Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Φωνή λαού στη Θεσσαλονίκη


Φωνή λαού στη Θεσσαλονίκη. Χιλιάδες πολίτες συμμετείχαν στις δύο ογκώδεις κινητοποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν αργά το απόγευμα του Σαββάτου στην Θεσσαλονίκη . Οι συγκεντρώσεις που εξελίχθηκαν σε πορείες διαμαρτυρίας άρχισαν περί τις 18:00 σε δύο σημεία του κέντρου της πόλης. Τα συνδικάτα και ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώθηκαν επί της Εγνατίας στο ύψος του αγάλματος του Βενιζέλου, ενώ ο κόσμος του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ είχαν ως σημείο εκκίνησης της κινητοποίησης το κάτω μέρος της Πλατείας Αριστοτέλους.

Οι δύο πορείες ακολούθησαν στην αρχή διαφορετικές κατευθύνσεις, η πρώτη προς το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, ενώ η δεύτερη προς την ΔΕΘ. Αργότερα, το μεγαλύτερο μέρος της διαδήλωσης των συνδικάτων και του ΣΥΡΙΖΑ καθώς και των ανεξάρτητων μπλοκ κατευθύνθηκαν επίσης προς την ΔΕΘ για να επανέλθουν στην ευρύτερη περιοχή της παραλίας. Την ίδια ώρα, άλλοι διαδηλωτές κατευθύνονται προς την περιοχή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

Η οργή στους δρόμους

Λίγο πριν από τις 19.30 το βράδυ του Σαββάτου ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση, που διοργάνωσε η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ και άλλοι συνδικαλιστικοί φορείς και στη συνέχεια, οι διαδηλωτές συγκρότησαν πορεία, κατά μήκος της οδού Εγνατία, με κατεύθυνση προς το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης. Στην κεφαλή της πορείας τέθηκε ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ενώ συμμετέχουν μεταξύ άλλων, αντιπροσωπεία των σωμάτων ασφαλείας, εργαζόμενοι στα ΕΛ.ΤΑ., συνταξιούχοι, κ.α..


Την ίδια ώρα, η Γενική Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, τέθηκε επικεφαλής της πορείας του ΠΑΜΕ, που ξεκίνησε από την πλατεία Αριστοτέλους, με κατεύθυνση την πλατεία της ΧΑΝΘ, ενώ στη συνέχεια ο κύριος όγκος των διαδηλωτών θα κατευθύνθηκε στη Σταυρούπολη, όπου πραγματοποιείται το φεστιβάλ της ΚΝΕ.

Εξάλλου, συλλαλητήρια πραγματοποιούν και οι οπαδοί της ομάδας ποδοσφαίρου του Ηρακλή, πρωτοβάθμια σωματεία εργαζομένων και διαδηλωτών, που πρόσκεινται στο χώρο της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν, μετά τις 18.00 το απόγευμα, στην οδό Μητροπολίτη Γενναδίου και στην Καμάρα, αντίστοιχα. Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έχουν αναπτυχθεί ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, ενώ στην επιχείρηση αστυνόμευσης συμμετέχει και ελικόπτερο της ΕΛ.ΑΣ.

Αναλυτικότερα, την αυλαία των κινητοποιήσεων άνοιξαν από το πρωί ένστολοι των Σωμάτων Ασφαλείας, με συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν στον Λευκό Πύργο. Στις 16.00 το απόγευμα έδωσαν ραντεβού στην πλατεία Δικαστηρίων οι οπαδοί του Ηρακλή, που διαμαρτύρονται για την εκκρεμότητα της κατηγορίας στην οποία θα αγωνίζεται η ομάδα. Στις 19.50 περίπου 400 οπαδοί της ομάδας συγκεντρώθηκαν στη συμβολή των Εγνατίας- Αριστοτέλους. Περίπου στις 20.30, ξεκίνησαν πορεία προς το υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης. Λίγο μετά τις 20.30, κοντά στο υπουργείο, στην πλατεία Αντιγονιδών σημειώθηκε μικρής έκτασης ένταση μεταξύ των οπαδών και της αστυνομίας.

Ήδη, στον ίδιο χώρο όπου πραγματοποιείται από τις 18.00 η κεντρική συγκέντρωση των ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ και του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, είχαν αρχίσει από τις 16.30, να συγκεντρώνονται οι πρώτοι διαδηλωτές.Στις 19.50, οι διαδηλωτές αριθμούσαν συνολικά 4.000 και πραγματοποιούσαν πορεία επί της Εγνατίας, ενώ η κεφαλή της είχε ήδη φτάσει στο υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης. Από τις 20.13 η κεφαλή της πορείας ξεκίνησε με κατεύθυνση προς τον χώρο της Έκθεσης και σημειώνεται σταδιακή αποχώρηση από το Μακεδονίας- Θράκης.


Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Σε αυτή ενσωματώθηκε το μπλοκ των διαδηλωτών του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι έχουν προσυγκέντρωση μισή ώρα νωρίτερα, στις 17.30, στη συμβολή των οδών Βενιζέλου και Εγνατίας, με επικεφαλής τον πρόεδρο της Κ.Ο. Αλέξη Τσίπρα.

Ο πρόεδρος της Κ.Ο. εμφανίστηκε με ένα μοβ πόλο και έτυχε θερμής υποδοχής.

Ήδη η κεφαλή της πορείας έφτασε στο υπουργείο πέντε λεπτά πριν τις 20.00. Η πορεία ξεκίνησε 17 λεπτά μετά τις 19.00.


Αλ. Τσίπρας: «Ο Σαμαράς πήγε σαν τον κλέφτη στη ΔΕΘ»

«Σαν τον κλέφτη πήγε ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, στην 77η ΔΕΘ», δήλωσε ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, Αλέξης Τσίπρας, από τη συγκέντρωση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ στη Θεσσαλονίκη, όπου συμμετείχε με το μπλοκ του Δικτύου συνδικαλιστών της Ριζοσπαστικής Αριστεράς.

«Ο πρωθυπουργός ήρθε σήμερα στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης σαν τον κλέφτη. Ήρθε γιατί δεν είχε τίποτε να πει στους παραγωγικούς φορείς του τόπου, που έχουν γονατίσει από την πολιτική του, είτε γιατί ντρέπονταν να έρθει και να μιλήσει εδώ για άφεση αμαρτιών, στην πόλη που πριν από ένα χρόνο έδωσε την τελευταία αντιμνημονιακή του παράσταση», είπε στους δημοσιογράφους ο κ. Τσίπρας.

Απάντησε στις κατηγορίες περί «λόμπι της δραχμής», που εκτόξευσε ο κ. Σαμαράς, κατά την ομιλία στην τελετή εγκαινίων της 77ης ΔΕΘ, τον κάλεσε να το κατονομάσει και σημείωσε: «Τα μόνα που είπε, για μια ακόμη φορά, ήταν τα τετριμμένα πια περί λόμπι της δραχμής. Αναρωτιόμαστε ποιοι είναι αλήθεια αυτοί που πιέζουν για να οδηγηθεί ο τόπος στην καταστροφή; Μήπως οι εργαζόμενοι που χάνουν τους μισθούς τους; Οι 1.200.000 άνεργοι, τα συνδικάτα, οι συνταξιούχοι που μένουν πια χωρίς αξιοπρέπεια και αναμένουν νέες περικοπές στις συντάξεις τους ή μήπως επιχειρηματικά συμφέροντα; Αν έχει το τελευταίο ίχνος σοβαρότητας, ας τα κατονομάσει. Διότι εμείς τα μόνα επιχειρηματικά συμφέροντα, που συγκροτούν λόμπι και πιέζουν, είναι αυτά που έδωσαν γη και ύδωρ για να γίνει πρωθυπουργός. Πρόκειται για το λόμπι που υποστηρίζει το Μνημόνιο, των φοροφυγάδων των τραπεζιτών, των εργοδοτών που θέλουν να διαλυθούν οι εργασιακές σχέσεις για να κερδίσουν, των καναλαρχών και όλων όσων έχουν βγάλει αφορολόγητα και ανενόχλητα τα λεφτά τους στο εξωτερικό. Ας κατονομάσει λοιπόν ποια εννοεί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με τα ψέματα δεν μπορεί να κάνει κανένας πολιτική. Διότι πολύ σύντομα η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας θα αντιδράσει. Ο λαός μας δεν μπορεί πια ούτε να εκβιάζεται ούτε να εξαπατάται».


ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ

Στις 18.00 δόθηκε το ραντεβού των δυνάμεων του ΠΑ.ΜΕ., στην πλατεία Αριστοτέλους, παρουσία και της γ.γ. του ΚΚΕ Αλέκας Παπαρήγα. Η πορεία που ξεκίνησε στις 19.15, θα έχει ως κατάληξη τη συμβολή Τσιμισκή και Δωδεκανήσου, από όπου οι διαδηλωτές θα επιβιβαστούν σε λεωφορεία με προορισμό το πρώην στρατόπεδο του Παύλου Μελά, όπου θα ολοκληρωθεί το 38ο Φεστιβάλ της ΚΝΕ Οδηγητή με ομιλία της Αλ. Παπαρήγα. Η πορεία του ΠΑΜΕ, που έφτασε στη ΔΕΘ, ήδη στις 20.30 είχε αποχωρήσει από το σημείο.


Αλ. Παπαρήγα: «Πρέπει να γλιτώσουμε από τα δεσμά της ΕΕ»


«Πρέπει να γλιτώσουμε τη χώρα από τα δεσμά της ΕΕ και των μονοπωλίων» δήλωσε η ΓΓ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, εκτιμώντας ότι «η κρίση δεν έχει πιάσει πάτο». «Δεν μπορεί ο λαός να ζήσει καλύτερα, δεν μπορεί να ανακουφιστεί ακόμη κι από τα βάρη της κρίσης, αν δεν αποφασίσει ένα πράγμα: ότι πρέπει να γλιτώσουμε από τα δεσμά της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των μονοπωλίων τη χώρα μας. Όλα τα άλλα τα φάρμακα είναι δηλητηριώδη» δήλωσε η Γενική Γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, προσερχόμενη στην πλατεία Αριστοτέλους για να συμμετάσχει στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ κατά της κυβερνητικής πολιτικής.

Στην ερώτηση εάν, κατά την εκτίμησή της, τα μέτρα που πρόκειται να ανακοινωθούν θα είναι και τα τελευταία, απάντησε: «Όχι, γιατί η κρίση δεν έχει πιάσει πάτο. Κι όλες οι προτάσεις που ακούμε σήμερα είτε από την κυβέρνηση είτε από την αξιωματική αντιπολίτευση, είναι προτάσεις που οδηγούν στην ανακύκλωση και στο βάθεμα των προβλημάτων».


Στις 18.00, στην περιοχή της Καμάρας και του Σιντριβανίου, συγκεντρώθηκαν μέλη πρωτοβάθμιων σωματείων, του αντιεξουσιαστικού χώρου και της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς. Οι συγκεντρωμένοι που αριθμούν τους 4.000 μεταφέρθηκαν λίγο πριν τις 20.00 στην πλατεία της Αγίας Σοφίας. Λίγο πριν τις 20.30, ξεκίνησαν πορεία με κατεύθυνση τη ΧΑΝΘ.

Επίσης, στον Λευκό Πύργο έχουν συγκεντρωθεί περί τα 800 άτομα που αντιδρούν στα μεταλλεία χρυσού.

Σε αστυνομικό κλοιό η Θεσσαλονίκη
Με αυξημένες περιπολίες δικυκλιστών της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και εντατικούς ελέγχους στους δρόμους της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε η εφαρμογή των μέτρων της ΕΛ.ΑΣ., εν όψει των εγκαινίων της 77ης ΔΕΘ και των προγραμματισμένων διαδηλώσεων.

Στους δρόμους θα βρίσκονται 3.500 αστυνομικοί -κατά πολύ μειωμένοι σε σχέση με πέρυσι- από τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα κι άλλες περιοχές της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας.

Το απόγευμα του Σαββάτου, όταν θα είναι σε εξέλιξη οι διαδηλώσεις των συνδικάτων, σωματείων και φορέων, ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας θα αναπτυχθούν σε καίρια σημεία και κεντρικούς δρόμους της πόλης, καθώς επίσης και μέσα στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ.

Σε εφαρμογή τίθενται κλιμακωτά και τα μέτρα της Τροχαίας εν όψει της έναρξης και λειτουργίας της ΔΕΘ.

Από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης ανακοινώθηκε ότι, στο πλαίσιο έναρξης και λειτουργίας της 77ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, των παράλληλων εκδηλώσεων – ομιλιών και των προγραμματισμένων συγκεντρώσεων διαμαρτυρίας-πορειών και ειδικότερα σήμερα Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου από τις 14.00 σταδιακά, ανάλογα με την εξέλιξη των εκδηλώσεων και μέχρι την ολοκλήρωση αυτών δεν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στις παρακάτω οδούς του κέντρου της πόλης:

• Λ.Στρατού, από Καυτατζόγλου μέχρι Πλατεία Χ.Α.Ν.Θ.
• Γ΄ Σεπτεμβρίου, από Μ. Ανδρόνικου μέχρι Εγνατία
• Βασ. Όλγας, από Μ. Μπότσαρη μέχρι Αγίας Τριάδος
• Βασ. Γεωργίου, από Αγίας Τριάδος μέχρι Μ. Ανδρόνικου
• Λεωφ. Νίκης, καθ’ όλο το μήκος της
• Κουντουριώτη, καθ’ όλο το μήκος της
• Κων/νου Καραμανλή, από Κατσιμίδη μέχρι Γ΄ Σεπτεμβρίου
• Εγνατία, από Λαγκαδά μέχρι Γ΄ Σεπτεμβρίου
• Εθν. Αμύνης, από Αγίου Δημητρίου μέχρι πλατεία Λευκού Πύργου
• Κασσάνδρου, καθ’ όλο το μήκος της
• Προξένων, καθ’ όλο το μήκος της
• Φιλήμονος Δραγούμη, από Αγίου Δημητρίου μέχρι Κασσάνδρου
• Τσιμισκή, καθ’ όλο το μήκος της
• Αγ.Δημητρίου, από Λαγκαδά μέχρι Φιλήμονος Δραγούμη.

Η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων δηλαδή από τις 14.00 το μεσημέρι του Σαββάτου και μέχρι το πέρας των εκδηλώσεων, από ανατολικά προς δυτικά μέσω των οδών Κατσιμίδη - Περιφερειακής οδού - Αγ. Δημητρίου (όσο οι συνθήκες το επιτρέπουν) - Ολυμπιάδος και από δυτικά προς ανατολικά μέσω των οδών 26ης Οκτωβρίου – Λαγκαδά και Περιφερειακής οδού καθώς και από τη Λ. Νίκης, όσο οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Για την ανεμπόδιστη διεξαγωγή των κάθε είδους εκδηλώσεων και τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων, θα υπάρχει έντονη παρουσία ρυθμιστών τροχονόμων της Τροχαίας, οι οποίοι θα μεριμνήσουν για την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας κατά περίπτωση και με τους οποίους θα πρέπει να συνεργάζονται οι οδηγοί των οχημάτων.

Η ομιλία του πρωθυπουργού

Με τη φράση «Στις μεγάλες δοκιμασίες βγαίνουν νικητές όσοι δεν φοβούνται την αλήθεια», ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, τέλεσε τα εγκαίνια της 77ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ).

Στο πλαίσιο της ομιλίας του ο κ. Σαμαράς έδωσε έμφαση στη λέξη αλήθεια και μεταξύ άλλων ανέφερε: «Φέτος είναι μια χρονιά διαφορετική, είμαστε στο πιο κρίσιμο σημείο. Στις μεγάλες δοκιμασίες βγαίνουν νικητές όσοι δεν φοβούνται την αλήθεια. Η χώρα θα βγει από την κρίση με ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια».

Στη συνέχεια της ομιλίας του, ο κ. Σαμαράς είπε ότι «η πρώτη αλήθεια που οφείλουμε όλοι να συνειδητοποιήσουμε είναι ότι η Ελλάδα βρέθηκε κοντά στην έξοδο από το ευρώ. Αυτή η προσδοκία της δραχμής παρέλυε την οικονομία μας. Το εκτός Ελλάδος λόμπι της δραχμής φάνηκε να κερδίζει τη μάχη, η Ελλάδα θα πέθαινε και θα πάθαινε πεθαίνοντας όσα καμία χώρα δεν έχει αντιμετωπίσει σε καιρό ειρήνης. Αυτό έπρεπε να το αποτρέψουμε και το κάναμε. Και για να αποτρέψουμε την καταστροφή έπρεπε να ανακτήσουμε την αξιοπιστία μας».

Ο πρωθυπουργός επανέλαβε ότι η εφαρμογή των διαρθρωτικών αλλαγών και η περικοπή του ελλείμματος είναι βήματα για την ανάκτηση της αξιοπιστίας και αναγνώρισε ότι πολλές από τις περικοπές είναι επώδυνες. Επανέλαβε ότι είναι τα τελευταία μέτρα που λαμβάνονται και ότι οι περικοπές είναι προσωρινές.

«Μόλις ανακοπεί η πτωτική πορεία θα αποκαταστήσουμε τις αδικίες, των χαμηλοσυνταξιούχων, αλλά και των ενστόλων» συμπλήρωσε.

Ο κ. Σαμαράς κατά την είσοδό του στον εκθεσιακό χώρο της ΔΕΘ (10.20) είχε μια ολιγόλεπτη συνάντηση με μέλη της ομοσπονδίας παραπληγικών που τον περίμεναν. Του έδωσαν ένα φάκελο με τα αιτήματά τους, ζητώντας να μην καταργηθούν τα επιδόματά τους. «Θέλουμε να ζήσουμε, έχουμε δικαίωμα στη ζωή» του είπε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, με δάκρυα στα μάτια, και ο πρωθυπουργός του απάντησε «θα κάνω ότι μπορώ».


Η πρωθυπουργική επίσκεψη

Η 77η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκη άνοιξε σήμερα τις πύλες της με τους διοργανωτές να στοχεύουν σε μια πετυχημένη έκθεση και να επιθυμούν, παρά τις δύσκολες συγκυρίες, το φετινό σύνθημα «Η Ελλάδα Μπροστά» να γίνει πράξη. Βραχεία και πρωτόγνωρα υποβαθμισμένη είναι η παρουσία του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, όπου θα παραμείνει για περίπου μιάμιση ώρα και στη συνέχεια θα επιστρέψει στην Αθήνα.

Ο Αντώνης Σαμαράς περιηγήθηκε της εκθέσεως και συνομίλησε με τους θεσμικούς παράγοντες ολοκληρώνοντας έτσι το πρόγραμμα του. Δεν θα υπάρξει ούτε πολιτική ομιλία, ούτε και η καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου με τους δημοσιογράφους.

Η πολιτική συγκυρία, το απεχθές πακέτο μέτρων των 11,5 δισ. ευρώ αλλά και ο τρικομματικός χαρακτήρας της κυβέρνησης φαίνεται πως επέβαλαν την ριζική μετάλλαξη του πρωτοκόλλου και την πλήρη πολιτική υποβάθμιση της πρωθυπουργικής παρουσίας στα εγκαίνια της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης.

Το ενδιαφέρον ωστόσο είναι ότι ταυτόχρονα με τον πρωθυπουργό στη Θεσσαλονίκη θα βρίσκεται και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος συμμετέχει στη διοργάνωση της λαϊκής κινητοποίησης για τα μέτρα, που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα.


Ο πρωθυπουργός έφτασε στις 10.20 το πρωί στον εκθεσιακό χώρο της ΔΕΘ.

Ο κ. Σαμαράς κάνει επίσκεψη-αστραπή στη φετινή ΔΕΘ, καθώς δεν θα πραγματοποιηθεί ούτε η καθιερωμένη ομιλία του προς τους παραγωγικούς φορείς το βράδυ του Σαββάτου, ούτε και η συνέντευξη Τύπου το μεσημέρι της Κυριακής.

Το πρόγραμμα των ομιλιών

Την Κυριακή, στις 10.00 το πρωί, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, πρόκειται να συναντηθεί με τις διοικήσεις των υπό συγχώνευση εταιρειών, ενώ μία ώρα αργότερα θα πραγματοποιήσει ομιλία (συνεδριακό κέντρο «Ν. Γερμανός»).

Για τη Δευτέρα, στις 10.30 το πρωί, έχει προγραμματιστεί συνέντευξη Τύπου των Οικολόγων Πράσινων, ενώ θα ακολουθήσει συνάντηση αντιπροσωπείας τους με τις διοικήσεις των HELEXPO και ΔΕΘ ΑΕ.

Στις 13.00 το μεσημέρι της Τρίτης πρόκειται να πραγματοποιηθεί συνέντευξη Τύπου του προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνου Καμμένου, ο οποίος το απόγευμα της επομένης αναμένεται να συναντηθεί με τις διοικήσεις των HELEXPO και ΔΕΘ και τους προέδρους των σωματείων των εργαζομένων. Το βράδυ της Τετάρτης, στις 19.30, ο κ. Καμμένος θα πραγματοποιήσει ομιλία (συνεδριακό κέντρο «Ι.Βελλίδης»).

Στις 19.30 το απόγευμα του Σαββάτου (15 Σεπτεμβρίου) ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, θα μιλήσει ενώπιον των παραγωγικών φορέων (συνεδριακό κέντρο «Ι.Βελλίδης»), ενώ στις 13.00 το μεσημέρι της Κυριακής θα δώσει συνέντευξη Τύπου στον ίδιο χώρο.

Στο πρόγραμμα που διανεμήθηκε δεν υπήρχαν πληροφορίες για την παρουσία της γενικής γραμματέως του ΚΚΕ, Αλέκας Παπαρήγα, στην 77η ΔΕΘ.



Πέταξαν καρπούζια έξω από το Βελλίδειο και έκαψαν σημαία της Ε.Ε.
Πέταξαν καρπούζια έξω από το Βελλίδειο και έκαψαν σημαία της Ε.Ε.

Πέταξαν καρπούζια έξω από το Βελλίδειο και έκαψαν σημαία της Ε.Ε.
Πέταξαν καρπούζια έξω από το Βελλίδειο και έκαψαν σημαία της Ε.Ε.


http://www.star.gr/_layouts/handlers/Resizer.ashx?jpgurl=%2fPublishingImages%2f2012%2f09%2f_w%2f080912204315_5486_jpg.jpg&maxw=620&maxh=285






Δεν υπάρχουν σχόλια: