Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Αγρίεψε και πιέζει η Τρόικα: "Απολύστε δημοσίους υπαλλήλους"


Οι διαπραγματεύσεις έχουν φθάσει στο απόγειό τους και οι διαβουλεύσεις είναι πυρετώδεις και συνεχείς. Από νωρίς το πρωί σήμερα, η τρόικα είχε γεμάτη την ατζέντα των συναντήσεων της με υπουργούς από «μέτωπα» που παραμένουν ανοικτά.

Ωστόσο, η αμετακίνητη στάση των εκπροσώπων των δανειστών σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αυξάνουν τις απαιτήσεις τους μέχρι την τελευταία στιγμή, οδηγεί τις συνομιλίες σε… ένα βήμα μπρος και δύο πίσω.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η συνάντηση με τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Λυκουρέντζο, η οποία ξεκίνησε στις 17.00 και ήταν προγραμματισμένη να τελειώσει στις 18.00, συνεχίστηκε μέχρι και μετά τις 20.00. Σύμφωνα με αξιωματούχους του υπουργείου Υγείας, στη συνάντηση υπήρξε πρόοδος ωστόσο -σύμφωνα με πληροφορίες- η τρόικα διαμήνυσε στον κ. Λυκουρέντζο πως αν το υπουργείο Υγείας δεν εφαρμόσει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, τότε θα αποκλειστεί από το μερίδιο που του αναλογεί στη δόση.

Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης, ο οποίος θα συναντούσε την τρόικα στις 18.00 για το φλέγον θέμα των απολύσεων στο Δημόσιο, πήγε, είδε και… απήλθε και λίγο μετά τις 20.00 επέστρεψε και πήρε τη σκυτάλη στο μαραθώνιο των συναντήσεων με τους εκπροσώπους των δανειστών. Ωστόσο η συνάντηση των δύο πλευρών διήρκησε μόλις μισή ώρα.

«Η συζήτηση προχωρά. Πιστεύουμε ότι θα ολοκληρωθεί θετικά» περιορίστηκε να δηλώσει, εξερχόμενος της σύσκεψης, ο κ. Μανιτάκης.Ενδεχομένως να υπάρξει και άλλη συνάντηση.
οι πληροφορίες αναφέρουν πως η τρόικα πραγματικά έχει αγριέψει και ζητά έμπρακτα τη μείωση του δημόσιου τομέα. Μάλιστα, έφτασαν στο σημείο να ζητήσουν λίστα με ονόματα δημοσίων υπάλλήλων που πρόκειται να απολυθούν, λίστα με αριθμούς και υπηρεσίες του δημοσίου. Όπως φαίνεται από τις πληροφορίες, δεν τους νοιάζει καθόλου εάν αυτοί που θα αποχωρήσουν από το δημόσιο είναι επίορκοι ή όχι, αλλά τους ενδιαφέρει μόνο να φύγει συγκεκριμένος αριθμός δημοσίων υπαλλήλων από το δημόσιο.

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, η τρόικα εμμένει στη θέση της να γνωρίζει επακριβώς τον αριθμό των υπαλλήλων του Δημοσίου που θα αποχωρήσουν μέσα στο 2012, την υπηρεσία από την οποία θα αποχωρήσουν, καθώς και το δημοσιονομικό όφελος ανά υπάλληλο. Δίνουν, εξάλλου, μεγάλη σημασία στον συμβολισμό της συγκεκριμένης παρέμβασης και επιμένουν στο «γενικό ξεκαθάρισμα» του πληθυσμού στο Δημόσιο, ζητώντας την επέκτασή του στις «δεξαμενές» των επίορκων υπαλλήλων, των «κοπανατζήδων», κυρίως από τον χώρο της εκπαίδευσης, καθώς και των αποδεδειγμένα ανίκανων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: