Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Ιαπωνία - Πυρηνική κρίση: Η Tepco άρχισε ν΄απορρίπτει στη θάλασσα 11.500 τόννους ραδιενεργού ύδατος από το σταθμό της Φουκουσίμα.

Τόκιο, Ιαπωνία 04/04/2011 13:57 (ΑΠΕ-ΜΠΕ-Γαλλ.Πρακτ.)

    Η ιαπωνική εταιρία ηλεκτρικής ενεργείας Tepco, η οποία διαχειρίζεται τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα, άρχισε σήμερα ν΄απορρίπτει στη θάλασσα 11.500 τόννους ραδιενεργού ύδατος, το οποίο έχει συγκεντρωθεί στις εγκαταστάσεις του σταθμού.

    Λίγο πριν αρχίσει η διαδικασία αυτή, εκπρόσωπος της Tepco με δάκρυα στα μάτια και με τρεμάμενη φωνή από τους λυγμούς ζήτησε συγνώμη για τη ρύπανση της θάλασσας.

    "Εχουμε ήδη προκαλέσει πολλά δεινά στους κατοίκους της περιοχής. Δεν μπορούμε να σας πούμε πόσο λυπούμαστε γι΄αυτό το νέο κακό", τόνισε στην τηλεόραση.

    H Tepco τόνισε ότι πρόκειται για ελαφρώς ραδιενεργό ύδωρ.

   

    Κ.Λ

Δεν υπάρχουν σχόλια: