Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά με τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Χέρμαν Βαν Ρομπάι.
Ο κ. Ρομπάι έφτασε στο Μέγαρο Μαξίμου ακριβώς στις 17.00, το απόγευμα και έγινε δεκτός με θερμά αισθήματα από τον Αντώνη Σαμαρά.
Η επίσκεψή του κ. Ρομπάι πραγματοποιείται στο πλαίσιο της στήριξης που δείχνουν στη χώρα κορυφαίοι θεσμικοί παράγοντες το τελευταίο διάστημα, εν όψει των νέων σκληρών μέτρων που αναμένεται να πάρει η Αθήνα.
Στη συζήτηση, που ολοκληρώθηκε στις 18.20 Σαμαράς και Ρομπάι εστίασαν στις μεταρρυθμίσεις που απαιτείται να κάνει η Ελλάδα.
Μετά τη συνάντηση ακολουθησαν οι εξής δηλώσεις.
«Oι αντοχές των Ελλήνων έχουν φτάσει στα όρια τους», επεσήμανε μεταξύ άλλων, ο πρωθυπουργός κατά τις κοινές δηλώσεις των δύο ανδρών μετά το τέλος της συνάντησης. Ο κ. Σαμαράς ανέφερε ότι τόνισε στον κ. Ρομπάι το πρόβλημα της διόγκωσης της ύφεσης, αλλά και της έλλειψης ρευστότητας στην ελληνική αγορά. Μάλιστα, επεσήμανε πως είναι «αναγκαία η έγκαιρη αποδέσμευση της επόμενης δόσης, ώστε να αποκατασταθεί η ρευστότητα στο εσωτερικό». Παράλληλα, ευχαρίστησε τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, που ήταν πάντα συγκρατημένος και μετρημένος στις δηλώσεις αναφορικά με τη χώρα μας.
«Οι προσπάθειες πρέπει να συνεχιστούν με διαρθρωτικές αλλαγές», τόνισε από την πλευρά του ο κ. Ρομπάι. Παράλληλα, επεσήμανε: «Η κρίση δεν είναι μόνο ελληνική, χρειαζόμαστε συλλογική δράση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου