Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ομάδα ενεργών πολιτών Αγκαιριάς

Την Κυριακή 20 Μαρτίου συναντήθηκε η Ομάδα Ενεργών Πολιτών Αγκαιριάς στο Πολιτιστικό Κέντρο Αγκαιριάς  με θέμα την ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τον  προγραμματισμό των δραστηριοτήτων για το προσεχές μέλλον.
Στη συζήτηση έλαβαν μέρος  25  άτομα και αποφασίστηκαν τα εξής:
*Δευτέρα 21 Μαρτίου: Περιποίηση των 80 γλαστρών που θα τοποθετηθούν στην παραλιακή οδό αντί για τα κολονάκια.
  *Κυριακή 20 Μαρτίου:  2η κατά σειρά δενδροφύτευση  της Λίμνης Αγ. Νικολάου σε μια προσπάθεια αναβάθμισης της περιοχής.
*Κυριακή 3 Απριλίου:  Συνέχιση του καθαρισμού και της αποψίλωσης του Δασυλλίου Αγκαιριάς.
Όπως αποφασίστηκε στην συνάντηση, την Δευτέρα 21 Μαρτίου το απόγευμα καθαρίστηκαν από τα χόρτα και φυτεύθηκαν καινούρια φυτά στις γλάστρες και την Κυριακή 20 Μαρτίου, η ομάδα Ενεργών Πολιτών Αλυκής-Αγκαιριάς συμμετείχε στην  δενδροφύτευση της λίμνης Αγ.Νικολάου που οργανώθηκε από κοινού με την Τοπική Κοινότητα Αγκαιριάς.
Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ της τοπικής κοινότητας και τα μέλη της Ομάδας Ενεργών Πολιτών ευχαριστούν θερμά τον Κο Σκιαδά  Χρήστο για την αφιλοκερδή εργασία του με εκσκαφέα για την διάνοιξη των λάκκων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: