Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Μια συνέντευξη αλλιώτικη από τις άλλες γνώριμες συνδικαλιστικές συνεντεύξεις


Πριν από μόλις λίγους μήνες θα ήταν αδιανόητο, εν ενεργεία στρατιωτικοί να δίνουν συνεντεύξεις Τύπου, προναγγέλοντας κινητοποιήσεις και χρησιμοποιώντας πολύ βαριές εκφράσεις για την κυβέρνηση. Η κρίση που πλήττει τη χώρα το έκανε κι αυτό.

Οι στρατιωτικοί εξήγησαν με σαφήνεια ότι οποιαδήποτε μορφή αντίδρασης θα είναι στο πλαίσιο του νόμου και του Συντάγματος και τόνισαν ότι ο όρκος που έχουν δώσει στην Πατρίδα θα τιμάται πάντα ,ακόμη κι αν μείνουν απλήρωτοι.

Όμως από την άλλη θεωρούν ότι δεν είναι δυνατόν να μείνουν σιωπηλοί και να παρακολουθούν τη συστηματική απαξίωση των ΕΔ, που εδώ και τρία χρόνια μεθοδεύεται. Τα βίντεο είνα αποσπάσματα από την συνέντευξη την οποία έδωσαν οι πρόεδροι όλων των φορέων που οργανώνουν τη μεθαυριανή συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: