Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021

Εν όψει της τουριστικής περιόδου: Να αξιοποιηθούν οι πρόεδροι και τα κοινοτικά συμβούλια του νησιού μας.

 

Κοινότητα Μάρπησσας: Από τις πιο καλά οργανωμένες κοινότητες του νησιού μας.

Κανείς δεν γνωρίζει πως θα διαμορφωθεί τελικά η τουριστική σαιζόν του 2021. Μπορεί να είναι λίγο καλύτερη από την περσινή, μπορεί να είναι καλή, μπορεί να είναι και πολύ καλή, εάν υπάρξει αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας.

Το βέβαιο είναι πως το πρώτο πεντάμηνο του έτους αυτού θα είναι νεκρό για τον τουρισμό και ότι από τον Ιούνιο και μετά θα έχουμε την όποια τουριστική κίνηση.

Πάντως όπως και να έχει, εμείς ως τόπος τουριστικού προορισμού οφείλουμε να είμαστε προετοιμασμένοι για να υποδεχτούμε τους λίγους ή τους πολλούς επισκέπτες μας.

Καθαριότητα, κυκλοφοριακό, νοικοκύρεμα των παραδοσιακών οικισμών και πάταξη της όποιας αυθαιρεσίας στους κοινόχρηστους χώρους θα μπορούσαν να είναι οι στόχοι της δημοτικής Αρχής με μπροστάρηδες τους προέδρους και τα κοινοτικά συμβούλια του νησιού μας.

Και αναφερόμαστε στους προέδρους και τα κοινοτικά συμβούλια του νησιού μας, γιατί ο κεντρικός σχεδιασμός και η πρακτική μέσω των υπηρεσιών του Δήμου απέτυχε.

Δραστήριους κοινοτικούς άρχοντες είχαμε και στην προηγούμενη θητεία της δημοτικής αρχής και τώρα.

Τους είχαμε όμως και τους έχουμε μεταβάλει σε επαίτες που ζητούσαν και ζητούν από τους υπεύθυνους των υπηρεσιών του Δήμου και τους Αντιδημάρχους τα αναγκαία μέσα για να ανταποκριθούν στο έργο τους.

Δεν ήταν άλλωστε λίγες και οι τριβές που υπήρξαν και κάποιες φορές με μεγάλη ένταση ανάμεσα στην κεντρική διοίκηση του Δήμου και τους κοινοτάρχες.

Μια κοινή σύσκεψη Δημάρχου, Αντιδημάρχων και Κοινοταρχών θα μπορούσε να δώσει οργανωτική λύση που θα διευκολύνει το έργο των τελευταίων.

Ας μη ξεχνάμε ότι οι κοινότητες προϋπήρξαν της συγκρότησης του Ελληνικού Κράτους και ήταν αυτές που κράτησαν όρθιες και ζωντανές τις τοπικές κοινωνίες.

 

Λαϊκή Συσπείρωση Πάρου: Ο Μανώλης με τα λόγια κτίζει ανώγια και κατώγια…

 


Πριν από ένα περίπου μήνα για δεύτερη φοράτο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για την Παροικιά (ΣΒΑΚ), αποτέλεσε αντικείμενο δημόσιας διαβούλευσης.

Ο στόχος του ΣΒΑΚ είναι να καταλήξει σε προτάσεις που με την υλοποίηση τους θα διευκολύνουν και θα αναβαθμίζουν την κίνηση των πεζών, θα βελτιώνουν την εξυπηρέτηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, θα διαμορφώνουν υποδομές για τη χρήση ποδηλάτου και θα βελτιώνουν τις συνθήκες στάθμευσης των οχημάτων.

Εμείς πρόσφατα καταθέσαμε στον σχετικό ιστότοπο διαβούλευσης τις προτάσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης για το ΣΒΑΚ και άμεσα αυτές θα δοθούν σε όλα τα μέσα ενημέρωσης του νησιού μας.

Θεωρούμε ότι η μελέτη γενικά κινείται σε θετική κατεύθυνση και μπορεί να αποτελέσει τη βάση για τη βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης.Η οριστική επίλυση των χρόνιων προβλημάτωντης Παροικιάς, κατά την άποψη μας, εξαρτάται:

Συνεδρίαση Κοινοτικού Συμβουλίου Νάουσας


 

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021

Ολίγα περί των γραφείων της Κοινότητας Πάρου

 




Πριν από λίγες μέρες βρεθήκαμε κοντά και επισκεφτήκαμε τα γραφεία της Κοινότητας Πάρου, που τα βρήκαμε ανοιχτά. 

Εκεί συναντήσαμε δύο δραστήριους συμπολίτες μας, τον κοινοτικό σύμβουλο και αρχιτέκτονα Πέτρο Αυλήτη και το δημοτικό σύμβουλο Χάρη Γιουρτζίδη.

Και από τους δύο πληροφορηθήκαμε ότι τα γραφεία της κοινότητας παραμένουν ανοιχτά 2 μέρες την εβδομάδα, ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ηλεκτρονικής οργάνωσης και ότι δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα της θέρμανσης δηλ. η τοποθέτηση κλιματιστικού.

Όμως επειδή τα γραφεία της κοινότητας δεν δημιουργήθηκαν για επικοινωνιακούς λόγους, πρέπει η λειτουργία τους να έχει ουσιαστικό και όχι επικοινωνιακό χαρακτήρα. Και για να συμβεί αυτό θα χρειαστεί:

- Η Πρόεδρος της Κοινότητας να έχει συχνή παρουσία στα γραφεία, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες κοινότητες του νησιού,

- -Να αποσπαστούν τουλάχιστον 2 υπάλληλοι γενικών καθηκόντων που θα ενεργούν με εντολές της Προέδρου για εργασίες που αφορούν τις ανάγκες της Παροικιάς,

- Να γνωστοποιηθούν οι ώρες που θα δέχεται η Πρόεδρος στο γραφείο της δημότες, που έχουν αιτήματα ή έχουν να προτείνουν κάτι που θα βελτιώσει τη λειτουργία της πόλης,

- Να μεταφερθούν ηλεκτρονικά αρχεία που αφορούν την Κοινότητα και αντίγραφα των φακέλων για έργα που σχετίζονται με την Παροικιά, ώστε να υπάρχει συνεχής παρακολούθηση για την πορεία και την εξέλιξή τους κ.ά.

Εάν δεν προχωρήσει η οργάνωση και η λειτουργία των γραφείων με τα πιο πάνω στοιχειώδη, τότε εμείς μεν ατυχήσαμε που με θέρμη υποστηρίξαμε την ίδρυση και την λειτουργία τους τον περασμένο χρόνο, δικαιώνονται δε όσοι ήταν αντίθετοι με αυτήν.

Επειδή όμως παραμένουμε αμετανόητα αισιόδοξοι αναμένουμε με την αρχή του καινούργιου χρόνο και την έναρξη λειτουργίας των γραφείων.

Καλή και παραγωγική χρονιά στην Πρόεδρο 
και τους κοινοτικούς Συμβούλους της Κοινότητάς μας.
 

 

Η κοινωνία δεν αντέχει άλλο τις παλινωδίες του κ. Μητσοτάκη

 


                                                                                 
2/1/21 

Η κυβέρνηση, έπειτα από δυο μήνες lockdown, συνεχίζει στον δρόμο της αποτυχίας με την πανδημία έκτος ελέγχου. Μέσα στον πανικό της, αντιμετωπίζει την κοινωνία ως διακόπτη που ανοιγοκλείνει, χωρίς κανένα σχέδιο. Αρνείται την ενίσχυση του ΕΣΥ, τα μαζικά δωρεάν τεστ για τους πολίτες, την απαραίτητη επίταξη ιδιωτικών κλινικών. 

Συνεχίζει να μην λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους εργασίας. 

Προγραμματίζει άνοιγμα των σχολείων για άλλη μια φορά χωρίς να ακούει τους ειδικούς, χωρίς τα απαραίτητα μέτρα και τεστ για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών. 

Το μόνο που κάνει είναι να κατηγορεί τους πολίτες για τη δική της αποτυχία. 

Περιοριστικά μέτρα χωρίς σχέδιο, χωρίς ενίσχυση του συστήματος υγείας και χωρίς οικονομική ενίσχυση της κοινωνίας είναι καταδικασμένα να αποτύχουν. 

Η κοινωνία δεν αντέχει άλλο τις παλινωδίες του κ. Μητσοτάκη.

2021: test αντοχής για την ελληνική κοινωνία

 




Πολλά και καθόλου επαινετικά αυτά που κατά καιρούς ακούγονται για την ελληνική κοινωνία.

Ανώριμη πολιτικά, όταν δεν ψηφίζει κατά πως θέλουμε, σπαταλάει το μέλλον της νέας γενιάς για να περνούν καλά οι τωρινοί, προτάσσει το ατομικό εγώ σε βάρος του συλλογικού, αρνείται να σχεδιάσει και να δώσει προοπτική σε ένα ελπιδοφόρο μέλλον, αρνείται να συνεργαστεί με την πολιτεία την οποία αντιμετωπίζει εχθρικά, είναι ευάλωτη σε ξένες επιρροές, έχει απολέσει την πολιτισμική της ταυτότητα, είναι ρατσιστική και πολλά άλλα.

Φυσικά η ελληνική κοινωνία έχει τα τρωτά της. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι είναι κοινωνία αγγέλων. Όμως την αδικεί η υπερβολή των πιο πάνω χαρακτηρισμών, που θα έπρεπε να αποδοθούν στους πολιτικούς, που διαχρονικά κυβέρνησαν τη χώρα.

Ο διχασμός, η μικρασιατική καταστροφή, ο δοσιλογισμός της κατοχής, ο εμφύλιος, η Μακρόνησος, το μετεμφυλιακό κράτος, η δικτατορία των συνταγματαρχών, η κυπριακή τραγωδία, τα οικονομικά σκάνδαλα, τα καταστροφικά μνημόνια και τώρα η αλλοπρόσαλλη διαχείριση της κρίση που προκάλεσε ο κορονοϊός είναι έργα των πολιτικών. Όλα τα προαναφερθέντα τα άντεξε η ελληνική κοινωνία με μεγάλο βέβαια κόστος, αλλά με την ευρηματικότητα που μας χαρακτηρίζει, αμυνόμενοι, κρατηθήκαμε όρθιοι.

Και τώρα, ως κοινωνία, παρά τις ευχές για έναν καλύτερο χρόνο, που περίσσεψαν και φέτος, καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε δύο πολύ σοβαρές προκλήσεις: την οικονομική καταιγίδα που έρχεται και θα πλήξει τα ασθενέστερα στρώματα και την ελληνοτουρκική κρίση, που με ή χωρίς θερμό επεισόδιο, θα φέρει σε δοκιμασία το πολιτικό μας σύστημα, που άφησε να διογκωθούν οι εκκρεμότητες που έχουμε με τους επιθετικούς μας γείτονες.

Θα δοκιμαστούν και πάλι οι αντοχές μας, η συνοχή μας, η αποφασιστικότητά μας να υπερασπιστούμε τις διαχρονικές μας αξίες και ο πατριωτισμός μας στην υπεράσπιση της εθνικής μας ακεραιότητας.

Το βέβαιο είναι ότι η κοινωνία θα περάσει το test αντοχής και θα σταθεί και πάλι όρθια.

Το ερώτημα είναι εάν αυτό θα συμβεί με μικρές και όχι μεγάλες απώλειες με αποκλειστική ευθύνη και πάλι των πολιτικών μας.

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2021

Αισιόδοξες οι προβλέψεις για τον τουρισμό από την TUI


 

Ο τουριστικός όμιλος TUI αναμένει ένα "σε μεγάλο βαθμό φυσιολογικό καλοκαίρι" φέτος παρά την κρίση που έχει προκαλέσει ο κορονοϊός. Εκτιμά ότι θα καλύψει με το 80% των πτήσεων την τουριστική διακίνηση σε σύγκριση με το 2019 και τα προηγούμενα χρόνια.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο σύμβουλος Fritz Joussen του "Rheinische Post" (έκδοση Σαββάτου) πολλοί πελάτες του ομίλου θα ξοδέψουν περισσότερα χρήματα φέτος, εξαργυρώνοντας κουπόνια για ταξίδια που ακυρώθηκαν το 2020.

«Όλη η έρευνα αγοράς μας δείχνει ότι υπάρχει τεράστια επιθυμία από τους ανθρώπους να κάνουν ευχάριστα ταξίδια πάλι μετά από τη δύσκολη περίοδο του κορονοϊού».

Το αφεντικό της TUI αναμένει ότι οι εμβολιασμοί, που έχουν ξεκινήσει, σύντομα θα καταστήσουν περιττούς τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς: "Εάν έχουμε προστατεύσει τις ιδιαίτερα ευάλωτες ομάδες από την μόλυνση, οι περιορισμοί μπορούν να πέσουν απότομα συνολικά". Σύμφωνα με τον Joussen, η TUI θέλει να χρησιμοποιήσει και τα 16 από τα κρουαζιερόπλοια του Ομίλου ξανά φέτος.

Μέχρι το 2022 αναμένεται ότι η τουριστική βιομηχανία να ανακάμψει στο επίπεδο του 2019 (έτους ρεκόρ) και το 2021 θα είναι «έτος μετάβασης» μόνο λόγω του αναμενόμενου αδύναμου πρώτου εξαμήνου του έτους. Ωστόσο, είναι σίγουρος ότι η επιχείρηση διακοπών θα ανακάμψει πολύ πιο γρήγορα.

"Οι τηλεδιασκέψεις συνεχίζουν να αντικαθιστούν πολλές συνομιλίες, αλλά μια εμπειρία διακοπών δεν μπορεί να αντικατασταθεί ψηφιακά" κατέληξε ο διευθύνων σύμβουλος του μεγάλου ταξιδιωτικού οργανισμού.

Πηγή: Frankfurter Allgemeine Zeitung