Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

Πάρος 12 Φεβρουαρίου 2014
Πολίτες της Πάρου
Η προστασία της υγείας των παιδιών μας, η προστασία της δικής μας υγείας και των συγγενικών μας προσώπων βρίσκεται σε κίνδυνο.
Το Κέντρο Υγείας της Πάρου συρρικνώνεται από την έλλειψη μόνιμων γιατρών και κινδυνεύει με κατάρρευση αν δεν αντιδράσουμε.
Βασικές ειδικότητες γιατρών, όπως του παιδιάτρου, του καρδιολόγου, του γυναικολόγου και άλλες απουσιάζουν από το Κέντρο Υγείας.
Η σύμβαση του ορθοπεδικού λήγει το Μάρτιο και η θέση θα παραμείνει κενή.
Το ΕΚΑΒ δεν έχει προσωπικό και δεν μας καλύπτει όλο το 24ωρο.
Το συντονιστικό για την υγεία μας καλεί να πάρουμε μέρος στο δημοψήφισμα την προσεχή Κυριακή 16 Φεβρουαρίου και με τη συμμετοχή μας να δώσουμε την απάντηση που πρέπει σ΄αυτούς που αδιαφορούν, σ΄αυτούς που αρνούνται να δώσουν μόνιμες λύσεις στα προβλήματα του Κέντρου Υγείας.
Πολίτες της Πάρου
Οι περισσότεροί μας αντιμετωπίζουμε πολλά και ποικίλα  προβλήματα, αφού οι διεθνείς τοκογλύφοι οδήγησαν τις οικογένειές μας σε οικονομικό αδιέξοδο.
Μας πήραν και μας παίρνουν καθημερινά χρήματα από τους μισθούς μας και  τις συντάξεις μας, επέβαλαν βαριά φορολογία, οδήγησαν χιλιάδες επιχειρήσεις σε χρεωκοπία και το χειρότερο κατέστρεψαν το μέλλον των νέων μας που αναζητούν καλύτερη τύχη στη μετανάστευση.
Θα τους αφήσουμε να μας στερήσουν και το δικαίωμα στην δημόσια δωρεάν υγεία;
Όποιος από μας, αδιαφορήσει και δεν πάρει μέρος στο δημοψήφισμα άθελά του, βοηθάει αυτούς που μας καταστρέφουν.
Τα προβλήματα υγείας δεν κάνουν διάκριση στην ηλικία, στο φύλο και στο χρόνο που θα εκδηλωθούν. Κι όταν θα χρειαστούμε οποιαδήποτε ώρα του 24ώρου το Κέντρο Υγείας για να περιθάλψει εμάς ή συγγενικά μας πρόσωπα πρέπει να υπάρχουν γιατροί, γιατί χωρίς γιατρούς η ζωή όλων μας βρίσκεται σε κίνδυνο.
Χρήστος Βλαχογιάννης

Δήμαρχος Πάρου

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ


Πάρος, 11-2-2014

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Καλούνται όλοι οι φορείς που συμμετέχουν στο Συντονιστικό Υγείας σε Ολομέλεια, την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 19.00 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Πάρου, με μοναδικό θέμα την λήψη τελικών αποφάσεων οργανωτικού χαρακτήρα για τη διεξαγωγή του Δημοψηφίσματος της 16ης Φεβρουαρίου.

Υπενθυμίζουμε ότι οι συνεδριάσεις του Συντονιστικού είναι ανοιχτές σε όλους τους πολίτες της Πάρου & της Αντιπάρου.

 

Η Γραμματεία του Συντονιστικού

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ:ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ Να μη λείψει κανείς!


Την ώρα που η συγκυβέρνηση  στον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2014 προβλέπει μείωση της χρηματοδότησης των δημόσιων νοσοκομείων κατά 32%, του ΕΟΠΥΥ κατά 30% και της φαρμακευτικής δαπάνης κατά 15%,

Την ώρα που το κόστος για το λαό γίνεται όλο και πιο δυσβάστακτο, η αύξηση της συμμετοχής των ασφαλισμένων στις δαπάνες για φαρμακευτική περίθαλψη από το 9% έφτασε στο 27% την τελευταία τριετία και μόνοι ωφελημένοι είναι οι φαρμακοβιομήχανοι,

Την ώρα που τα αντιλαϊκά μέτρα της συγκυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ συνεχίζονται και περιλαμβάνονται στο νέο νομοσχέδιο που συζητιέται  αυτές τις μέρες στη Βουλή και οδηγούν, σε επιπλέον περιορισμό των όποιων δωρεάν παροχών υπάρχουν σήμερα,

Την ώρα που αυτοί τις αποφάσεις τους τις έχουν πάρει και τις έχουν ανακοινώσει,

Έφθασε η ώρα και ο Παριανός λαός να πάρει τις δικές του αποφάσεις.

Έφθασε η ώρα του δικού μας δημοψηφίσματος που στις κάλπες του θα  πρέπει να διατρανώσουμε τη θέλησή μας με ένα μεγάλο:

 ΝΑΙ, στη συνέχιση του αγώνα για Δημόσια Δωρεάν Υγεία για όλους χωρίς όρους και προυποθέσεις.

 ΝΑΙ, στην καταδίκη της πολιτικής που οδηγεί σε αφανισμό τις υποδομές της Δημόσιας Δωρεάν Υγείας στα νησιά μας.

 ΝΑΙ, στις 26 Φεβρουαρίου στα νησιά μας ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ. ΑΠΕΧΟΥΜΕ. ΝΕΚΡΩΝΟΥΜΕ κάθε δραστηριότητα.

 ΝΑΙ, Δηλώνουμε με την ψήφο μας, ότι δεν Υποχωρούμε, ότι δεν Συμβιβαζόμαστε!

 ΝΑΙ, στις 16 Φεβρουαρίου πρέπει να μιλήσουμε με την ψήφο μας.

 Δεν αρκεί η αγανάκτηση, η οργή και ο θυμός. Πρέπει να σημάνει συναγερμός.

Η συμμετοχή όλων μας στο δημοψήφισμα είναι πράξη ευθύνης, πράξη αντίστασης και αντίδρασης σε αυτούς που με την πολιτική τους μας οδηγούν στην φτώχεια, την απόγνωση και την εξαθλίωση.

Έχουμε υποχρέωση απέναντι στους εαυτούς μας και τα δικαιώματά μας, απέναντι στις μελλοντικές γενιές  να δώσουμε στις κάλπες του δημοψηφίσματος,  όλοι το παρόν.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.

ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ.

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Με μεγάλη συμμετοχή φορέων και πολιτών η χθεσινή συνεδρίαση του Συντονιστικού

Πάρος 3 Φεβρουαρίου 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Χθες Κυριακή 2 Φεβρουαρίου, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πάρου συνεδρίασε το Συντονιστικό Πάρου – Αντιπάρου για την Υγεία με μεγάλη συμμετοχή φορέων και πολιτών και από τα δύο νησιά με θέμα την προετοιμασία του δημοψηφίσματος της 16ης Φεβρουαρίου 2014.
Έπειτα από εποικοδομητικό διάλογο αποφασίστηκαν τα ακόλουθα:

1. Στο δημοψήφισμα ψηφίζουν όλοι οι μόνιμοι κάτοικοι της Πάρου και της Αντιπάρου γραμμένοι ή μη στους εκλογικούς καταλόγους καθώς και οι μαθητές και οι μαθήτριες των Λυκείων της Πάρου.

2. Η ψηφοφορία θα είναι μυστική με κάλπες που θα τοποθετηθούν στα σχολεία της Πάρου και της Αντιπάρου και θα διαρκέσει από την ανατολή του ήλιου μέχρι τη δύση του.

3. Στην Παροικιά και τη Νάουσα θα λειτουργήσουν 2 εκλογικά τμήματα και 1 εκλογικό τμήμα σε κάθε δημοτική κοινότητα καθώς και στο Δήμο Αντιπάρου. Κατ΄ εξαίρεση, κάλπη θα τοποθετηθεί και στο Άσπρο Χωριό.

4. Οι εφορευτικές επιτροπές θα είναι πενταμελείς και θα ζητηθεί από τους δικηγόρους και τους συμβολαιογράφους των νησιών μας να τις στελεχώσουν.

5. Για τους κατοίκους των νησιών μας που για λόγους έκτακτης ανάγκης θα απουσιάζουν την ημέρα του δημοψηφίσματος θα υπάρχει κάλπη σε αίθουσα του Δήμου Πάρου ώστε να μπορέσουν να ψηφίσουν από την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου από τις 8 π.μ. έως τις 2 μ.μ.

6. Για την όσον το δυνατόν πληρέστερη ενημέρωση των κατοίκων των νησιών μας πραγματοποιούνται συγκεντρώσεις σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
·         Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου στο Πρόδρομο στην Αίθουσα του πολιτιστικού συλλόγου «Σκόπας ο Πάριος» στις 7 μ.μ.
·         Τρίτη 4 Φεβρουαρίου στα Μάρμαρα σε αίθουσα του Γυμνασίου στις 7 μ.μ.
·         Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου ομιλία προς τους γονείς στην αίθουσα του Πολυγωνικού στην Παροικιά στις 6 μ.μ.
·         Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου στη Νάουσα στην αίθουσα του Νηρέα στις 7 μ.μ.
·         Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου στις Λεύκες στο Κοινοτικό Μέγαρο στις 7 μ.μ.
·         Σάββατο 8 Φεβρουαρίου στη Μάρπησσα στην Αγροτολέσχη στις 7 μ.μ.
·         Κυριακή 9 Φεβρουαρίου στην Αντίπαρο στις 7 μ.μ.
·         Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου στην Αγκαιριά στην αίθουσα του πολιτιστικού συλλόγου στις 7μ.μ.

Εν τω μεταξύ, πραγματοποιήθηκε ήδη με επιτυχία συγκέντρωση στον Κώστο  το Σάββατο 1 Φεβρουαρίου, όπου αρκετοί συμπολίτες μας κατέθεσαν τον προβληματισμό και τις προτάσεις τους και δήλωσαν την ολόθυμη στήριξή τους στο Δημοψήφισμα.

Το περιεχόμενο του δημοψηφίσματος

Έχοντας ως δεδομένο τις αποφάσεις της συνέλευσης της Παροικιάς που πραγματοποιήθηκε στις 26 Ιανουαρίου και έπειτα από διαλογική συζήτηση αποφασίστηκε να προταθεί στο λαό της Πάρου και της Αντιπάρου για έγκριση το παρακάτω κείμενο προκειμένου να απαντήσει με ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ:

Συνεχίζουμε τον αγώνα για δημόσια δωρεάν υγεία χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

Καταδικάζουμε την πολιτική που οδηγεί σε αφανισμό τις υποδομές της δημόσιας υγείας στα νησιά μας.

Απεργούμε, Απέχουμε και Νεκρώνουμε τα νησιά μας από κάθε δραστηριότητα στις 26 Φεβρουαρίου 2014.

Δεν υποχωρούμε δε συμβιβαζόμαστε.

Ψηφίζουμε ΝΑΙ ή ΟΧΙ

Το Συντονιστικό καλεί όλους τους κατοίκους των νησιών μας να στηρίξουν με τη συμμετοχή τους το δημοψήφισμα που μοναδικό σκοπό έχει την προστασία της υγείας όλων μας και κυρίως των παιδιών μας.

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014


Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ
Πάρος, 31/01/2014

Η Παριανή Κοινωνία βρίσκεται μπροστά στη μεγαλύτερη πρόκληση των τελευταίων χρόνων. Το Δημοψήφισμα για την Υγεία. Είναι καθήκον του κάθε Πολίτη να δουλέψει για την επιτυχία του.

Για το λόγο αυτό η Προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή της:
Κίνησης Ενεργών Πολιτών-Οικολογία, Συμμετοχή, Αλληλεγγύη  (ΚΕΠ-ΟΣΑ),
Αποφάσισε να αναβάλλει την προγραμματισμένη για την Κυριακή 2/2 Συνέλευση της, για μετά το Δημοψήφισμα, για να μπορέσουν όλα τα μέλη και οι φιλοι της να κινητοποιηθούν μαζικά για την επιτυχία του πρωτόγνωρου αυτού εγχειρήματος που από την επιτυχία του εξαρτώνται οι εξελίξεις στο θέμα της Υγείας στο Νησί μας.

Οι Ανοιχτές Συμμετοχικές Διαδικασίες, που έχουμε ξεκινήσει, για το πρόγραμμα και την επιλογή του υποψήφιου Δήμαρχου θα ολοκληρωθούν αμέσως μετά το Δημοψήφισμα.
Στο ενδιάμεσο διάστηματα θα ολοκληρωθεί και η επεξεργασία των θέσεων της Κίνησης που θα συζητηθούν στις Συνελεύσεις που θα ακολουθήσουν.

ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

ΝΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ