Με απόφαση της η Τ.Ο.Ν.Δ Πάρου Αντιπάρου , λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης του Κέντρου Υγείας Πάρου και για να συμμετέχει σύσσωμη στην παρούσα διαμαρτυρία , αναβάλλει την προγραμματισμένη εκδήλωση της, από την Κυριακή 27/3/2011 για το Σάββατο 02/4/2011 στο κέντρο Σκανδάλη (Αλυκή) και ώρα 20:30 μ.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου