Για μια ακόμα φορά στο επίκεντρο της τοπικής επικαιρότητας οι σχέσεις της Δημοτικής Αρχής με το προσωπικό του Δήμου και οι συμπεριφορές απέναντι του.
Ποια είναι όμως η πραγματικότητα ;
Τα τελευταία 20 χρόνια λόγω της μεταβίβασης μιας σειράς
αρμοδιοτήτων στους Δήμους από το κεντρικό Κράτος και στη περίπτωση του νησιού
μας, της αύξησης του μόνιμου πληθυσμού και των παραθεριστών, οι ανάγκες σε
προσωπικό αυξήθηκαν.
Αντίστροφα όμως με τις ανάγκες, το προσωπικό του Δήμου όχι μόνο
δεν αυξήθηκε αλλά μειώθηκε σε πολλές περιπτώσεις, σαν αποτέλεσμα των
μνημονιακών πολιτικών και όχι μόνο, που εφάρμοσαν διαχρονικά οι κυβερνήσεις εδώ
και δέκα χρόνια. Η ίδια πολιτική ακολουθείται και σήμερα αφού οι Δήμοι δεν
μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους με το απαραίτητο μόνιμο προσωπικό. Το
αποτέλεσμα είναι ότι το υπάρχον προσωπικό πρέπει να ανταποκριθεί σε
πολλαπλάσιες υποχρεώσεις σε σχέση με την αριθμητική του
δύναμη .
Ποια είναι η στάση της Δημοτικής Αρχής απέναντι σε αυτή την κατάσταση ;





