ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Σας ενημερώνουμε ότι το
Διοικητικό Συμβούλιο του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Πάρου-Αντιπάρου ,
συνεδρίασε εκτάκτως ,10 Οκτώβρη 2012 και αποφάσισε ομόφωνα την συμμετοχή του
Συλλόγου,
στο Πανελλαδικό -
Πανεμπορικό συλλαλητήριο, με κλείσιμο των καταστημάτων, σε Πάρο – Αντίπαρο, για
όλη την διάρκεια, της Πέμπτης, 18ης Οκτωβρίου.
Ο Σύλλογος μας, θα
παρευρεθεί στο Πανεμπορικό Συλλαλητήριο, όπου θα ξεκινήσει 12 το μεσημέρι,
μπροστά από τα γραφεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού
Εμπορίου-Μητροπόλεως 42.
ΚΑΛΟΥΜΕ όλους τους καταναλωτές την ημέρα της ΑΠΕΡΓΙΑΣ
Την Πέμπτη 18 ΟΚΤΩΒΡΗ 2012
να μην καταναλώσουν ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ.
Διαβάστε την ενημέρωση
της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου που έχουμε αναρτήσει στην
ιστοσελίδα του Συλλόγου - http://www.esparou.gr/infodetails.asp?Idinfo=601, διαβάστε τα νέα μέτρα που έχουν ετοιμάσει
και που με αυτά θα μας οδηγήσουν ΟΛΟΥΣ σε οριστικά λουκέτα .
Δεν
πρέπει να το αφήσουμε να περάσει αυτό,
Όλες οι
επιχειρήσεις στην Ελλάδα ΚΛΕΙΣΤΑ
Όλοι
μαζί θα διεκδικήσουμε το μέλλον των καταστημάτων μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου