Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Κριτική στη Δημοτική Αρχή από την παράταξη Βλαχογιάννη για το δημοτικό πάρκινγκ που απώλεσε ο Δήμος



Είναι πραγματικά λυπηρό το γεγονός ότι ΧΑΘΗΚΕ, μετά από 20 χρόνια απρόσκοπτης λειτουργίας, ο χώρος στάθμευσης που βρίσκεται έναντι της μεταφορικής «Ανάργυρος», επί του περιφερειακού, ο οποίος εξυπηρετεί τους κατοίκους και τους εργαζόμενους του παραδοσιακού οικισμού της Παροικίας αλλά και
πλήθος επισκεπτών κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Η μη ανανέωση της σύμβασης οφείλεται ξεκάθαρα στην καθυστέρηση της δημοτικής αρχής να έρθει σε επαφή με τους ιδιοκτήτες, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.

Ο Δήμος Πάρου μίσθωσε το συγκεκριμένο χώρο στάθμευσης σχεδόν είκοσι χρόνια πριν, το διαμόρφωσε κατάλληλα με χρήματα του Παριανού λαού, και όλα αυτά τα χρόνια λειτουργούσε χωρίς κανένα πρόβλημα εξυπηρετώντας δωρεάν τους πολίτες και τους επισκέπτες της Παροικίας.

Το γεγονός ότι, με αποκλειστική ευθύνη της Δημοτικής αρχής, το 2018 ο δημοτικός χώρος στάθμευσης πέρασε σε χέρια ιδιώτη αποτελεί ένα πολύ δυσάρεστο γεγονός το οποίο θα προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση κυρίως στους μόνιμους κατοίκους του παραδοσιακού οικισμού της Παροικίας. Η αδιαφορία που έδειξε για ακόμη μία φορά η δημοτική πλειοψηφία ξεπερνά τα όρια του ανεκτού.

Ζητούμε από την Δημοτική πλειοψηφία να βρει άμεσα λύση, ώστε να αποκατασταθεί η αναστάτωση που έχει προκληθεί.

Ενιαία Κίνηση Πολιτών,
Ενότητα για το Μέλλον

Για να μην ξεχνάμε τη Γη της Μικρασίας και την προσφυγιά του 1922


Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Παραλειπόμενα από το χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο



Γεφύρι της Άρτας το πλυντήριο στο ΚΑΠΗ της Μάρπησσας

Στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δημοτικός Σύμβουλος Άγγελος Άγουρος γνωστοποίησε στο σώμα, ότι, αν και πέρασε μήνας, από τότε που έκανε τη σχετική ερώτηση για τη μη σύνδεση του πλυντηρίου στο ΚΑΠΗ της Μάρπησσας, άρα και τη μη λειτουργία του, το πλυντήριο παραμένει χωρίς σύνδεση.  

Δήλωσε μάλιστα ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, ότι θα φροντίσει ο ίδιος για τη σύνδεσή του.

Ο Δήμαρχος στη συνέχεια πήρε το λόγο και είπε ότι το πλυντήριο δε χρειάζεται για 5 άτομα και ότι το πρόβλημα με το ΚΑΠΗ είναι άλλο. «Η τραπεζοκόμος» είπε «παραιτείται και φεύγει, άρα ποιος θα λειτουργεί το πλυντήριο;»

Λέτε να βαρέσαμε διάλυση;

Πολιτικές αβρότητες

Καλά λόγια άκουσε ο πρόεδρος της κοινότητας Αγκαιριάς Κώστας Πούλιος, από τη δημοτική σύμβουλο και πολιτική του αντίπαλο Μαρία Χανιώτη.

Ο λόγος για το ΑΤΜ που προσπαθεί να τοποθετηθεί εδώ και ένα χρόνο στην Αλυκή και τα «ανυπέρβλητα» εμπόδια που υπάρχουν, εξαιτίας των οποίων δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα.

Εμείς από τη συζήτηση που έγινε στο Δημοτικό Συμβούλιο λίγα πράγματα καταλάβαμε, μεταξύ των οποίων ότι η καθυστέρηση τοποθέτηση του μηχανήματος, δεν οφείλεται στη γραφειοκρατία, αλλά στην αδυναμία της δημοτικής αρχής να δώσει λύσεις και στα πιο απλά καθημερινά προβλήματα.

Το πλυντήριο, εδώ ονομάζεται ΑΤΜ.

Συζήτηση και για το πάρκινγκ του περιφερειακού 
και μια δήλωση του Δημάρχου

Ερώτηση υπέβαλε στον Αντιδήμαρχο Μανώλη Μαλαματένιο ο Δημοτικός Σύμβουλος Κώστας Ροκονίδας ασκώντας ταυτόχρονα και κριτική για την απώλεια του δημοτικού πάρκινγκ.

 Ο μεταξύ τους διάλογος δεν μας έκανε σοφότερους, αφού δεν έβγαλε κάτι το ουσιαστικό.

Όμως με αφορμή τη συζήτηση, είχαμε παρέμβαση του Δημάρχου, ο οποίος δήλωσε: 

«Η Παροικιά δεν θα μείνει χωρίς πάρκινγκ».

Δεν προχώρησε σε διευκρινίσεις, αλλά και κανένας δημοτικός σύμβουλος δεν αξιοποίησε την ευκαιρία να ζητήσει περισσότερες λεπτομέρειες. 

Εμείς πάντως κρατάμε τη δήλωση και αν χρειαστεί θα του την υπενθυμίσουμε …εν καιρώ.

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Και πάλι ο λόγος για την αφαλάτωση της Παροικιάς



Το 2006 χρηματοδοτήθηκε ο Δήμος Πάρου από το υπουργείο Εσωτερικών με το ποσόν των 1.700.000 ευρώ για την αντιμετώπιση της ανομβρίας.

Ο Δήμος με τη χρηματοδότηση αυτή αγόρασε 2 μονάδες αφαλάτωσης, παραγωγής 2.500 κυβικών μέτρων πόσιμου νερού το 24ωρο από τη θάλασσα.

Οι μονάδες αυτές εγκαταστάθηκαν στο νησί το 2011 και αφού είχαν προηγηθεί συνοδευτικά  έργα από την ΔΕΥΑΠ, όπως μία δεξαμενή 1.250 κ.μ.,7 χιλιόμετρα διπλό δίκτυο, 4 γεωτρήσεις άντλησης θαλασσινού νερού και 600 μέτρα καταθλιπτικού αγωγού μεταφοράς νερού από τις γεωτρήσεις στις μονάδες αφαλάτωσης. Τα έργα αυτά ολοκληρώθηκαν το 2012 και κόστισαν στην ΔΕΥΑΠ 620.000 ευρώ.

Από το 2012 μέχρι το 2014 δεν εκτελέστηκε κανένα άλλο έργο από αυτά που θα έβαζαν σε λειτουργία την αφαλάτωση και που έπρεπε να εκτελέσει ο Δήμος, όπως η σύνδεση των μονάδων με τη ΔΕΗ, κ.ά., ενώ υπήρχε διαθέσιμο ποσόν 350.000 ευρώ, το οποίο δεν υπάρχει πλέον.

Τα όσα γράφουμε και άλλα πολλά γνωστοποιήθηκαν επί αποδείξει στη νέα δημοτική αρχή στις 15/10/2014, δηλαδή μόλις ανέλαβε τη διοίκηση του Δήμου, από τον πρώην πρόεδρο της ΔΕΥΑΠ Στέλιο Φραγκούλη.

Η δημοτική αρχή έχοντας διανύσει 4 χρόνια θητείας , δεν έχει θέσει ακόμα σε λειτουργία τις 2 μονάδες, παρά τη δήλωση του δημάρχου, ότι έργο θα τεθεί σε λειτουργία εντός του καλοκαιριού.

Το καλοκαίρι πέρασε και μόλις χθες η ΔΕΗ τοποθέτησε κολώνες, χωρίς ακόμα να απλώσει καλώδια. Και από ότι λέγεται θα χρειαστούν νέες γεωτρήσεις, επειδή έγιναν λάθος μετρήσεις και δεν χωρούν τα μηχανήματα άντλησης.

Και αυτά όταν η Παροικιά λίγο έλειψε φέτος να πει το νερό νεράκι.

Οκτώ χρόνια πέρασαν από την εγκατάσταση των μονάδων και ακόμα να τεθούν σε λειτουργία.  Ο καθένας μπορεί αβίαστα να βγάλει τα συμπεράσματά του.


Το σχόλιό μας στην απάντηση του Δήμου



Κατά τη δική μας γνώμη η δημοτική αρχή αρκετούς μήνες πριν από τη λήξη του συμφωνητικού μίσθωσης έπρεπε να είχε έλθει σε επαφή με τους ιδιοκτήτες του ακινήτου και να είχε ξεκινήσει τη διαπραγμάτευση για τη σύναψη νέου συμφωνητικού.

Όταν η ιδιοκτήτρια μας μιλούσε για έλλειψη ενδιαφέροντος από το Δήμο, προφανώς αυτό εννοούσε, ότι δεν ενοχλήθηκε εγκαίρως από τη δημοτική αρχή και γι΄αυτό προχώρησε σε μίσθωση του ακινήτου της σε ιδιώτη.

Τα υπόλοιπα (αποφάσεις Δημοτικού συμβουλίου και προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού κλπ.) είναι τυπικές διαδικασίες, χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο, αφού δεν είχε προηγηθεί καμιά συμφωνία με την ιδιοκτήτρια. Απλά πιστοποιείται και με τη δημοτική σφραγίδα η απώλεια του πάρκινγκ.

Παρά ταύτα εμείς επιμένουμε ότι ο Δήμος πρέπει να βρει τρόπους για να επαναφέρει τα πράγματα στην αρχική τους κατάσταση. 


Απάντηση του Δήμου στα δημοσιεύματα για το πάρκινγκ του περιφερειακού της Παροικιάς


Προς αποκατάσταση της αλήθειας και της νομιμότητας, θα ήθελα να ενημερώσω τους κατοίκους και δημότες της Παροικιάς, με τα πραγματικά γεγονότα που αφορούν τις ενέργειες του Δήμου Πάρου για την ενοικίαση δημοτικού χώρου στάθμευσης επί του περιφερειακού.

 Το συμφωνητικό μίσθωσης του χώρου, επί του περιφερειακού και έναντι της μεταφορικής "Ανάργυρος" έληγε στις 31 Μαρτίου 2018. Την τετάρτη 28 Μαρτίου 2018, με την υπ'αρ. απόφαση 129/2018 το Δημοτικό Συμβούλιο Πάρου, αποφάσισε την προκήρυξη δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξεύρεση και μίσθωση ακινήτου έκτασης από 3000μ2 έως 4000μ2 στη θέση Περιφερειακός Παροικιάς, ώστε να εξυπηρετεί τον Περιφερειακό και την περιοχή Αγίας Βαρβάρας, με διάρκεια μίσθωσης έως δώδεκα (12) έτη. Η απόφαση αυτή πάρθηκε αμέσως μετά την έγκριση του προϋπολογισμού του έτους 2018.

Καταλυτική ημερομηνία κατάθεσης υποβολής προσφορών ορίστηκε η 21η Ιουνίου 2018, ημέρα Πέμπτη, όμως καθώς δεν υπήρξε ενδιαφέρον, διενεργήθηκε επαναληπτική δημοπρασία, με τους όρους της πρώτης διακύρηξης, πέντε (5) ημέρες μετά, με το ίδιο αποτέλεσμα.

Καθώς δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον και η δημόσια μειοδοτική δημοπρασία κατέστη άγονη, σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες του μισθωμένου στο παρελθόν χώρου στάθμευσης, έγινε με απευθείας ανάθεση η μίσθωση ακινήτου εκτάσεως 5.407,00 τ.μ. στη θέση "Περιφερειακός Παροικιάς" της Δημοτικής Κοινότητας Πάρου, ιδιοκτησίας Μαρίας Παπαδημητροπούλου, Μαριάννας Παπαδημητροπούλου και Εμμανουήλ Παπαδημητρόπουλο, για την κάλυψη των αναγκών στάθμευσης οχημάτων. Η ανάθεση έγινε με αιτιολογημένη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πάρου (αρ. 286/2018), η οποία ελήφθη με απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών, όπως ορίζει ο νόμος (αρ.194 του ν. 2464/2006).

Η διάρκεια μίσθωσης ορίστηκε για επτά (7) μήνες και άρχιζε με την ημερομηνία υπογραφής. Στη συνέχεια, στις 21 Αυγούστου, με την υπ.αρ, 310/2018 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, τροποποιήθηκε η προηγούμενη απόφαση και ορίστηκε η απευθείας ανάθεση για την επαναληπτική της μίσθωσης ακινήτου εκτάσεως 4000 τ.μ. που βρίσκεται στη θέση "Περιφερειακός Παροικιάς" της Δημοτικής Κοινότητας Πάρου, ιδιοκτησίας Μαρίας Παπαδημητροπούλου, Μαριάννας Παπαδημητροπούλου και Εμμανουήλ Παπαδημητρόπουλο, για την κάλυψη των αναγκών στάθμευσης οχημάτων, διάρκεια μίσθωσης τριών (3) μηνών, ήτοι από 01-08-2018 έως 31/10/2018

Η μίσθωση έγινε προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες στάθμευσης κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Οι παραπάνω αποφάσεις είναι αναρτημένες στο διαδίκτυο και στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.
Ως εκ τούτου, και καθώς ως Δημοτική Αρχή πράξαμε ότι προβλεπόταν από τον νόμο για την εξεύρεση χώρου στάθμευσης, αλλά σε καμία περίπτωση δε μπορούμε να εκβιάσουμε τη μίσθωση ιδιόκτητων ακινήτων/οικοπέδων, θεωρούμε τα άρθρα και τις αναφορές και που είδαν το φως της δημοσιότητας, ανακριβείς και ψευδείς, και παρακαλούμε για την αποκατάσταση της αλήθειας να δημοσιεύσετε τα γεγονότα όπως συνέβησαν στην πραγματικότητα.

Με εκτίμηση,
Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος
Εμμ. Μαλαματένιος

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2018

Όταν η Γρηγορία ήταν Έπαρχος



Πέρασαν πάνω από 10 χρόνια, όταν η Γρηγορία Πρωτολάτη, ως έπαρχος, είχε φροντίσει και αγοράστηκε από την τότε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, με νομάρχη το Δημήτρη Μπάιλα, έκταση 16 στρεμμάτων, που κόστισε πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ, για να κατασκευαστεί ένα μεγάλο σχολικό συγκρότημα που θα έλυνε οριστικά το κτηριακό πρόβλημα για τα δευτεροβάθμια σχολεία της Παροικιάς.

Με την κατάργηση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης η αρμοδιότητα που είχε σχέση με την κατασκευή σχολικών μονάδων πέρασε στο Δήμο, όπως και η ιδιοκτησία της προαναφερθείσας έκτασης.

Στη συνέχεια η μπάλα χάθηκε και επανήλθε στο γήπεδο με την υπογραφή της προκήρυξης ανάθεσης σχετικής μελέτης το 2015.

 Από τότε πάλι πέρασαν 3 χρόνια και η μελέτη δεν έχει ακόμα ανατεθεί σε μελετητικό γραφείο.
 Ο ισχυρισμός, που ενδεχομένως να προβληθεί από τη δημοτική αρχή, ότι προέκυψαν ενστάσεις από τους μελετητές, που καθυστερούν την ανάθεση, δεν πρόκειται να μας πείσει.

Απλά υπάρχει σοβαρό έλλειμμα πολιτικής βούλησης σε προβλήματα, που αφορούν την Παροικιά.
 Λεφτά υπάρχουν για να πληρωθεί η μελέτη. 500.000  ευρώ περιμένουν το μελετητή.

Με τους ρυθμούς χελώνας όμως που κινείται η δημοτική αρχή, θα τελειώσει το ΕΣΠΑ και θα περιμένουμε το νέο πρόγραμμα από το 2020 και μετά.

Και μέχρι τότε τα παιδιά μας θα συνεχίζουν να κάνουν μάθημα στα λυόμενα.

Στο μεταξύ η επιτροπή καταλληλότητας των σχολικών κτηρίων δεν έχει ακόμα εμφανιστεί στο νησί για να ελέγξει την καταλληλότητα των νοικιασμένων κτηρίων που θα στεγάσουν τα νηπιαγωγεία της Παροικιάς.