Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

14χρονοι κάνουν χρήση ναρκωτικών από υγρό μπαταρίας

 
Συνολικά 2.820 χρήστες ναρκωτικών στοιβάζονται στις λίστες αναμονής των φορέων απεξάρτησης σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε στην Βουλή ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος, ενώ ο χρόνος αναμονής φτάνει έως και τα 3 έτη.

Συγκεκριμένα ο υπουργός μιλώντας στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων σημείωσε ότι «σε 7.844 άτομα παρέχεται θεραπεία από 26 μονάδες στην Αττική και 16 ακόμα πανελλαδικά. Έχουμε εντάξει περισσότερα από 3.000 άτομα φέτος. Έχουμε λίστα αναμονής με 2.820 άτομα, δυστυχώς τα 2.512 άτομα βρίσκονται στην Αττική.

Στη Θεσσαλονίκη έχει απορροφηθεί πλήρως στη λίστα αναμονής. Παλιά ο χρόνος αναμονής ήταν 4 έτη τώρα έχει περιοριστεί στον 1 μήνα». Πρόσθεσε πως από την αρχή του έτους έχουν διανεμηθεί 14.000 σύριγγες καθώς και χιλιάδες άλλα μέσα για την προφύλαξη από μεταδιδόμενα νοσήματα ενώ εξήγησε πως «Φιλοδοξία μας να περιοριστεί ο χρόνος αναμονής στην Αθήνα που σήμερα φτάνει μέχρι και τα 3 χρόνια». Τέλος επισήμανε ότι «Σε ορισμένες περιπτώσεις η τοπική αυτοδιοίκηση δεν συμπαρίσταται όσο χρειάζεται».
Νέο ναρκωτικό με υγρά μπαταρίας σε 14χρονους

Σοκαριστική ήταν η τοποθέτηση της κυρίας Κατερίνας Μάτσα, εκπροσώπου του «18 ΑΝΩ» η οποία μίλησε για 14χρονους χρήστες σκληρών ναρκωτικών.

Συγκεκριμένα, η κυρία Μάτσα είπε: «Κυκλοφορούν νέες επικίνδυνες ουσίες όπως το “ΣΙΣΑ” που αποτελείται από αμφεταμίνες και υγρά μπαταρίας και λαμβάνεται από παιδιά 14 ετών! Η χρήση αυξάνεται διαρκώς, η ηλικία των χρηστών πέφτει και εξαπλώνεται σε όλα τα κοινωνικά στρώματα. Εκπέμπουμε σήμα κινδύνου. Η κατάσταση είναι σοβαρή».

Η κυρία Μένη Μαλλιώρη, πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η χρηματοδότηση του φορέα για το 2012 έπεσα στα 12 εκατομμύρια ευρώ από 36 εκατ. ευρώ που ήταν το 2011.

Τέλη κυκλοφορίας 2013 και στις τράπεζες χωρίς ειδοποιητήριο

 
Στις τράπεζες μπορούν να πληρώνουν από την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012, όσοι επιθυμούν, τα τέλη κυκλοφορίας 2013 χωρίς να χρειάζεται να τυπώσουν τα σχετικά ειδοποιητήρια από την ηλεκτρονική ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσκομίσουν τον ΑΦΜ και την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

Με την καταβολή της οφειλής οι τράπεζες θα δίνουν στον πολίτη αποδεικτικό πληρωμής το οποίο θα αντικαταστήσει το αυτοκόλλητο σήμα των τελών κυκλοφορίας. Στην εφορία θα πρέπει να απευθυνθούν μόνο όσοι δεν έχουν λάβει ακόμη την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, επομένως δεν έχει ενημερωθεί η βάση δεδομένων της ΓΓΠΣ, ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο δεν βρίσκουν στο αρχείο της ΓΓΠΣ τα στοιχεία του οχήματός τους ή όταν έχουν αφαιρεθεί τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος, με πράξη αστυνομικής αρχής, λόγω οφειλής τελών κυκλοφορίας.

Αν τώρα δεν επιθυμείτε να πάτε στην Τράπεζα και να στηθείτε στη ουρά, μπορείτε να κάνετε χρήση του link στο τέλος του άρθρου για να εκτυπώσετε το ειδοποιητήριο των τελών κυκλοφορίας 2013 και μετά μέσω web banking να πληρώσετε τα τέλη. Απλώς θα πρέπει να εκτυπώσετε και να φυλάξετε για κάθε ενδεχόμενο το αποδεικτικό της συναλλαγής. (Ακριβώς το ίδιο αλλά χωρίς να πάτε στην Τράπεζα).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΓΓΠΣ μέχρι τις 28-11-2012 έχουν τυπωθεί περίπου 1.400.000 ειδοποιητήρια για πληρωμής τελών κυκλοφορίας. Τα τέλη εξοφλούνται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012. Όσοι δεν καταβάλουν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας 2013 θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμο ισόποσο με την αξία των αρχικών τελών εις διπλούν, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να «μπλοκάρεται» η διαδικασία υποβολής της φορολογικής δήλωσης η οποία είναι επίσης συνδεδεμένη με το taxisnet.

Οι παραβάτες θα εντοπίζονται από τη ΓΓΠΣ με διασταυρώσεις και θα λαμβάνουν ηλεκτρονικά το πρόστιμο μέσω taxisnet.

Σημειώνεται ότι τα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων για το 2013 παραμένουν αμετάβλητα.
Αυτά είναι:
Από    51 κ.ε. μέχρι   300 κ.ε.    22 ευρώ
Από   301 κ.ε. μέχρι   785 κ.ε.    55 ευρώ
Από   786 κ.ε. μέχρι 1.071 κ.ε.   120 ευρώ
Από 1.071 κ.ε. μέχρι 1.357 κ.ε.   135 ευρώ
Από 1.358 κ.ε. μέχρι 1.548 κ.ε.   240 ευρώ
Από 1.549 κ.ε. μέχρι 1.738 κ.ε.   265 ευρώ
Από 1.739 κ.ε. μέχρι 1.928 κ.ε.   300 ευρώ
Από 1.929 κ.ε. μέχρι 2.357 κ.ε.   660 ευρώ
Από 2.358 κ.ε. μέχρι 3.000 κ.ε.   880 ευρώ
Από 3.001 κ.ε. μέχρι 4.000 κ.ε. 1.100 ευρώ
Από 4.001 κ.ε. και άνω          1.320 ευρώ
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:

Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.) -
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε ευρώ:
  0 - 100   γρ./χλμ.   -  ευρώ
101 - 120   γρ./χλμ. 0,90 ευρώ
121 - 140   γρ./χλμ. 1,10 ευρώ
141 - 160   γρ./χλμ. 1,70 ευρώ
161 - 180   γρ./χλμ. 2,25 ευρώ
181 - 200   γρ./χλμ. 2,55 ευρώ
201 - 250   γρ./χλμ. 2,80 ευρώ
'Ανω των 251 γρ./χλμ. 3,40 ευρώ
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το ειδοποιητήριο για τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων 2013
-

Στουρνάρας: Έως 13 Δεκεμβρίου θα εκταμιευτεί η δόση

 
Σε συνέντευξη τύπου που έδωσε σήμερα λίγες ώρες μετά τη συμφωνία του Eurogroup ο υπουργός οικονομιών Γ.Στουρνάρας διαβεβαίωσε ότι έως 13 Δεκεμβρίου θα εκταμιευτεί η δόση.

Ο κ. Στουρνάρας αποκάλεσε σημαντικό κομμάτι την επαναγορά ομολόγων, υπογραμμίζοντας την σημασία των αποφάσεων των υπουργών οικονομικών της ευρωζώνης για τη χώρα μας.

«Σημαντική απόφαση που δίνει τις προϋποθέσεις για να μείνουμε στο ευρώ. Ευκαιρία να εξέλθουμε από το μαύρο κύκλο της ύφεσης» τόνισε.

Ωστόσο ο κ.Στουρνάρας εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος, καθώς όπως τόνισε «τα δύσκολα τώρα αρχίζουν»

«Δεν είναι ώρα για πανηγυρισμούς, διότι τα δύσκολα τώρα αρχίζουν» δήλωσε με νόημα.

Ο υπουργός οικονομικών αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις που έλαβαν χώρο όλο αυτό το διάστημα, τόνισε πως αρχικά αντιμετώπιζε μόνο εχθρούς, αντιθέτως στο προχθεσινό Eurogroup βρήκε όπως ομολόγησε ο ίδιος μόνο συμμάχους.

«Για να το διατηρήσουμε αυτό, πρέπει να εφαρμόσουμε όλα όσα ψηφίσαμε,πρέπει να προχωρήσουμε τις ιδιωτικοποιήσεις και να χτίσουμε ένα πιο αποτελεσματικό και αξιοκρατικό κράτος» πρόσθεσε ο κ. Στουρνάρας.

Τέλος ο κ. Στουρνάρας ευχαρίστησε ιδιαιτέρως τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, τους στενούς του συνεργάτες αλλά και τους «ανώνυμους» όπως είπε δημοσίους υπαλλήλους που βοήθησαν το οικονομικό επιτελείο όλο αυτό το διάστημα.

Ο βουλευτής Ταμήλος σε νέες προκλητικές δηλώσεις

 
Δεν φθάνει που οι πρώτες του δηλώσεις περί μη αμειβόμενων επιτροπών προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων, ο Μιχαλής Ταμήλος επανέρχεται.

Σε ερώτηση που του έγινε από δημοσιογράφους για τη δήλωση «δεν μπορούμε να ερχόμαστε στην Επιτροπή κάθε εβδομάδα και να πληρωνόμαστε μόνο τη μία συνεδρίαση», ο βουλευτής της ΝΔ απάντησε με νέα προκλητική δήλωση!

«Αντί να ασχολείστε με σοβαρά θέματα οι δημοσιογράφοι και με το τι ψηφίσαμε, ασχολείστε με το αν ξύνουμε τα αρ**δια μας!» τόνισε στους δημοσιογράφους!

Γράμμα παιδιών που τους έκοψαν το ρεύμα, προς τη ΔΕΗ

 
Η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα στο σπίτι τους και με λόγια απλά και συγκλονιστικά... οι μαθητές από το δημοτικό σχολείο του Δενδροποτάμου Θεσσαλονίκης εξηγούν πως το βίωσαν.

''Δε μας ενημέρωσαν και ήρθαν πρωί-πρωί με την αστυνομία για να κόψουν το ρεύμα. Πετάξαμε όλα τα φαγητά από το ψυγείο. Δεν ήταν σωστό αυτό που έκαναν. Δεν ήταν σωστό που έμπαιναν στο σπίτι μας με μαγκιά και βία. Ήταν και είναι άδικο'' γράφει χαρακτηριστικά ο μαθητής.

Ενώ συνεχίζει: ''Το ηλεκτρικό ρεύμα, όπως και το νερό είναι αγαθά και αν τα στερήσουν από τους ανθρώπους θα κινδυνεύσει η ζωή τους. Στις 20 Νοεμβρίου ήταν η Μέρα του Παιδιού και όλοι μιλούσαν για τα δικαιώματά μας".

''Σε εμάς έκοψαν το ρεύμα και δεν έχουμε φροντίδα. Τα δικαιώματα καταστράφηκαν. Αυτό είναι υποκρισία και κοροϊδία''. Με αυτά τα λόγια κλείνει το γράμμα που στάλθηκε στον Συνήγορο του Παιδιού.

Μαζί και μία επιστολή του δασκάλου τους Αγγέλου Χατζηνικολάου, η οποία αναφέρει μάλιστα ότι ανάμεσα στις οικογένειες που τους κόπηκε το ρεύμα είναι και πολύτεκνες οικογένειες ...

Ήθελαν να κάψουν ζωντανούς δύο μετανάστες

 
Με σφυριά στα χέρια έφτασαν σε μικρή μονοκατοικία τέσσερις νεαροί, μεταξύ των οποίων και ένας ανήλικος, με στόχο να εισβάλουν στο σπίτι και να κάψουν ζωντανούς δύο Πακιστανούς.
Η άγρια ρατσιστική επίθεση έγινε στα Σπάτα, στην οδό Μυκηναϊκών Τάφων, σε μονοκατοικία που είχαν νοικιάσει οι δύο αλλοδαποί, οι οποίοι εργάζονται στα κτήματα της περιοχής.
Οι τέσσερις νεαροί Eλληνες (ο ένας 16,5 ετών και οι υπόλοιποι από 19 έως και 21 ετών) με το που έφτασαν στον «στόχο» άρχισαν, χρησιμοποιώντας τα σφυριά, να σπάνε τα τζάμια των παραθύρων και την πόρτα εισόδου, ενώ ο ένας από τους δράστες της ρατσιστικής επίθεσης προσπάθησε με βενζίνη να βάλει φωτιά σε μηχανάκι που ήταν στην αυλή.
Η απόπειρα εμπρησμού της μηχανής ευτυχώς απέτυχε, ενώ από τις φωνές και τις εκκλήσεις των δύο Πακιστανών για βοήθεια, οι τέσσερις δράστες έσπευσαν να εξαφανιστούν με αυτοκίνητο, το οποίο ανήκει στον μεγαλύτερο σε ηλικία δράστη. Ομως τα δυο θύματα τις ρατσιστικής επίθεσης κατάφεραν να συγκρατήσουν τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος, με αποτέλεσμα λίγη ώρα αργότερα οι νεαροί να συλληφθούν από αστυνομικούς και να οδηγηθούν στον εισαγγελέα.

Οι φορείς της Πάρου για το Κέντρο Υγείας


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

          Καλούνται όλοι οι Σύλλογοι,επαγγελματικά σωματεία και φορείς του νησιού όπως παρευρεθούν στη συνεδρίαση που διοργανώνει το Συντονιστικό Φορέων του νησιού την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου και ώρα 7.00 το απόγευμα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου με μοναδικό θέμα:

 

«Απολογισμός-Προγραμματισμός δράσης για την τραγική κατάσταση στο Κέντρο Υγείας»

       

Η παρουσία όλων μας κρίνεται άκρως απαραίτητη.

 

Το Συντονιστικό Φορέων του νησιού.