Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου: Απεργία και στην Πάρο



Παρος: Συγκέντρωση στην πλ. Μαντώ Μαυρογέννους στις 11.00πμ 


ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ


Να μην αφήσουμε να ψηφιστούν τα εφιαλτικά μέτρα των 20δις και καταστρέψουν τη ζωή όλων μας.
Να αποδεσμευτούμε από  την τρόικα, να ακυρώσουμε το μνημόνιο και όλο το νομοθετικό πλαίσιο της εργασιακής ζούγκλας.
Να υπερασπισθούμε μισθούς, συντάξεις και το κοινωνικό κράτος. Να σώσουμε τις συντάξεις και το κοινωνικό κράτος.
Να προστατέψουμε τα εργασιακά και κοινωνικά μας δικαιώματα, να προστατέψουμε τη Δημοκρατία.
Να υπάρξει ουσιαστική κοινωνική προστασία για τους 1,5 εκ. ανέργους
Να γίνουν Δημόσιες επενδύσεις, να μην ξεπουληθούν η δημόσια περιουσία και τα δημόσια κοινωνικά αγαθά. Να σώσουμε την Παιδεία την Υγεία και την Κοινωνική Πρόνοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: