Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

Λαϊκή Συσπείρωση προς το Δήμαρχο: "Η επιτροπή διαχείρισης κρίσεων στο Δήμο, που εσύ είσαι επικεφαλής της, έχει να συνεδριάσει επτά μήνες".



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Όταν για σένα δεν είναι πρόβλημα η κατάσταση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στο τόπο σου,

Όταν για σένα δεν είναι θέμα οι πολυδιαφημισμένες μάσκες που δεν έφτασαν ποτέ στα σχολεία,

Όταν για σένα, που είναι και δική σου ευθύνη, δεν είναι θέμα το μάντρωμα των παιδιών σε ακατάλληλες αίθουσες,

Όταν για σένα δεν είναι πρόβλημα ότι η επιτροπή διαχείρισης κρίσεων στο Δήμο, που εσύ είσαι επικεφαλής της, έχει να συνεδριάσει επτά μήνες

Τότε αυτό που κάνεις είναι πλάτες στην κυβερνητική αδιαφορία και ανευθυνότητα που τροφοδοτεί μήνες τον εφησυχασμό και έφερε τα πράγματα εδώ

Τότε γίνεσαι σε τοπικό επίπεδο κυβερνητικός εκπρόσωπος που επικαλείται αποκλειστικά την ατομική ευθύνη.

Ο τόπος όμως δεν έχει ανάγκη από ένα Δήμαρχο και μια Δημοτική Αρχή «ορτινάτζα» της αποτυχημένης κυβερνητικής πολιτικής.

Αλλά είπαμε «έκαστος εφ’ ω ετάχθη».


Πάρος 3-11-20

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πάρου





Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.4555/2018 και του άρθρου 163 του Ν.3463/2006, σας προσκαλούμε σε τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που θα γίνει την Παρασκευή 06-11-2020 και ώρα 19.00΄ μέσω τηλεδιάσκεψης, για την συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

ΘΕΜΑ 1ο:

10η αναμόρφωση του προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2020 του Δήμου Πάρου.

Εισηγητής: Ρούσσος Βατίστας, Αντιδήμαρχος Πάρου

ΘΕΜΑ 2ο:

11η αναμόρφωση του προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2020 του Δήμου Πάρου.

Εισηγητής: Ρούσσος Βατίστας, Αντιδήμαρχος Πάρου

ΘΕΜΑ 3ο:

Τροποποίηση τεχνικού προγράμματος οικ. έτους 2020 Δήμου Πάρου.

Εισηγήτρια: Σαρρή – Παπακυρίλλου Θεοδώρα, Αντιδήμαρχος Πάρου.

Για τα ερείπια της Παροικιάς: έρευνα και ενδιαφέρον από το Σύλλογο Παραδοσιακού Οικισμού, αδιαφορία από το Δήμο;

 


Μια σπουδαία έρευνα που έχει σχέση με τα ερειπωμένα κτήρια της Παροικιάς ήλθε στην επικαιρότητα με αφορμή τον πρόσφατο σεισμό της Σάμου που έγινε αισθητός και στο νησί μας.

Από το γνωστό μάλιστα ερειπωμένο κτήριο που βρίσκεται σε κεντρικό σημείο του οικισμού, τη γλυτώσαμε με μερικούς σοβάδες, που ευτυχώς δεν έπεσαν στο κεφάλι κάποιου διερχόμενου.

Όταν πριν από μερικούς μήνες ο Σύλλογος Παραδοσιακού Οικισμού παρουσίασε την έρευνα αυτή, εργασία επίπονη από τους επιστήμονες μέλη του συλλόγου, ο Δήμος έδειξε ελάχιστο ενδιαφέρον.

Τώρα που το καμπανάκι χτύπησε, μήπως θα πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα;

Γιατί τα ερείπια καταρρέουν ενίοτε και χωρίς σεισμικές δονήσεις.

Ενδιαφέρει τους νεφροπαθείς της Πάρου και της Αντιπάρου

 


Οι νεφροπαθείς της Πάρου και της Αντιπάρου μπορούν να ελπίζουν ότι οι μετακινήσεις τους στη γειτονική Νάξο για αιμοκάθαρση θα λάβουν τέλος.

Το ιδιωτικό κέντρο «διάγνωση» που εδρεύει στη Νάουσα αναζητεί ακίνητο που θα εγκαταστήσει μονάδα αιμοκάθαρσης.

Ήδη όπως μας πληροφόρησαν έχει συμβληθεί με τον ΕΟΠΥ, που σημαίνει ότι οι αιμοκαθάρσεις για τους ασφαλισμένους θα είναι δωρεάν.

Στόχος της «διάγνωσης» η μονάδα να είναι έτοιμη και να έχει τεθεί σε λειτουργία το καλοκαίρι του 2021.

Εργασίες ασφαλτόστρωσης στο 1ο χλμ. Παροικίας - Λευκών και στο 2ο χλμ. Παροικίας - Νάουσας από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.


Δελτίο τύπου Επάρχου Πάρου - Αντιπάρου

Αφού αποκαταστάθηκε το τεχνικό πρόβλημα της μονάδας παραγωγής ασφάλτου κλειστού τύπου με την εισαγωγή άμμου από άλλη περιοχή της Ελλάδας, ξεκίνησαν οι σχετικές εργασίες συντήρησης του οδικού δικτύου.

Στο 1ο χλμ. Παροικίας - Λευκών πραγματοποιήθηκε συντήρηση στην μία πλευρά του δρόμου διότι από την άλλη πλευρά θα περάσει ο αγωγός ύδρευσης από Κώστο προς Παροικία.

Συνάντηση Ροκονίδα με Κουτσονικολή για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Κέντρο Υγείας Πάρου

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αντιπροσωπεία της Λαϊκής Συσπείρωσης αποτελούμενη από τον επικεφαλής της Κ. Ροκονίδα και τη δημοτική σύμβουλο Φ. Μαούνη, συναντήθηκε την Παρασκευή 30/10/20 με την Πρόεδρο της Δ.Ε. του Κέντρου Υγείας Μαρία Κουτσονικολή. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν τα προβλήματα του Κέντρου Υγείας Πάρου, η κατάσταση της Δημόσιας Υγείας στο νησί μας γενικότερα, όπως και οι πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η ίδια και η Δ.Ε. σχετικά με αυτά.

Από μέρους μας επισημάναμε τα προβλήματα που δημιουργεί η κυβερνητική αδιαφορία αφού ούτε στο πρώτο αλλά ούτε στο δεύτερο κύμα της πανδημίας έχουμε ουσιαστική ενίσχυση του Κέντρου Υγείας με προσωπικό και μέσα, σε σχέση με το παρελθόν. Χαρακτηριστική είναι η έλλειψη ιατρικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας, όπως και η αδυναμία πραγματοποίησης  μιας σειράς εξετάσεων σε αυτό.

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΡΟΥ ΜΑΡΚΟΥ Ι. ΚΩΒΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

 


Συμπολίτες μου, 

Αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας, διότι το δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορωνοϊού είναι εδώ και απειλεί την υγεία όλων μας. Στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο.

Από την πρώτη στιγμή, αντιμετωπίσαμε έγκαιρα, με ψυχραιμία και σοβαρότητα, την υγειονομική κρίση. Όμως, έτσι πρέπει να συνεχίσουμε και τώρα, καθώς τίποτα δεν έχει κριθεί.

Τώρα, περισσότερο παρά ποτέ πρέπει να δείξουμε αντοχή, ψυχραιμία και υπομονή.

Δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη και παραφιλολογίες.