Wikipedia
Αποτελέσματα αναζήτησης
Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014
Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014
Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αγκαιριάς Πάρου
Δελτίο τύπου
Το Νέο Δ.Σ. που εκλέχθηκε
από τις εκλογές της Κυριακής 9 Μαρτίου έχει ως εξής:
Πρόεδρος Ευαγγελία Σκιαδά
Αντιπρόεδρος Mπάμπης Κρητικός
Γραμματέας Νίκας Γεώργιος
Ειδική γραμματέας Σοφία Παρούση
Ταμίας Φωτεινή Χανιώτη
Μέλη Σπανός Δημήτρης
Γιώργος Λουκής
Λυδία Σμιρνόβα
Δημήτρης Καλαποδάς
Αναπληρωματικά μέλη: Σοφία Ματθαίου
Μαρία Τσαντουλή
Σκιαδά Άννα
Το νέο Δ.Σ. επιθυμεί να
ευχαριστήσει τα μέλη του απερχόμενου
Δ.Σ. για την πολύ σημαντική και αξιόλογη δουλειά τους.
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ
ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ
ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΠΑΝΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ
Του «Συντονιστικού των Συλλογικών Φορέων και Πολιτών Πάρου – Αντιπάρου», που εδρεύει στην Πάρο και εκπροσωπείται νόμιμα.[Εδώ ονομαστικά οι συλλογικοί φορείς……………………]
Προς
Τον ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ, κ. Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, κατοικο-εδρεύοντα στην Αθήνα (οδός Αριστοτέλους, αριθ. 17).
Κοινοποιούμενη προς:
1. Το
Γραφείο του Προέδρου της Δημοκρατίας, κ. Κάρολου Παπούλια, (προεδρικό μέγαρο,
Βασιλέως Γεωργίου Β΄2)
2. Το
Γραφείο του Πρωθυπουργού της Ελλάδας, κ. Αντωνίου Σαμαρά
3. Τα
πολιτικά κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου Ν.Δ., ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Ανεξάρτητοι Έλληνες, ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ
4. Ευρωπαϊκή
Επιτροπή (διά της Αντιπροσωπείας αυτής στην Ελλάδα, Βασιλίσσης Σοφίας 2, 106 74
Αθήνα).
5. Την
Συνήγορο του Πολίτη, που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Χατζηγιάννη Μέξη
6. Την
Εθνική Επιτροπή για τα ανθρώπινα δικαιώματα, που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό
Νεοφύτου Βάμβα
Δυστυχώς, η αποστολή της
παρούσας είναι επιβεβλημένη και αναπόφευκτη μετά την ατελέσφορη προσπάθεια των
κατοίκων και του «Συντονιστικού των
Συλλογικών Φορέων και Πολιτών» να λάβουν ικανοποιητικές απαντήσεις ως προς
τη στελέχωση του Κέντρου Υγείας Πάρου – Αντιπάρου, η οποία αποτελεί επείγουσα
και υψίστης σημασίας ζήτημα, εφόσον αφορά τον ευαίσθητο τομέα της Πρωτοβάθμιας
Ιατρικής Φροντίδας και Περίθαλψης σχετιζόμενη άμεσα με την ζωή των κατοίκων και
των επισκεπτών.
Ερώτηση Χουντή στην ευρωβουλή για την κατάρρευση της δημόσιας υγείας στην νησιωτική Ελλάδα και ιδιαίτερα στις Κυκλάδες
Οι δαπάνες για τη δημόσια
υγεία στην Ελλάδα, υπέστησαν τα τελευταία χρόνια τεράστια μείωση με αποτέλεσμα
οι συνέπειες στη νησιωτική Ελλάδα και ειδικότερα στα 24 νησιά των Κυκλάδων να
είναι τραγικές. Για παράδειγμα δεν υπάρχει γιατρός σε πέντε μικρά νησιά: Ανάφη,
Θηρασιά, Σίκινο, Φολέγανδρο και Κίμωλο. Στα άλλα μικρά νησιά, γιατροί υπάρχουν
μόνο με αποσπάσεις των δεκαπέντε, είκοσι ημερών, και είναι αναγκασμένοι να
κάνουν εφημερίες εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο. Σε ό,τι αφορά στα
Πρωτοβάθμια Κέντρα Υγείας των μεσαίων νησιών, το προσωπικό είναι σχεδόν
ανύπαρκτο. Ακόμα και στα Πολυδύναμα Περιφερειακά Ιατρεία των μεγαλυτέρων νησιών
στις Κυκλάδες όπου παρουσιάζουν εποχιακά, λόγω τουρισμού μεγάλη αύξηση
πληθυσμού, υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις γιατρών και παραϊατρικού προσωπικού .
Υπάρχει νοσοκομείο το οποίο στοίχισε 14 εκατομμύρια ευρώ με ενίσχυση της Ε.Ε.
που δεν λειτουργεί λόγω έλλειψης προσωπικού. Η κατάργηση των μονάδων
πρωτοβάθμιας φροντίδας, σε όσα νησιά υπήρχε μέχρι σήμερα, έχει επιδεινώσει τα
προβλήματα των κατοίκων με αποτέλεσμα οι ασφαλισμένοι να πρέπει να πηγαίνουν με
δικά τους έξοδα σε άλλα νησιά ή και στον Πειραιά, για να εξυπηρετηθούν. Οι
διακομιδές των ασθενών είτε γίνονται με πρωτόγονες συνθήκες είτε με ιδιωτικά
σκάφη που όμως τιμολογούν πανάκριβα τις πενιχρές υπηρεσίες που παρέχουν.
Τρίτη 18 Μαρτίου 2014
« Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ » ( Το τόλμημα της Μοσχούλας)
Γράφει ο Αλέκος Κοντογιώργος
Αιφνιδίασε ευχάριστα για άλλη μια φορά η Μοσχούλα Κοντοσταύλου με την
τόλμη της να παρουσιάσει επί σκηνής το έργο του Αλμπέρ Καμύ « Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ». Για τούτη τη συνειδητή
τόλμη να καταπιάνεται με τα δύσκολα αλλά και για την παράσταση θα πούμε δυο
λόγια στη συνέχεια.
Ο μύθος απλός και γνωστός από
παλιά με διάφορες παραλλαγές. Οι δυο
γυναίκες, μάνα και κόρη, δυστυχισμένες στο μικρό χωριό , ονειρεύονται την άλλη
ζωή ή το θάνατο. Ο γιος, χρόνια μακριά στη ζωή του ήλιου, επιστρέφει πλούσιος.
Δεν αναγνωρίζεται, το φροντίζει ο ίδιος , παίζοντας με τη μοίρα. Οι γυναίκες
οδηγούνται στο αναπόφευκτο από το πεπρωμένο. Το δηλητήριο, η ληστεία, η
αποκάλυψη της αλήθειας, η λύση του δράματος. Όλα κινούνται από την ιδέα ότι
υπάρχει ένα σκοτεινό «δαιμονικό» στοιχείο που εισβάλλει και δεσπόζει στην ψυχή
και την καθοδηγεί, χωρίς να μπορούμε να
δώσουμε εξηγήσεις και να αντισταθούμε. Είναι
σαν την ιδέα του παραλόγου
που μελετά στις «Βάκχες» ο Ευριπίδης, και που εμείς οι άνθρωποι είμαστε
αδύναμοι να αντιμετωπίσουμε.
Ο Αμπέρ
Καμύ δεν είναι φιλόλογος, είναι ένας μεγάλος στοχαστής. Κάθε φράση του είναι
και μια φιλοσοφική σκέψη. Το πλησίασμα είναι δύσκολο και επικίνδυνο. Το
εγχείρημα για μια σκηνική ερμηνεία του έργου του χρειάζεται τόλμη.
Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ Και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Πάρου-Αντιπάρου, σας ενημερώνει ότι θα πραγματοποιήσει μαζί με όλους τους
εμπορικούς και επαγγελματικούς συλλόγους των Κυκλάδων , συνάντηση εργασίας με
το προεδρείο της ΕΣΕΕ , την ΚΥΡΙΑΚΗ 6 Απριλίου 2014 και ώρα 1 το μεσημέρι στο
μέγαρο ΕΒΕΠ στον Πειραιά.
Κατόπιν, την ΔΕΥΤΕΡΑ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ θα ακολουθήσουν
συναντήσεις με τα παρακάτω υπουργεία : Υπουργείο
Υγείας, Υπουργείο Εργασίας ,Υπουργείο Τουρισμού, Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για
να κατατεθεί ψήφισμα.
Παρακαλούνται τα
μέλη μας , την ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ και ώρα 9 το βράδυ, στο πρώτο θέμα ,της
ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης του
συλλόγου , να μας καταθέσουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους για να
ενσωματωθούν στο ψήφισμα που θα κατατεθεί στα παραπάνω υπουργεία , μετά την
συνάντηση εργασίας.
Ο Εμποροεπαγγελματικός
Σύλλογος Πάρου-Αντιπάρου και οι σύλλογοι των Κυκλάδων
Γρηγορία Πρωτολάτη: Δεν συμμετέχουμε ως παράταξη ΠΑΡΟΣ ΑΞΙΑ στις δημοτικές εκλογές
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πάρος 17 Μαρτίου 2014
ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΑΡΟΣ ΑΞΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 18ης ΜΑΙΟΥ 2014
Στην εκλογολογία που αναπτύχθηκε τους τελευταίους μήνες, όπως ήταν φυσικό το όνομά μου «ακούστηκε» μεταξύ των πιθανών υποψηφίων Δημάρχων, αφού εκπροσωπώ ως επικεφαλής την Ανεξάρτητη Δημοτική Παράταξη ΠΑΡΟΣ ΑΞΙΑ, που ο λαός της Πάρου στις εκλογές του 2010 της ανέθεσε τον ρόλο της μείζονος αντιπολίτευσης.
Μερικοί παλιοί και νέοι φίλοι μου ενίσχυσαν την διάθεση να εξετάσω και πάλι την προοπτική για να κατέλθουμε για δεύτερη φορά στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Έβαλα όμως στον εαυτό μου κατ’ αρχήν και στη συνέχεια στον πυρήνα των μελών, βασικές προϋποθέσεις κάτω απ’ τις οποίες θα επιδιώκαμε για δεύτερη φορά ένα τέτοιο εγχείρημα.Oι προϋποθέσεις αυτές, δεν τελεσφόρησαν.
Η ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε στο νησί μας περί των υπό διαμόρφωση πολιτικών σχημάτων ανάδειξε ποικίλους υποψήφιους Δημάρχους και όχι συγκεκριμένες πολιτικές για τον τόπο μας, ανέπτυξε τις ομάδες μικροπολιτικής και όχι τις ομάδες εργασίας, εστίασε στην αριθμητική υπεροχή και όχι στην ποιοτική ανωτερότητα, γιγάντωσε την συνένωση των μέσων και όχι την ιεράρχηση σκοπών και στόχων για την επίλυση προβλημάτων του δήμου μας.
Με αυτά τα δεδομένα και μετά από σχετική διαβούλευση καταλήξαμε στην παρακάτω απόφαση:
Δεν συμμετέχουμε ως παράταξη ΠΑΡΟΣ ΑΞΙΑ στις δημοτικές εκλογές.
Έκρινα αναγκαίο να προβώ στην ανωτέρω δήλωση για να γνωστοποιήσω στους ανώνυμους φίλους την απόφασή μας, ευελπιστώντας παράλληλα να σταματήσουν οι ψίθυροι, οι ερμηνείες και τα σχόλια για ξεκάθαρες θέσεις ανθρώπων που στο σύνολό τους από το 2010 αγωνίστηκαν με συνέπεια στην άσκηση των καθηκόντων τους, στο πλαίσιο που ο θεσμικός τους ρόλος επέτρεπε, αυτό της αντιπολίτευσης του Δήμου Πάρου.
Όλο αυτό το διάστημα τιμήσαμε την ψήφο των συμπολιτών μας κάνοντας εποικοδομητική και όχι στείρα αντιπολίτευση, μετέχοντας ανελλιπώς στις διαδικασίες, υποβάλλοντας τις δικές μας προτάσεις και αρθρώνοντας το δικό μας ξεκάθαρο, ακομμάτιστο, αυτοδιοικητικό λόγο για όλα τα μεγάλα ζητήματα του τόπου μας .
Ως επικεφαλής της ΠΑΡΟΣ ΑΞΙΑ θα ήθελα από βάθους καρδιάς να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες μας και όλους όσοι στελέχωσαν το δημοτικό μας συνδυασμό, καθώς και τους δημότες και φίλους μου οι οποίοι όχι μόνο στήριξαν τις προσπάθειές μας αλλά και εμένα προσωπικά με τίμησαν στις εκλογές με την ψήφο τους όλα αυτά τα χρόνια και όχι μόνο .
Παραμένω ενεργή πολιτικά και υπόσχομαι ότι θα βρεθούμε μαζί σε κοινούς αγώνες στο άμεσο μέλλον για τον τόπο μας.
Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΣ ΑΞΙΑ
ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΠΡΩΤΟΛΑΤΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
