Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2025

Δημοσιεύματα που μεταφέρουν υπερβολές και ψέματα

 


Στην κυριακάτικη εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ (27/7/25)  στη σελίδα 36 δημοσιεύτηκε ολοσέλιδο άρθρο του δημοσιογράφου Δημήτρη Γαλάνη με θέμα την απένταξη του αεροδρομίου της Πάρου από το ΕΣΠΑ.

Μεταξύ άλλων ο εν λόγω δημοσιογράφος αναφέρει ότι πολλοί κάτοικοι του νησιού θεωρούν θετική αυτή την εξέλιξη και για του λόγου του το αληθές δημοσιεύει τις απόψεις της κ. Τόνιας Παντελαίου και του άγνωστου σε εμένα κ. Μιχάλη Β. Σκαραμαγκά.

Συγκεκριμένα γράφει: «Όμως μεγάλη μερίδα των κατοίκων του νησιού άκουσαν τις τελευταίες εξελίξεις με ανακούφιση». Και παραθέτει τις απόψεις της κ. Τόνιας Παντελαίου, τις οποίες και εμφανίζει και ως απόψεις της κίνησης πολιτών Πάρου, αφού το «εμάς» αναφέρεται προφανώς στην κίνηση. Παραθέτω μέρος από τη δήλωση της κ. Παντελαίου: «…για εμάς οι τελευταίες εξελίξεις είναι μια ευκαιρία γιατί στην πραγματικότητα θεωρούμε ότι αυτό το αεροδρόμιο δεν θα έπρεπε να γίνει…» και λίγο πιο κάτω: «…Η αντίρρηση που έχουμε είναι στο να γίνει ένα τεράστιο αεροδρόμιο, το οποίο δεν πιστεύουμε σε καμία περίπτωση, ότι σκοπεύει στο να εξυπηρετήσει περαιτέρω τους Παριανούς….»

Ο δε άγνωστος σε εμένα κ.  Μιχάλης Β. Σκαραμαγκάς μετά την αναφορά του στα πολλά και σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το νησί υποστηρίζει ότι η Πάρος «εξασφαλίζει την περαιτέρω καταστροφή της με ένα διεθνές αεροδρόμιο».

Κατ΄αρχήν ολίγα για τον δημοσιογράφο κ. Δημήτριο Γαλάνη. Όφειλε για ένα τόσο σοβαρό θέμα, που είναι η απένταξη ενός μεγάλου αναπτυξιακού έργου, να μεταφέρει τη διαμαρτυρία των φορέων και κατοίκων του νησιού, με συνεντεύξεις του Δημάρχου ή του Επάρχου της Πάρου και της Αντιπάρου, αφού το αεροδρόμιο αποτελεί τη δεύτερη πύλη εισόδου της Πάρου, η οποία μέχρι τώρα και ίσως και για πολλά ακόμα χρόνια θα εκθέτει το νησί μας, ως σημαντικού τουριστικού προορισμού, με την τριτοκοσμική εικόνα που εμφανίζει.

Αντίθετα επέλεξε να μεταφέρει υπερβολές και ψέματα. Γιατί ψέμα είναι ότι η επέκταση του διαδρόμου του αεροδρομίου από τα 1400 στα 1799 του αλλάζει κατηγορία και το μετατρέπει σε «τεράστιο» ή «διεθνές αεροδρόμιο».  ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ είναι το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με μήκος διαδρόμου 4.000 μ., της Θεσσαλονίκης  με μήκος διαδρόμου 3.440 μ., της Ρόδου με μήκος διαδρόμου 3.305 μ., του Ηρακλείου με μήκος διαδρόμου 2.714,της Κέρκυρας  με μήκος διαδρόμου 2.373 μ. και της Λέσβου με μήκος διαδρόμου 2.406  και όχι βέβαια  της Πάρου.

Το αληθές είναι ότι με τα έργα που είχαν προγραμματισθεί, το αεροδρόμιο θα ήταν ασφαλέστερο, λόγω του μεγαλύτερου μήκους του διαδρόμου και των άλλων υποδομών, θα κάλυπτε τις σύγχρονες ανάγκες του επιβατικού κοινού και  θα εξυπηρετούσε μεγαλύτερο αριθμό επιβατών, οι οποίοι θα προτιμούσαν το αεροπλάνο και όχι το πλοίο.

Γιατί ο αριθμός των τουριστικών κλινών είναι δεδομένος και η όποια αύξησή τους δεν οφείλεται στο νέο αεροδρόμιο, αλλά στην κυβερνητική αδιαφορία που τα άφησε όλα χύμα και χωρίς έλεγχο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: