Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Πάτρα: Διευθυντής σχολείου επικαλέστηκε την Χρυσή Αυγή για ..προβλήματα


Με.. παρατράγουδα ξεκίνησε η πρώτη μέρα σε ένα Δημοτικό Σχολείο στην Πάτρα.

Ο διευθυντής του σχολείου μετά τον Αγιασμό έκανε τους γονείς να μείνουν κάγκελο, λέγοντας πως θα καλέσει την Χρυσή Αυγή για την επίλυση των προβλημάτων του σχολείου.

Σύμφωνα με καταγγελίες γονέων μαθητών, ο εκπαιδευτικός, αναφερόμενος στο στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το σχολείο, αναρωτήθηκε εάν θα πρέπει να καλέσει τη Χρυσή Αυγή για να το επιλύσει, καθώς επί χρόνια παρακαλεί τους αρμόδιους να κατασκευάσουν μια αίθουσα για να μην συνωστίζονται τα παιδιά, αλλά κανείς δεν του δίνει σημασία.

Όπως ήταν φυσικό, οι γονείς αποδοκίμασαν τον διευθυντή, εκείνος «μαζεύτηκε» και το επεισόδιο έληξε.



Πηγή: dete

Δεν υπάρχουν σχόλια: