Απολύσεις από το Δημόσιο απαιτεί η τρόικα. Καθώς δεν πείστηκαν ότι θα αποδώσει η νέου τύπου εφεδρεία, όπως και αν έχει “βαφτιστεί”. Βάζουν κάτω τα δεδομένα και βλέπουν ότι για 35.000 άτομα είτε η πρόωρη συνταξιοδότηση, είτε η μείωση αποδοχών στο 60% μέσω καθεστώτος διαθεσιμότητας δεν μειώνουν τα έξοδα του κράτους όσο απαιτείται.
Από τους ελέγχους που πραγματοποίησαν διαπίστωσαν ότι μπορούν από την μείωση του προσωπικού μέσω της συγχώνευσης των οργανισμών δεν απόδοσε αφού έχει αποδειχθεί ότι δεν μειώνονται οι θέσεις στο Δημόσιο και άρα τα σχετικά έξοδα που απαιτούν.
Παράλληλα απαίτησαν άμεσες ενέργειες μείωση των θέσεων στο Δημόσιο και όχι μέσω της χρονοβόρας όπως τη χαρακτήρισαν διαδικασίας της αξιολόγησης του προσωπικού.
Τονίζουν πως ήδη η Ελλάδα βρίσκεται 15.000 θέσεις... πίσω. Οι 15.000 απολύσεις που είχαν απαιτηθεί ως τα τέλη του 2012 βλέπουν ότι δεν γίνονται και έτσι μοίρασαν άλλη μια κόκκινη κάρτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου