Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Απεργία δασκάλων και καθηγητών την Τετάρτη μετά τον αγιασμό


Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) αλλά και η ομοσπονδία των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και οι εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων κήρυξαν 24ωρη απεργία για την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου, ενώ αύριο στις 11 του μήνα, ημέρα που θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός στα σχολεία, οι δάσκαλοι θα προχωρήσουν σε δίωρο συμβολικό αποκλεισμό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα.

Στη διαμαρτυρία τους, οι εκπρόσωποι των δασκάλων προτάσσουν ως κυρίαρχο θέμα «την οικονομική εξαθλίωση και κυρίως των νέων εκπαιδευτικών, οι οποίοι υποχρεώνονται να ζήσουν κάτω από τα όρια στοιχειώδους διαβίωσης, με μισθούς πείνας των 570 ευρώ».

Σημειώνεται ότι στις 12.00 το μεσημέρι έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών στα Προπύλαια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: