Με απόφαση του Δημάρχου ορίστηκαν και επίσημα οι δύο αντιδήμαρχοι με αντιμισθία και με σημαντικές
αρμοδιότητες.
Πρώτη αντιδήμαρχος ορίστηκε η Δώρα Σαρρή η οποία και θα εκτελεί χρέη δημάρχου, οσάκις
απουσιάζει ο Δήμαρχος εκτός Πάρου και δεύτερος αντιδήμαρχος ο Χρήστος
Χριστόφορος.
Η εκχώρηση τόσο σημαντικών αρμοδιοτήτων καθιστά τους δύο
αντιδημάρχους πανίσχυρους και αυτό που αναμένεται να δούμε στην πράξη είναι κατά
πόσον θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους με επιτυχία.
Οι αρμοδιότητες των
δύο αντιδημάρχων:
Στην Δώρα Σαρρή ο Δήμαρχος αναθέτει:
1. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας της Δ/νσης
Τεχνικών Υπηρεσιών.
2. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας των υπηρεσιών
Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος της Δ/νσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Υπηρεσιών
Δόμησης και Περιβάλλοντος (πλην των υπηρεσιών πολιτικής προστασίας).
3. Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
4. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας των υπηρεσιών
κοινωνικής μέριμνας και προάσπισης της δημόσιας υγείας (εκτός των υπηρεσιών
παιδείας, δια βίου μάθησης πολιτισμού και αθλητισμού και νέας γενιάς).
5. Τη λειτουργία των Δημοτικών Κοιμητηρίων.
6. Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
7. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν
στη χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων σε επιχειρηματίες, της επιβολής
προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από
αυτούς και τη χορήγηση και υπογραφή των σχετικών αδειών στη Δημοτική Κοινότητα
Πάρου.
8. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν
την παραχώρηση της απλής χρήσης κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας σε
επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις κοινοχρήστων
χώρων αιγιαλού και παραλίας από αυτούς και την υπογραφή των σχετικών
μισθωτηρίων στις Δημοτικές Κοινότητες Πάρου και Αγκαιριάς.
9. Την υπογραφή των Χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής των
δαπανών των υπηρεσιών των οποίων η εποπτεία και ο έλεγχος της λειτουργίας τους
περιλαμβάνεται στις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που της έχουν μεταβιβαστεί.
10. Τις κατά τόπο αρμοδιότητες για τις Δημοτικές Κοινότητες
Πάρου και Αγκαιριάς και ειδικότερα τις εξής:
α. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που
εκτελούνται στις δημοτικές κοινότητες.
β. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του
εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές κοινότητες.
γ. Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων
για την επίλυση των προβλημάτων τους.
δ. Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για
θέματα των δημοτικών κοινοτήτων.
ε. Έχει την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών
και περιουσιακών στοιχείων.
11. Τη σύνταξη και υπογραφή απαντήσεων σε πολίτες και
υπηρεσίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της.
12. Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και
δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
Στο Χρήστο Χριστόφορο αναθέτει:
1. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας όλων των τμημάτων
της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Δήμου και
την εποπτεία του αντίστοιχου προσωπικού.
2. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας των ΚΕΠ.
3. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας της Δ/νσης
Οικονομικών Υπηρεσιών.
4. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του Αυτοτελούς
Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
5. Τη λειτουργία και εποπτεία των υπηρεσιών του Αυτοτελούς
Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής (διαύγεια, διαφάνεια).
6. Εποπτεία και ευθύνη της Νομικής Υπηρεσίας
7. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν
στη χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων
για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από αυτούς και τη
χορήγηση και υπογραφή των σχετικών αδειών
στις Δημοτικές Κοινότητες Αγκαιριάς, Αρχιλόχου, Μάρπησσας,
Nάουσας και τις Τοπικές Κοινότητες Κώστου και Λευκών.
8. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν
την παραχώρηση της απλής χρήσης κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας σε
επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις κοινοχρήστων
χώρων αιγιαλού και παραλίας από αυτούς και την υπογραφή των σχετικών
μισθωτηρίων στις Δημοτικές Κοινότητες Αρχιλόχου, Μάρπησσας, Νάουσας και τις
Τοπικές Κοινότητες Κώστου και Λευκών.
9. Την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας,
σε ότι αφορά στο συντονισμό, την καθοδήγηση, την επίβλεψη και την παροχή των
απαραίτητων οδηγιών και κατευθύνσεων για τη διαχείριση καταστάσεων κρίσης.
10. Την ευθύνη λειτουργίας των Γραφείων Παιδείας, Δια Βίου
Μάθησης, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Νέας Γενιάς.
11. Τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων και των εν
γένει θεμάτων που συνδέονται με τις χρηματοδοτήσεις στο πλαίσιο προγραμμάτων
χρηματοδότησης
12. Την υπογραφή των Χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής των
δαπανών των υπηρεσιών των οποίων η εποπτεία και ο έλεγχος της λειτουργίας τους
περιλαμβάνεται στις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί.
13. Τις κατά τόπο αρμοδιότητες για τις Δημοτικές Κοινότητες
Αρχιλόχου, Μάρπησσας, Νάουσας και τις Τοπικές Κοινότητες Κώστου και Λευκών και
ειδικότερα τις εξής:
α. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που
εκτελούνται στις δημοτικές κοινότητες.
β. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του
εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές κοινότητες.
γ. Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων
για την επίλυση των προβλημάτων τους.
δ. Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για
θέματα των δημοτικών κοινοτήτων.
ε. Έχει την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών
και περιουσιακών στοιχείων.
14. Τη σύνταξη και υπογραφή απαντήσεων σε πολίτες και
υπηρεσίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.
15. Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και
δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
Β. Οι ανωτέρω ορισθέντες αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της
θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού
Συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή
με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου τις
αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάσει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του
ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Σαρρή Παπακυρίλλου - Θεοδώρα του Βασιλείου
και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από
τoν Αντιδήμαρχο κ. Χριστόφορο Χρήστο του Σταύρου.
Ε. Έγγραφα αρμοδιότητας των Αντιδημάρχων, τα οποία εκφράζουν
άποψη ή χαράσσουν πολιτική του Δήμου, συντάσσονται σε σχέδιο από τους
Αντιδημάρχους και φέρουν την υπογραφή του Δημάρχου.
ΣΤ. Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, να
δημοσιευθεί μία φορά στην ημερήσια εφημερίδα της έδρας του Νομού ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ
και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
2 σχόλια:
Κάτι μας είπες τώρα. Όλα αυτά που αναφέρονται θα τα φέρουν βόλτα σίγουρα εεεε. Ιδικά η πρώτη περίπτωση θα σκίσει. Να δείτε που εξαιτίας του κόμματος στο τέλος θα γίνουν κομματάκια. Καλά θα το χάσουμε τελείως. Που πάτε έτσι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.
Ολα καλά ο λογιστής πως θα ανταποκριθεί σε όλες αυτές τις αρμοδιότητες, μιας και άνοιξε νεο λογιστικό γραφείο, ιδού η απορία.
Δημοσίευση σχολίου