Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Πέρασε μια βδομάδα από τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας του λαού της Πάρου και της Αντιπάρου σχετικά με τη τραγική κατάσταση της δημόσιας υγείας στα νησιά μας. Από την επόμενη ημέρα με την αυθόρμητη συμμετοχή συμπατριωτών μας, αποκλείστηκε η υπηρεσία είσπραξης των 5 € και όλη τη βδομάδα που μας πέρασε δεν εισπράχθηκε ούτε σεντς. Χαιρετίζουμε όσους με τη παρουσία  και τη συμμετοχή τους, βοήθησαν να πραγματοποιηθεί αυτό.
Στο ίδιο διάστημα τα γεγονότα δείχνουν ότι η κατάσταση σήμερα είναι χειρότερη από πριν. Συγκεκριμένα οι πολυδιαφημισμένοι ερχομοί παθολόγου και παιδιάτρου δεν θα πραγματοποιηθούν. Αντίθετα δεχθήκαμε στη Πάρο μια «περίεργη» ως τους σκοπούς της επίσκεψη. Αναφερόμαστε στον ερχομό του διοικητή του Νοσοκομείου Σύρου και στις επιλεκτικές του συναντήσεις. Από ότι γνωρίζουμε πάντως, δεν είπε, μιας και είναι στις αρμοδιότητες του, πότε θα λειτουργήσει το ακτινολογικό αφού εδώ και μια εβδομάδα είναι χαλασμένο το εμφανιστήριο.
Το είπαμε  στη συγκέντρωση και το επαναλαμβάνουμε και τώρα.
Η ολομέτωπη επίθεση της κυβερνητικής πολιτικής  και στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας θα ενταθεί. Ήδη ο υπουργός Υγείας  τη προηγούμενη εβδομάδα εξήγγειλε την συγχώνευση και κατάργηση Νοσοκομείων στο όνομα της αποτελεσματικότητας του δημόσιου συστήματος υγείας!!!
Αυτή η πολιτική δεν  διορθώνεται, δεν αλλάζει αλλά μόνο ανατρέπεται.
Εκτιμούμε ότι είναι απαραίτητη  η κλιμάκωση των τρόπων διεκδίκησης και η παραπέρα μαζικοποίηση του αγώνα μας για δημόσιες, σύγχρονες, δωρεάν υπηρεσίες υγείας.
Είναι φανερά αναγκαίο, ότι ο Δήμαρχος πρέπει να αναλάβει τη πρωτοβουλία ώστε η Επιτροπή Αγώνα να συνεδριάσει άμεσα .

Πάρος  4-4-11


Δεν υπάρχουν σχόλια: