Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ


ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΤΗΣ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ

 Πανηγυρικό και προβλέψιμο το θέαμα της ορκωμοσίας των δημοτικών αρχόντων στο λόφο της Αγίας Άννας.

Προβλέψιμο αφού είναι γνωστές οι επικοινωνιακές επιδόσεις του νέου δημάρχου.

Κόσμος αρκετός, αρχιερατικός αγιασμός, ο καθιερωμένος θρησκευτικός όρκος στον οποίο ορκίστηκαν όλοι, πλην των συμβούλων της Λαϊκής Συσπείρωσης και των 2 τοπικών συμβούλων της ΚΕΠ-ΟΣΑ που έδωσαν πολιτικό όρκο  και τέλος η ομιλία του νέου δημάρχου, σύντομη, περιεκτική και από χειρόγραφο. 
Εμείς κρατάμε το περιεχόμενο για να του το υπενθυμίζουμε.

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟ ΒΕΛΕΝΤΖΑ

 Η βραδιά της ορκωμοσίας ήταν φορτωμένη, αφού αμέσως μετά ακολούθησε εκδήλωση για τον αείμνηστο Φραγκίσκο Βελέντζα, στον αύλειο χώρο της Εκατονταπυλιανής.

Όλοι έπλεξαν το εγκώμιο του αείμνηστου και ορθώς. Δεν συναντάς συχνά περιπτώσεις ,που όλους τους κόπους της ζωής σου τους προσφέρεις στη γενέτειρα γη.

Στις ομιλίες έγινε αναφορά και στο υγειονομικό αεροπλάνο που κόστισε στο Ίδρυμα περίπου 600.000  ευρώ και μάλιστα χωρίς να αναγράφεται η αγορά του στους σκοπούς του.

Όμως για το γεγονός ότι είναι επί 2 ολόκληρα χρόνια παρκαρισμένο σε υπόστεγο στην Αθήνα κουβέντα και από κανέναν.

Αν δεν είχε εξασφαλιστεί εκ των προτέρων η απρόσκοπτη λειτουργία του, τότε για ποιο λόγο αγοράστηκε;

Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Την 1η Σεπτεμβρίου, με την έναρξη του εκκλησιαστικού έτους, είχαμε και την εγκατάσταση της νέας τοπικής εξουσίας στο Δημαρχείο.

Ο νεοεκλεγείς  δήμαρχος ανέλαβε τα καθήκοντά του για υπηρετήσει το λαό της Πάρου μέχρι την 31η Αυγούστου του 2019.

Μακρά η πορεία με ήρεμες και ταραγμένες μέρες και με πολλά απρόβλεπτα.

Κοντολογίς μιλάμε για ένα ταξίδι εν πολλοίς σε άγνωστες θάλασσες που απαιτούν στιβαρό τιμόνι και πειθαρχημένο πλήρωμα.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Χθες μας ήλθε και το πρώτο δελτίο τύπου.

Λιτό και με μια φωτογραφία που σχολιάστηκε αρνητικά από κάποιους. Μας  γνωστοποιήθηκε και η πρόσκληση για την πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, που θα πραγματοποιηθεί  την προσεχή Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου.

Την υπογράφει ο πρώτο σε σταυρούς δημοτικός σύμβουλός της πλειοψηφίας  Άγγελος Πατέλης.

Κρίσιμη για την παράταξη του δημάρχου η ψηφοφορία για την εκλογή του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου, εξαιτίας των 4 λευκών που έπεσαν στην παραταξιακή ψηφοφορία πριν από μέρες.

Προφανώς 4 δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης του δημάρχου ή δεν επιθυμούν  ως πρόεδρο τον Χριστόδουλο Σαραντινό ή ήθελαν να δείξουν την δυσαρέσκεια τους για τον τρόπο, αλλά και για την επιλογή των προσώπων που θα καταλάβουν υπεύθυνες θέσεις στα νομικά πρόσωπα του δήμου.

Πιθανολογούμε ότι δεν θα πέσουν, αν και κάποιες πληροφορίες που μας έφτασαν, μας πληροφορούν για το αντίθετο.

 Αν όμως συμβεί το «ατύχημα», τότε κάτι δεν πάει καλά με τη συνοχή της πλειοψηφίας. 

Αν μάλιστα στα λευκά της πλειοψηφίας προστεθούν και τα λευκά των άλλων παρατάξεων, αν πέσουν λευκά, τότε θα έχουμε επανάληψη της ψηφοφορίας για δεύτερη και τρίτη φορά (σύμφωνα με τη νομοθεσία) και εκλογή με μειωμένο θεσμικό κύρος του νέου προέδρου του δημοτικού συμβουλίου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ CASTELLO

Ο δήμαρχος, επικοινωνιακός όπως γράψαμε, απάντησε με ημερομηνία 1η Σεπτεμβρίου στο ευχετήριο της παρέας του CASTELLO.

Ιδού το περιεχόμενο:

«Αγαπητή παρέα του Καστέλο,

Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις θερμές ευχές και συμβουλές σας. Γνωρίζετε ήδη πολύ καλά ότι λαμβάνω πάντα σοβαρά υπόψη την γνώμη των συμπολιτών μας και ιδιαίτερα την δική σας. Σας υπόσχομαι ότι τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου, θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να δούμε τον τόπο μας στη θέση που πραγματικά του αξίζει.
Προτεραιότητά μας είναι το νησί και οι κάτοικοί του.

Με εκτίμηση
Ο Δήμαρχος Πάρου

Μάρκος Κωβαίος

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΡΑΓΚΟΥΣΗ-ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΟΥ




Σας περιμένουμε στην εκδήλωση μνήμης και ευγνωμοσύνης
της συμπατριώτισσας μας  Κυριακή Ραγκούση – Κοντογιώργου

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου στις 20:00
στην Αίθουσα του Αρχίλοχου στην Παροικιά

Η Πρόεδρος της Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π.

Άννα Κάγκανη – Κορτιάνου

Για πέμπτη συνεχή χρονιά στις «Διαδρομές στη Μάρπησσα»




Στις 22, 23 και 24 Αυγούστου κάτοικοι, επισκέπτες και εθελοντές ταξιδέψαμε στο χρόνο συμμετέχοντας για πέμπτη συνεχή χρονιά στις «Διαδρομές στη Μάρπησσα». Η έννοια του χρόνου αναδείχθηκε στους προτεινόμενους σταθμούς κι επισκέψιμους χώρους του φεστιβάλ μέσα από ιστορική, επιστημονική, λαογραφική ματιά, συνδυάζοντας το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον! Οι εικαστικές δημιουργίες της Νατάσας Μπιζά, Βιργινίας Μαστρογιαννάκη και Μαρίας Παπαποστόλου έδωσαν τη δική τους ξεχωριστή νότα στη φετινή θεματική ενότητα. 

Το τριήμερο ξεκίνησε δυναμικά με το  παιχνίδι της Ελίνας Δενδρινού για τους μικρούς μας φίλους. Ταυτόχρονα η Νατάσα Μπιζά κι η Ηρώ Βαβανού παρότρυναν τους ενήλικες επισκέπτες να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα στη Μάρπησσα μέσα από ένα εικαστικό εργαστήρι. Η βραδιάσυνεχίστηκε με την παράσταση «Λεμονιά» από την ομάδα “Τέχνης Νεύμα” κι ολοκληρώθηκε μελωδικά στην κατάμεστη πλατεία του Χριστού με τους Haig Yazdjian, Θοδωρή Κοτονιά, Μάρθα Μαυροειδή, Βαγγέλη Καρίπη, Πέτρο Βαρθακούρη και Γιώργο Βεντουρή.

Το Σάββατο το πρωί ο κύριος Νίκος Χρ. Αλιπράντης και η κυρία Άννα Ασπροπούλου μας ξενάγησαν στην πλούσια ιστορία των νερών του Δρυού. Το απόγευμα ο Βαγγέλης Ηλιόπουλος ταξίδεψε τα μικρά παιδιά με τη «βάρκα που λέγεται μνήμη» ενώ η Αθανασία Παναγέα δημιούργησε με τα μεγαλύτερα παιδιά φωτογραφικές μηχανές από το παρελθόν. Στις 21:30 ξεκίνησε το πάρτυ, όπως παλιά: μουσική τango από τους Herman Mayr και Κώστα Βλαχόπουλο και χορό από τους Κώστα Δούκα, Ελένη Τσιριγώτη, Στέφανο Χατζηγεωργίου και Βαλεντίνα Δραγάτση και gypsy swing νοσταλγικούς ρυθμούς από τους Gadjo Dilo.  

Την Κυριακή οι μικροί μας φίλοι κατασκεύασαν μουσικά όργανα από ανακυκλώσιμα και φυσικά υλικά υπό την καθοδήγηση της Κατερίνας Δερματά και της Ιωάννας Φυσιλάνη, ενώ τα μεγαλύτερα παιδιά ταξίδεψαν με μουσικές από τον ελλαδικό χώρο και τα μικρασιατικά παράλια σε ένα εργαστήρι για τα λαϊκά μουσικά όργανα με τη Νάνση Τουμπακάρη. Επίσης, η Ελένη Σβορώνου έκανε μία αναδρομή στην ιστορία της ομορφιάς μέσα από ένα βιωματικό εργαστήριο για ενήλικες. Το φεστιβάλ έκλεισε με την καθιερωμένη τσαμπουνοπατινάδα με παριανούς οργανοπαίκτες στα σοκάκια της Μάρπησσας, οι οποίοι έδωσαν τη σκυτάλη στον Νίκο Οικονομίδη, την Κυριακή Σπανού, τον Παναγιώτη Βέργο και τον Αργύρη Ψαθά για ένα παραδοσιακό γλέντι μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Ευχαριστούμε θερμά τους κατοίκους για τη βοήθειά τους, τους χορηγούς, το Δήμο Πάρου και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για τη στήριξή τους και όλους τους επισκέπτες που αγκάλιασαν για μια ακόμη χρονιά τις «Διαδρομές στη Μάρπησσα»!

*Δείτε φωτογραφικό υλικό από τις Διαδρομές στη Μάρπησσα 2014!

--
Με έμπνευση το χωριό, συντροφιά τους κατοίκους και στόχο τη δράση, ελάτε να περπατήσουμε μαζί στη Μάρπησσα!!


Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΥΜΒΟΥΛΙΟΥ



Έχοντας υπόψη τις διατάξεις των άρθρων 64, 74 του Ν. 3852/2010 & της εγκυκλίου 43/6-8-2014 (αρ’ πρωτ 30565) του Υπουργείου Εσωτερικών περί εκλογής Προεδρείου και μελών Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Πάρου, του ΠΔ 75/2011 & της εγκυκλίου 45/8-8-2014 (αρ’ πρωτ 30755) του Υπουργείου Εσωτερικών περί εκλογής εκπροσώπων Δ/Σ στην Γενική Συνέλευση ΠΕΔ, σας προσκαλούμε σε τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που θα γίνει την Κυριακή 07/09/2014 και ώρα 11.00΄στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, για την συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

 ΘΕΜΑ 1ο: Εκλογή Προέδρου, Αντιπροέδρου και Γραμματέα Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πάρου.                                                         
 ΘΕΜΑ 2ο: Εκλογή των μελών της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου.

 ΘΕΜΑ 3ο: Εκλογή των μελών της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Πάρου

 ΘΕΜΑ 4ο: Εκλογή εκπροσώπων Δημοτικού Συμβουλίου Πάρου στην Γενική Συνέλευση της Π.Ε.Δ. Νοτίου Αιγαίου.                                                        

 Ο Προεδρεύων Σύμβουλος

Πατέλης Άγγελος



ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ορκίστηκε η νέα Δημοτική Αρχή 
και το νέο Δημοτικό Συμβούλιο Πάρου




Χοροστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Παροναξίας  κ. Καλλίνικου, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 31 Αυγούστου 2014 στον προαύλιο χώρο του δημαρχείου, η τελετή ορκωμοσίας της νέας Δημοτικής Αρχής και των νέων μελών του Δημοτικού Συμβουλίου και των τοπικών συμβουλίων Πάρου.

 Κατά τη ομιλία του ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Πάρου Μάρκος Κωβαίος  ευχαρίστησε τους πολίτες για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπο του και στους συνεργάτες του και σημείωσε: «Θέλουμε οι δημότες να νοιώσουν ότι ο δήμος είναι πανταχού παρών, δίπλα τους στα μικρά και μεγάλα προβλήματα, έξω από την πόρτα του σπιτιού τους!». Στην τελετή ορκωμοσίας έδωσε το παρόν πλήθος κόσμου.

Η ΕΟΔ ΣΤΗ ΝΑΞΟ




•             Μετά από πρόσκληση του Σωματείου «Διαδρομές  στη Μάρπησσα», μέλη της ΕΟΔ Κυκλάδων βρέθηκαν στις φετινές εκδηλώσεις του ομώνυμου φεστιβάλ, 22-23-24  Αυγούστου 2014, φροντίζοντας για την ασφάλεια των επισκεπτών.


•             Μέλη της ΕΟΔ Κυκλάδων από την Πάρο και τη Νάξο βρέθηκαν στο 7ο Ετήσιο «Νάξαθλον» Τρίαθλον Ολυμπιακών Διαστάσεων, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 30 Αυγούστου 2014 στη Νάξο, φροντίζοντας για την ασφάλεια των αθλητών.

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΦΕΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ



ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Την Κυριακή 31 Αυγούστου 2014 ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων κ. Γεώργιος Λεονταρίτης μαζί με τον Έπαρχο Πάρου κ. Κώστα Μπιζά παρέστησαν στις ορκωμοσίες που πραγματοποιήθηκαν στα νησιά της Πάρου και της Αντιπάρου.

Επίσης το βράδυ της ίδιας μέρας παρακολούθησαν την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον αύλιο χώρο του Ι.Π. Παναγίας Εκατονταπυλιανής
προς τιμήν του Μέγα Ευεργέτη Φραγκίσκου Βελέντζα.


Ο Έπαρχος Πάρου


Κώστας Ν. Μπιζάς