Wikipedia
Αποτελέσματα αναζήτησης
Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020
Με αφορμή την σημερινή παγκόσμια ημέρα εκπαιδευτικών
Γράφει η Ιφιγένεια Χατζηγεωργίου
Αν μας αντέξει το σχοινί…
Οκτώβριος κι όλα κινούνται πλέον σε άλλους ρυθμούς. Άλλη μια μέρα διδασκαλίας…Το να διδάσκεις καθημερινά φορώντας τη μάσκα δεν είναι κι η καλλίτερη συνθήκη. Η περιοχή υγροποιείται, νιώθεις ότι πνίγεσαι, αλλά δεν έχεις δικαίωμα να αντιδράσεις, κινητοποιείς όλες σου τις δυνάμεις να αντέξεις, κι ας νιώθεις ότι δυσκολεύεσαι, δε βγαίνει η φωνή σου. Απέναντι σου τα εφηβικά πρόσωπα, όλα με μάσκα και μάτια γεμάτα. Εσύ οφείλεις να δίνεις το καλό παράδειγμα κι από την άλλη να πασχίζεις να δώσεις τον καλλίτερο σου εαυτό γιατί επιμένεις σε αυτό που κάνεις· όχι μόνο γιατί το αγαπάς και παθιάζεσαι, αλλά επειδή πιστεύεις αν κάτι κινείται σε αυτό τον κόσμο και δονεί συνειδήσεις είναι το πνεύμα κι οι ιδέες.
Λαϊκή Συσπείρωση: άκυρη η πρόσκληση για τη συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου της Τρίτης (6-10-2029)

Πάρος 5-10-2020
Προς
Τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου
Π. Πετρόπουλο
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
-Δήμαρχο Πάρου Μ. Κωβαίο
- Μ.Μ.Ε.
ΘΕΜΑ: ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Κύριε Πρόεδρε,
Σχετικά με την πρόσκληση σας για συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Τρίτη 6-10-20 έχουμε να επισημάνουμε τα εξής:
1. Η πρόσκληση σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις του κανονισμού λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου σύμφωνα με τον οποίο «…Η πρόσκληση επιδίδεται με αποδεικτικό απόδειξης, με ΦΑΧ, ή άλλο ηλεκτρονικό μέσο ή γνωστοποιείται από υπάλληλο του Δήμου στους συμβούλους τρεις (3) τουλάχιστον πλήρεις ημέρες πριν από την ημέρα που ορίζεται για τη συνεδρίαση…»
2. Μέχρι την 10ηπρωϊνή, σήμερα Δευτέρα, οι εισηγήσεις των θεμάτων της συνεδρίασης δεν έχουν γνωστοποιηθεί στους Δημοτικούς Συμβούλους.
Όπως γνωρίζετε η λήψη σχετικών αποφάσεων θα είναι μη νόμιμη.
Για τους λόγους αυτούς, αλλά και επειδή οι σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης δεν αποδεχόμαστε την υποβάθμιση των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου με αυτόν τον τρόπο,
Σας καλούμε να προχωρήσετε σε ακύρωση της πρόσκλησης σας και την έκδοση νέας που να ικανοποιεί τις προϋποθέσεις του κανονισμού.
Για την Λαϊκή Συσπείρωση Πάρου
Κώστας Ροκονίδας
Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020
Σημερινή πρωινή φωτογραφία ρύπανσης στο λιμάνι μας
Από ρυπάνσεις φέτος η Παροικιά ξεπέρασε κάθε όριο. Δεν ήταν μόνο το ΣΑΜΙΝΑ που ένα ολόκληρο καλοκαίρι ξερνούσε καύσιμα. Σήμερα μας προέκυψε και άλλη ρύπανση στο πλέον πολυσύχναστο σημείο του λιμανιού, απέναντι από τα πρακτορεία.
Ένα μεγάλο πρόστιμο από το Λιμεναρχείο Πάρου στους υπεύθυνους της ρύπανσης, ίσως συνετίσει και άλλους ασυνείδητους καταστροφείς του περιβάλλοντος.
Εργασίες στο επαρχιακό οδικό δίκτυο νήσου Πάρου
Ενημέρωση από τον Έπαρχο Πάρου
Πάρος : 03-10-2020
Σας ενημερώνουμε ότι την τρέχουσα περίοδο θα πραγματοποιηθούν στο επαρχιακό οδικό δίκτυο νήσου Πάρου, εργασίες ασφαλτόστρωσης:
Κυριακή 4 και Δευτέρα 5 Οκτωβρίου θα εκτελούνται εργασίες στο 1ο χλμ επαρχιακής οδού Παροικιάς - Λευκών (από αρχή ως γεφύρι Έλητα). Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας.Τρίτα 6 και Τετάρτη 7 Οκτωβρίου θα εκτελούνται εργασίες στο 2ο χλμ επαρχιακής οδού Παροικιάς - Νάουσας (από στροφή για Πυργάκι ως φυτώριο Περιπάνου περίπου). Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας εναλλάξ.
Ο ανάδοχος θα προβεί στην κατάλληλη σήμανση και την ρύθμιση της κυκλοφορίας με το προσωπικό του.
Παρακαλούμε όπως συνδράμετε με αστυνόμευση του σημείου αυτού και ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία σας.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας - Πρόνοιας -
Κοινωνικής Μέριμνας & Κοινωνικών
Παντοπωλείων Κυκλάδων
Έπαρχος Π. Ε. Πάρου
Κων/νος Ν. Μπιζάς
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020
Η Λαϊκή Συσπείρωση με αφορμή κρούσμα σε σχολική μονάδα του νησιού μας
Να ορθώσουμε ανάστημα…
Για μια ακόμα φορά με αφορμή κρούσμα σε σχολική μονάδα του νησιού μας, διαπιστώσαμε τι σημαίνει για την κυβερνητική πολιτική «θωράκιση» απέναντι στην πανδημία .Κλείνουμε ένα τμήμα ή κλείνουμε ένα σχολείο και περιμένουμε αν σε κάποιο μαθητή ή εκπαιδευτικό θα εκδηλωθούν τα συμπτώματα. Αν τώρα οι οικογένειες των μαθητών και οι εκπαιδευτικοί αγωνιούν για την υγεία τους, τότε ο δρόμος για ένα επί πληρωμή διαγνωστικό τεστ είναι ανοικτός. Κατά τα άλλα μάθανε να «κουνάνε το δάκτυλο» και να αναδεικνύουν ως μοναδικό μέσο προστασίας την ατομική ευθύνηόπως επίσης να θεωρούν αναίτιες και υπερβολικές τις κινητοποιήσεις των μαθητών ψάχνοντας για υποκινητές παραβλέποντας ότι υποκινητές είναι τα μεγάλα προβλήματα.
Εμείς λέμε ότι δεν πρέπει να τους γίνει το χατίρι.
Ο παριανός λαός, οι συλλογικοί του φορείς, όλοι μας, πρέπει να διεκδικήσουμε άμεσα τα μέσα και τα μέτρα για τη προστασία της υγείας των παιδιών μας, των οικογενειών μας, των εκπαιδευτικών και των δικών τους οικογενειών. Πολύ περισσότερο στο τόπο μας που η υποβάθμιση της δημόσιας υγείας είναι καθημερινή.
Η Δημοτική Αρχή πρέπει επιτέλους να αναλογιστεί την ευθύνη της απέναντι στο παριανό λαό και να αναλάβει πρωτοβουλίες διεκδίκησης και όχι να γίνεται συνοδοιπόρος και απολογητής της κυβερνητικής πολιτικής.
Η προσπάθεια λύσης των προβλημάτων δεν μπορεί να εξαντλείται στις χορηγίες, τις προσφορές, τον εθελοντισμό ή τη μεταφορά της λύσης των προβλημάτων στη πλάτη των γονιών πατώντας στην αγωνία για τη προστασία των παιδιών μας.
Είναι περισσότερο από αναγκαίο να διεκδικήσουμε σήμερα:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)





