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά την Τετάρτη 9.12.20 και ώρα 09.30 - 14.00 από την αρμόδια επιτροπή παραλαβής του Επαρχείου, στο κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Πάρου  που βρίσκεται στο Αγροκήπιο της Παροικίας Πάρου.

 

Έχει προηγηθεί τηλεφωνική ενημέρωση προς τους ωφελούμενους από το αρμόδιο τμήμα της Περιφερειακής Ενότητας Πάρου.

 

 

Απαραίτητη η προσκόμιση της αστυνομικής ταυτότητας και του ΑΜΚΑ.

 

 Ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας - Πρόνοιας - Κοιν. Μέριμνας Κυκλάδων

& Έπαρχος Π.Ε. Πάρου

                                                                                                               

Κων/νος Ν. Μπιζάς

                                                           


Μεγάλη προσφορά αίματος από τους αιμοδότες της Πάρου και της Αντιπάρου/ ο Σύλλογος Αιμοδοτών τους ευχαριστεί




Πάρος, 7Δεκεμβρίου 2020
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του «Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Πάρου – Αντιπάρου», «Μαρία Ναυπλιώτη», ευχαριστεί θερμά τα μέλη του, για την προσφορά τους στη χειμερινή αιμοδοσία, δίνοντας το παρόν στο κάλεσμα του συλλόγου μας, με 618 συμμετοχές, προσφέροντας 553 φιάλες αίματος και μάλιστα σε περίοδο πανδημίας.

Αναλυτικότερα :Δήμος Αντιπάρου 45 φιάλες, Δημοτική Κοινότητα Μάρπησσας 66 φιάλες, Δημοτική Κοινότητα Νάουσας 79 φιάλες, Δημοτική Κοινότητα Αγκαιριάς 46 φιάλες, Κοινότητα Πάρου 317 φιάλες.

Κατά τη διεξαγωγή της χειμερινής αιμοδοσίας τηρήθηκαν οι κανόνες υγιεινής και τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των εθελοντών αιμοδοτών, καθώς και η απολύμανση των χρησιμοποιούμενων χώρων.

Θα θέλαμε να συγχαρούμε τους Εθελοντές Αιμοδότες μας, που έδωσαν δυναμικά το παρών, μέσα στις δύσκολες συνθήκες λόγω της πανδημίας COVID-19 και του lockdown, για να προσφέρουν το πιο πολύτιμο δώρο ζωής, στηρίζοντας αυτές τις δύσκολες στιγμές τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη για αίμα.

Για την επιτυχία του σκοπού του Συλλόγου μας, συνέβαλαν και τους ευχαριστούμε θερμά:

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

Πότε θα το καταλάβει ο κ. Χαρδαλιάς;

 


Πότε θα καταλάβει ο κ.  Χαρδαλιάς, ότι τα οριζόντια μέτρα συνιστούν προκρούστεια λογική;

Τι σχέση μπορεί να έχει ένα μικρό ορεινό χωριό ή ένα μικρό νησί με τα μεγάλα αστικά κέντρα, για να ισχύουν τα ίδια ακριβώς μέτρα;

Ταυτίζει τον κουρέα του χωριού  με τα κομμωτήρια του Κολωνακίου, το ολιγοθέσιο δημοτικό σχολείο με τα πολυθέσια των Αθηνών και το παραδοσιακό καφενείο με τους πέντε το πολύ πελάτες,  με τα καφέ στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

 Μας θυμίζει υπάλληλο υπουργείου που ρωτούσε πόση ώρα κάνει το λεωφορείο για να πάει κάποιος από τη  Νάξο στη Δονούσα, που ελπίζουμε να γνωρίζει ο κ. Χαρδαλιάς,  ότι η Δονούσα είναι νησί των Κυκλάδων και όχι χωριό της Νάξου.

Κλειστό το ΚΕΠ της Παροικιάς/ευτυχώς είναι ανοιχτό της Νάουσας

 


Από το Δήμο θα πρέπει να μας πληροφορήσουν γιατί παραμένει κλειστό το ΚΕΠ στο λιμάνι της Πάρου.  Το λουκέτο προφανώς δεν έχει σχέση με τον κορονοϊό, γιατί διαφορετικά θα ήταν κλειστό και το ΚΕΠ της Νάουσας.

Πρόσφατα επικοινώνησε μαζί μας δημότης οργισμένος και διαμαρτυρόμενος γιατί έπρεπε να πάει με τη συγκοινωνία από την Παροικιά στη Νάουσα για υπόθεσή του.

Επειδή η ηλεκτρονική διακυβέρνηση διακινείται στην Πάρο ακόμη με …λεωφορείο, καλά θα κάνει η δημοτική αρχή να άρει τις όποιες δυσλειτουργίες υπάρχουν και να ανοίξει τις πόρτες ενός θεσμού που έχει εξυπηρετήσει και συνεχίζει να εξυπηρετεί  με επιτυχία τους πολίτες.