Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ιαπωνία: Επίπεδα ραδιενεργού ιωδίου, πάνω από τα επιτρεπτά όρια για βρέφη και παιδιά, ανιχνεύθηκαν σε πόλη γειτονική της πρωτεύουσας Τόκιο.

Τόκιο, Ιαπωνία 24/03/2011 05:53 (ΑΠΕ-ΜΠΕ-Ρόιτερ)

    Επίπεδα ραδιενέργειας πάνω από τους κανόνες ασφαλείας, για βρέφη, ανιχνεύθηκαν στο σύστημα καθαρισμού του πόσιμου ύδατος στην πόλη Καβαγκούτσι της επαρχίας Σαϊτάμα, που γειτονεύει με το Τόκιο, ενώ οι εργάτες προσπαθούν ακόμα να συγκρατήσουν τη διαρροή ραδιενεργού ακτινοβολίας στον κατεστραμμένο, από το τσουνάμι, πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα.

    Στο Καβαγκούτσι μετρήθηκαν 120 μπεκερέλ, ραδιενεργού ιωδίου-121, λίγο υψηλότερα από τα συνιστώμενα ανώτατα όρια, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Νέα του Κιότο. Την προηγούμενη ημέρα το Τόκιο είχε ανακοινώσει μετρήσεις της τάξης των 210 μπεκερέλ, ραδιενεργού ιωδίου, σε εργοστάσιο επεξεργασίας πόσιμου ύδατος και είχε εκδώσει σύσταση για μη χορήγηση νερού από τη βρύση σε ανήλικους και βρέφη. Ως γνωστόν η παρουσία αυξημένων ποσοστών ραδιενεργού ιωδίου στον οργανισμό βρεφών και ανηλίκων, ενοχοποιείται για πιθανές βλάβες αλλά και πρόκληση κακοήθειας, στο θυρεοειδή αδένα.

    Μ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: