Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Παραίτηση με αιχμές του καθηγητή του ΕΚΠΑ Παναγιώτη Βλαχογιανόπουλου από την Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης (Ε.ΦΑ.Ρ) του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ.)




«Αξιότιμε κ Υπουργέ

Παρακαλώ όπως αντικατασταθώ από την Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης (Ε.ΦΑ.Ρ) του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ.) για τους ακόλουθους λόγους:

Η Επιτροπή αυτή δεν έχει το θάρρος να αναδείξει πιθανά προβλήματα των εμβολίων (ειδικά δε του εμβολίου της AstraZeneca) και είχε γνωματεύσει πάντοτε αρνητικά για την συσχέτιση ποικίλλων φαινομένων θρομβώσεων με το εν λόγω εμβόλιο. Η συνήθης τακτική της ήταν σε κάθε τέτοιο φαινόμενο που της αναφερόταν μέσω κίτρινης κάρτας, να αναζητά όλους τους παραδοσιακούς παράγοντες κινδύνου για θρόμβωση και να αποδίδει σε αυτούς (αν υπήρχαν) την θρόμβωση, αγνοώντας έναν σημαντικό παράγοντα, ήτοι την χρονική συνάφεια του γεγονότος με τη λήψη του εμβολίου. Αν δεν υπήρχαν εμφανείς παραδοσιακοί παράγοντες κινδύνου για θρόμβωση η Επιτροπή συνήθιζε να αναβάλλει μια τελεσίδικη απόφαση με το αιτιολογικό ότι η περίπτωση μελετάται.

Στην περίπτωση της θανούσης ασθενούς του Γ.Κ.Ν. Αθηνών η απροθυμία της επιτροπής να γνωματεύσει ήταν εξοργιστική: Θυμίζω ότι η ασθενής την 7η ημέρα μετά από τον εμβολιασμό με εμβόλιο AstraZeneca ανέπτυξε έντονο πονοκέφαλο και την 9η ημέρα εγκεφαλικό επεισόδιο θρομβωτικής αιτιολογίας, ακολούθως δε θρομβοπενία που ανάγκασε τους γιατρούς να διακόψουν παροδικά την ηπαρίνη και τότε η ασθενής ανέπτυξε θρόμβωση σε κεντρική αρτηρία του ενός κάτω άκρου και υπεβλήθη σε ακρωτηριασμό του εν λόγω άκρου. Η μετέπειτα νοσηλεία υπήρξε εργώδης και επιπεπλεγμένη και τελικώς η ασθενής κατέληξε. Με δική μου προτροπή η επιτροπή αποφάσισε τελικώς να πιθανολογήσει συσχέτιση του εμβολίου με τις θρομβώσεις με την λέξη «possible», ζήτησα δε να καταγραφεί η απόφαση και να ενημερωθεί το Υπουργείο και η Επιτροπή Εμβολιασμών. Αντί αυτού την επομένη Εσείς ανακοινώνετε ότι κανένα περιστατικό θρομβώσεων σχετικών με τον εμβολιασμό δεν έχει παρατηρηθεί στη χώρα μας, ένα ήταν υπό συζήτηση αλλά δεν απεδείχθη συσχέτισή του με το εμβόλιο.

Κυκλοφόρησε η Φωνή της Πάρου με ενδιαφέροντα θέματα


 

Συνεδρίαση της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου





Την Τρίτη 6/4/21συνεδριάζει η επιτροπή τουρισμού και ανάπτυξης δήμου Πάρου στις 12 το μεσημέρι μέσω τηλεδιάσκεψης, με τα παρακάτω θέματα προς συζήτηση:

1. Πρόταση τουριστικής προβολής Δήμου Πάρου στην Ολλανδική αγορά.

2. Πρόταση τουριστικής προβολής Δήμου Πάρου στο ειδικό αφιέρωμα του Travel Greece Magazine με θέμα: 1821. Ταξιδεύοντας στην Ιστορία και τον Πολιτισμό: Δήμοι για Ιστορικό – Πολιτιστικό – Εκπαιδευτικό Τουρισμό το 2021.

3. Πρόταση συμμετοχής του Δήμου Πάρου στις εκδηλώσεις της virtual Τουριστικής Έκθεσης “Greek Panorama”.

4. Πρόταση τουριστικής προβολής Δήμου Πάρου στους ραδιοφωνικούς σταθμούς «ΗΧΩ» ΦΜ; «ΠΑΡΟΣ ΦΜ».

5. Πρόταση τουριστικής προβολής Δήμου Πάρου στον τουριστικό διαδικτυακό οδηγό “Clickongreece”.

6. Πρόταση τουριστικής προβολής Δήμου Πάρου στο ηλεκτρονικό περιοδικό «Περίπτερο».

7. Συμμετοχή του Δήμου Πάρου στην 23 η έκθεση τουρισμού «ΤΑΞΙΔΙ».

8. Πρόταση τουριστικής προβολής Δήμου Πάρου στο επίσημο περιοδικό του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος “2board “ και στο περιοδικό “Thalassea” της ακτοπλοϊκής εταιρίας “Hellenic Seaways”.


Η Αντίπαρος νοιάζεται και συζητά για το θαλάσσιο περιβάλλον

 




Η Aegean Rebreath στο πλαίσιο του προγράμματός της για τις Κυκλάδες που υλοποιείται με την υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος-ΙΣΝ και ο Σύλλογος Γυναικών Αντιπάρου, θεματοφύλακας της Αντιπαριώτικης πολιτισμικής κληρονομιάς και εξαιρετικά ενεργός σε ζητήματα κοινωνικής ευαισθητοποίησης και ενδυνάμωσης, είχαν τη χαρά να συνδιοργανώσουν την Δευτέρα 22 Μαρτίου, διαδικτυακή ημερίδα με θέμα την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Με τη συμμετοχή του ΑντιδημάρχουΔήμου Αντιπάρου κ.Τριαντάφυλλου και εκπροσώπων της Επιτροπής Ανακύκλωσης, της τοπικής κοινωνίας και της αλιευτικής κοινότητας, οι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εισηγήσεις των ομιλητών και η συζήτηση που ακολούθησε έδωσαν μια πλήρως εμπεριστατωμένη εικόνα ζητημάτων που αφορούν στο θαλάσσιο περιβάλλον των νησιών.

Ερώτηση 38 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τη συρρίκνωσης του δικτύου καταστημάτων των συστημικών τραπεζών

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνεχιζόμενη συρρίκνωση του δικτύου καταστημάτων των τραπεζών, υπονόμευση των εργασιακών σχέσεων, απολύσεις και εξαναγκασμός σε αποχώρηση των εργαζομένων

 

O βουλευτής Κυκλάδων Nίκος Συρμαλένιος συνυπέγραψε με άλλους 38 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία ερώτηση σχετικά με τη συνεχιζόμενη συρρίκνωση του δικτύου καταστημάτων των τραπεζών, την παραβίαση της Κλαδικής Σύμβασης της ΟΤΟΕ, την υπονόμευση των εργασιακών σχέσεων, τις απολύσεις και τον εξαναγκασμό σε αποχώρηση των εργαζομένων στις τράπεζες.

Όπως επισημαίνουν οι βουλευτές:

- Με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 2085/25.11.2020 ερώτησή μας προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, είχαμε επισημάνει ότι, εν μέσω έξαρσης της πανδημικής κρίσης και γενικού lockdown, «εξελίσσεται σχέδιο συρρίκνωσης του δικτύου καταστημάτων των συστημικών τραπεζών, που ευθέως συντελεί στην απομόνωση και στη δυσκολία πρόσβασης στο τραπεζικό σύστημα των ευάλωτων κοινωνικών και οικονομικών ομάδων, όπως τα φτωχά νοικοκυριά, καθώς και των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Σε αυτό το αρνητικό περιβάλλον, μετά από τα δέκα και πλέον χρόνια προγραμμάτων σκληρής δημοσιονομικής προσαρμογής, που επέφεραν εσωτερική υποτίμηση και μια πρωτοφανή σε καιρό ειρήνης ύφεση, οι ανακεφαλαιοποιημένες από το υστέρημα του ελληνικού λαού τράπεζες αντί να επιτελούν τον πραγματικό τους ρόλο, ως οφείλουν, να λειτουργούν με όρους δημόσιου συμφέροντος και να συνδράμουν στην προσπάθεια ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας, στηρίζοντας την πραγματική οικονομία και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, εκμεταλλευόμενες και την πανδημία, σε συρρίκνωση του δικτύου καταστημάτων τους, με αρνητικές επιπτώσεις τόσο σε κοινωνικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο εργασιακών σχέσεων με σημαντική απώλεια θέσεων εργασίας».

Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Παρέμβαση Ανδρέα Ξανθού, Τομεάρχη Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, στο σ/ν του Υπουργείου Υγείας

 





31/03/2021

Συνεννόηση των πολιτικών δυνάμεων για ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης συμφωνημένο υπό την Πρόεδρο της Δημοκρατίας


Το ερώτημα προφανώς δεν είναι ποιος είναι με τη φωτεινή και ποιος με τη σκοτεινή και νόθα γνώση, όπως είπε ο εισηγητής της Ν.Δ.

Το ερώτημα είναι αν υπάρχει επίγνωση ή αγνόηση της πραγματικότητας και πολύ περισσότερο αν υπάρχει υποτίμηση κινδύνου και ωραιοποίηση της πραγματικότητας

Αυτό απασχολεί σήμερα την ελληνική κοινωνία, η οποία βιώνει ένα τρομακτικό αδιέξοδο, βιώνει το αποτέλεσμα μιας συνολικά αποτυχημένης διαχείρισης, η οποία παρά τα παρατεινόμενα λοκ νταουν δεν έχει καταφέρει ούτε να ελέγξει τη διασπορά του ιού, ούτε να στηρίξει το σύστημα υγείας και την πραγματική οικονομία.

Και αυτό παράγει πολιτική ευθύνη, η οποία αποτιμάται και προσμετράται πλέον από την κοινωνία.

Η Κυβέρνηση εν όψει αυτού του αδιεξόδου δεν έχει σχέδιο έκτακτης ανάγκης. Έχει χάσει τον έλεγχο, πρωτίστως στο υγειονομικό πεδίο.

Και ο βασικός λόγος είναι ότι η Κυβέρνηση δεν πιστεύει στο δημόσιο σύστημα υγείας.

Πάρτε μέτρα προστασίας του πληθυσμού της Πάρου, πριν είναι αργά

 


Τα σχεδόν καθημερινά κρούσματα της πανδημίας στο νησί πρέπει να οδηγήσουν σε μέτρα προστασίας του πληθυσμού.

Εάν αθροίσουμε τα κρούσματα των τελευταίων 10 ημερών θα καταλήξουμε ότι είναι πολλά και γίνονται ακόμα περισσότερα, αν προστεθούν και οι ασυμπτωματικοί.

Το ερώτημα είναι τι κάνουμε ως τοπική κοινωνία.

Εάν αδιαφορήσουμε, ο κίνδυνος να θρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές είναι μεγάλος και ακόμα μεγαλύτερος να ταλαιπωρηθούμε αφάνταστα, εάν έχουμε την ατυχία της προσβολής από τον covid - 19.

Στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» δεν γίνεται κανένας απολύτως έλεγχος και τα αεροπλάνα, που έρχονται στο νησί μας καθημερινά είναι σχεδόν γεμάτα. Μπορεί οι επιβάτες να φορούν μάσκα, όμως λόγω του περιορισμένου χώρου, οι αποστάσεις είναι σχεδόν μηδενικές. Ταξιδέψαμε πρόσφατα  και το διαπιστώσαμε «Ιδίοις Όμμασι». Μάλιστα υπήρξε επιβάτης που κατά διάρκεια του ταξιδιού έβηχε συνεχώς.

Η Δημοτική Αρχή οφείλει να πρωτοστατήσει, ώστε να υπάρχει έλεγχος με διενέργεια τεστ  κατά την έξοδο των επιβατών από το αεροδρόμιο της Πάρου από κλιμάκιο του ΕΟΔΥ σε καθημερινή βάση. Είναι το στοιχειώδες που πρέπει να πράξει και στις δύο πύλες εισόδου του νησιού μας.