Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Την Πέμπτη 18 Οκτώβρη 2012 να μην καταναλώσουμε ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Σας ενημερώνουμε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Πάρου-Αντιπάρου , συνεδρίασε εκτάκτως ,10 Οκτώβρη 2012 και αποφάσισε ομόφωνα την συμμετοχή του Συλλόγου,

στο Πανελλαδικό - Πανεμπορικό συλλαλητήριο, με κλείσιμο των καταστημάτων, σε Πάρο – Αντίπαρο, για όλη την διάρκεια, της Πέμπτης, 18ης Οκτωβρίου.

Ο Σύλλογος μας, θα παρευρεθεί στο Πανεμπορικό Συλλαλητήριο, όπου θα ξεκινήσει 12 το μεσημέρι, μπροστά από τα γραφεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου-Μητροπόλεως 42.

ΚΑΛΟΥΜΕ όλους τους καταναλωτές την ημέρα της ΑΠΕΡΓΙΑΣ

Την Πέμπτη 18 ΟΚΤΩΒΡΗ 2012

να μην καταναλώσουν ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ.

 Το μήνυμα είναι διπλό ,αφενός τα ταμεία του Κράτους να μην εισπράξουν Ούτε 1 Ευρώ και αφετέρου να ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ με αυτό τον τρόπο όσους δεν συμμετέχουν και δεν συμπαρίστανται στις καθολικές διαμαρτυρίες της κοινωνίας, επειδή θέλουν να εκμεταλλευτούν την ημέρα αυτή, κερδοσκοπώντας σε βάρος των συναδέλφων τους.

Διαβάστε την ενημέρωση της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου που έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα του Συλλόγου - http://www.esparou.gr/infodetails.asp?Idinfo=601, διαβάστε τα νέα μέτρα που έχουν ετοιμάσει και που με αυτά θα μας οδηγήσουν ΟΛΟΥΣ σε οριστικά λουκέτα .

Δεν πρέπει να το αφήσουμε να περάσει αυτό,

Όλες οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα ΚΛΕΙΣΤΑ

Όλοι μαζί θα διεκδικήσουμε το μέλλον των καταστημάτων μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: